arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj,
mám vystudovanou Vysokou školu ekonomickou s titulem Bc, zaměření Marketing, v únoru 2015 jsem skončila a v březnu nastoupila jako administrativní pracovnice na Úřad práce, kde jsem dělala jen papíry (skenování, evidování,kopírování). V srpnu jsem nastoupila do projekční firmy jako mzdová účetní a ekonom. Kolegyně, která odcházela, mě zaučovala jen měsíc a půl, takže jsem jako mzdy a ostatní věci, dělala jen dvakrát. Připravuji podklady pro účetní, dělám mzdy, smlouvy,faktury, cash flow, plánování abychom měli peníze na účtě, atd. pro celkem tři firmy. Nyní tam jsem pět měsíců a pořád dělám chyby. V práci jsem ve stresu, na nervy, že zase něco zkazím. Práce by mě velmi bavila, ale stále dělám chyby, některé věci dělám poprvé v životě. Jak dělám práci pro tři firmy, tak se mi často pletou faktury, atd... Snažím se práci dělat pomalu a v klidu, ale stejně zase udělám něco špatně.
Chtěla jsem se Vás zeptat, jak dlouho jste v práci dělali chyby? Naučili jste se vše co jste měli a pak už to šlo samo a v pohodě? Přijdu si fakt jak blbec už...

Dělám na podobné pozici jako ty a stejně jako si asi uvědomuješ ty, i já vím, že dělat chyby na této pozici se dost nevyplácí. Možná máš pocit, že 5 měsíců už je dlouhá doba a už bys věci mohla dělat tak nějak automaticky a možná už je i automaticky děláš - a v tom je ta chyba. Osobně jsem tento problém nikdy neměla, teda ne že by se občas nějaká nevyskytla, ale pomíchat faktury mezi firmama (taky 3) se mi podařilo opravdu minimálně, to je základ. Hlavně si tím člověk přidělává práci sám sobě ... Dělej věci pomaleji, pečlivěji, rozděl si to. Např když účtuju faktury, první si je roztřídím podle firem, podle zaúčtování atd, jak potřebuješ a pak už je můžeš "tupě" naházet do pc, jelikož už v tom máš jakýsi systém. Mimo to si denně ráno sepisuju co je třeba udělat (v kalendáři to mám psané na dlouho dopředu) a postupně si to odškrtávám, abych hodinu před koncem práce nezjistila, že mi půlka věcí chybí nebo abych předešla tomu, že budu skákat z jedné práce do druhé. Prostě je jen třeba udělat si ve věcech svůj vlastní systém, který ti bude vyhovovat

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Ciiicaaa:
děkuju za komentář, máš pravdu ano, v podstatě většinu věcí dělám automaticky a pak dělám chyby. Chce to asi fakt práci dělat víc pomaleji. Problém je taky v tom, že mám úkoly na den, ale přijde šéf, že chce to a to a v podstatě co nejdřív, takže skáču z jedné práce do druhé, pak dělám víc věci najednou, prostě je v tom pak zmatek...

Cituji skarma007: přijde šéf, že chce to a to a v podstatě co nejdřív

I to "co nejdřív" počká než člověk dodělá zrovna rozdělanou práci zezačátku jsem s tím lidi kolem sebe neuvěřitelně štvala, holt si na to museli zvyknout, a to i ten nadřízený

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Ciiicaaa:

to je dobrý to si zapíšu a budu se tím řídit , díky

Reaguji na skarma007: Good luck

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Ciiicaaa:

arrow
profile_image
Phaeton
od 14. 1. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Neboj, nejsi v tom sama. Jsem v současné práci rok a pořád občas udělám chybu, taky mě to strašně štve, často jde o hloupé chyby způsobené buď nepozorností nebo tím, že toho máme fakt hodně a nemůžu dělat v klidu, jak bych potřebovala.

Pro mě platí si všechno zapisovat a kontrolovat podle toho. Mám už takový svůj manuál, kde mám seznam věcí, o kterých vím, že zapomínám, a mám to pořád na očích. Dost mi to pomohlo

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Phaeton:

děkuji za odpověď

Myslím si, že i pět měsíců je třeba málo. Já pracuji jako technik přípravy dopravních staveb, jsem tam tři měsíce, zaučovaná jsem byla pouze tři týdny a nyní jsem v kanceláři sama. Už celkem funguji samostatně ale raději se dojdu na něco desetkrát zeptat po celé budově nebo desetkrát si to nechat zkontrolovat od nadřízeného. Chybami jsem se hodně naučila. Ale co můžu říct, tak i kolega co tam je rok a půl říkal, že vše ještě nezvládá jak má.
Nicméně máme na ekonomickém úseku podobné pozice co máš ty a jedna administrativní pracovnice se zaučovala přes pět měsíců, teď si dělá svojí práci pomalu ale poctivě.
Dej hlavu vzhůru a stůj si za svým rozhodnutím popř. umět uznat chyby a říct, že už se to příště nestane.

Já čím jsem v práci dýl, tím dělám víc chyb, vůbec se nesoustředím. Kolikrát se nestačím divit, co jsem "stvořila". Ale u mě je to asi vyhořením

Pokud tě práce baví, asi ti bude stačit si jenom práci líp uspořádat. Třeba oddělit doklady na 3 hromádky. Nedělat vše najednou. Dělám daně a účto jen pro jednu firmu, ale do toho mám kopu jiné práce, někdy lítám z jedné věci na druhou a pak nemám nic hotové a nic pořádně

Z chyb se poučíš, horší je ten, kdo si chyby nepřipouští.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na marsse7:
děkuju za odpověď, která mě trochu uklidnila , kdybych pracovala jen pro jednu firmu, tak se to dá celkem lépe, ale jak dělám věci pro tři firmy, tak je to chaos někdy a často v mý v hlavě. Každopádně teď věci dělám skutečně pomalu a je to lepší, s prací jsem si jistější, i když si stejně myslím, že nějakou chybu udělám...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Bacilek:
tak to je mi líto právě, jakmile se člověk něsoustředí a začne věci dělat automaticky, je to špatný, alespoň teda u mě no...

jo to mi povídej, to znám, taky lítám z jedné práce do druhé a pak mám v tom zmatek, přesně co píšeš...snažím se poučit, ale teď to vyzní blbě, ale jsem ráda, že to nemám jediná, už jsem si prišla jak blbec světa...

Cituji skarma007: nějakou chybu udělám

lidi nejsou roboti, takže chyby dělají. Všichni. Znám lidi, co se tak hrozně stresují tím, že udělají nějakou chybu, že to po sobě potom 100 x čtou a unavuje je to. To je pak taky naprt.

Prostě se asi smiř, že občas nějakou chybku uděláš a buď ráda, že tě práce baví. To je v dnešní době docela vzácnost.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené