Ahoj, máte někdo zkušenosti s antikoncepcí Softinelle? Přemýšlím o změně antikoncepce.

ahoj, dlhé roky som brala Logest a chcela som vymeniť, tak som prešla na Softinelle, ale nie nadlho... mala som špinenie, krvacanie medzi dvoma menzesmi, strašne ma z nej boleli prsia, tak som to vysadila a teraz neberiem nič a som spokojna .... jedine plus bolo, že sa mi z nej naliali prsia, ale za tu bolesť to nestálo...

arrow
profile_image
Anabel
od 30. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nejdřív jsem barala cilest, ale chtěla jsem už změnu. Teď rok beru softinelle a za mě super vše jak před tím, nic se nezměnilo, žádné problémy, mě vyhovuje.

kolik prosím stojí tato ha v lékárně?

Reaguji na gulenka:
Stojí, myslím, nějak okolo 7mi stovek. Ale já ji zatím nekupovala

Reaguji na Anabel:
A měla jsi nějaké změny s váhou?

Reaguji na Ivvkaa: díky

arrow
profile_image
Anabel
od 30. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ne, ne, žádné změny s váhou

arrow
profile_image
Danča Králová
od 31. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Máte ještě někdo zkušenosti? Rozhoduji se, jestli ji začít brát, či ne.

Je to asi 2 měsíce co jsem z Yadine přešla na Soft. Dělalo se mi strašně špatně, bolela mě denně hlava..vyměnila jsem ji zase zpět a je po problému.To je má zkušenost.. Na každého to samozdřejmě působí jinak.

arrow
profile_image
Zuza08
od 31. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

No beru první měsíc, první plato a první menses při téhle antikoncepci... předtím jsem měla Loette a zatím žádné velké nadšení... ple´t v pohodě, zatím snad ani nepřibírám, ale neskutečné hormonální výkyvy a nalády, nechuť, nepříjemnost a hrozně silné bolesti v podbřišku, to jsem předtím absolutně neměla....! Uvidíme co po dalším platíčku a jinak měním zpátky na Loette? Máte někdo podobné zkušensoti? Díky

arrow
profile_image
Patie
od 4. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobírám první plato...A jsem doslova na prášky z toho věčnýho krvácení Tak počkám a než začnu s druhým, skočím na gyndu...Máte někdo zkušenosti s braním Softinelle a krvácením? Někde jsem četla, že to můžou způsobovat nízkohormonové přípravky

arrow
profile_image
Lalka01
od 11. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Přešla jsem na ni ze Stodette,protože jsem byla zavodněná, jenže po Softinelle jssem zavodněná ještě více, špatné nálady, špinění atd. vysadila jsem ji a nikdy více. Doufám, že tu vodu rychle shodím :/

arrow
profile_image
pajona
od 3. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den. Po cca půlroční pauze jsem v lednu začala brát HA Softinelle. /Předtím jsem brala Softine/. Každý měsíc lehce krvácím cca 10 dní před menstruací, nebo bezprostředně po styku /přitom necítím žádnou bolest/ a pak ze dva dny špiním. Minulý měsíc jsem také lehce krvácela týden před menstruací a v době, kdy se měla menstruace dostavit tak nic. Lékař mi bez jakékoliv prohlídky řekl, že si tělo musí na HA zvyknout, že se to dalším měsícem upraví a že tato nízkohormonální antikoncepce až tak neudržuje cyklus. Teď beru již čtvrté plato a o víkendu jsem po styku opět krvácela, pak ještě den dva slabé špinění. Dnes v podbřišku cítím lehce bolest typickou, kterou mívám počas menstruace, ale již nekrvácím. Tablety mám ještě na 7 dní, pak by se měla dostavit menstruace. Nevím, zda bych neměla HA vyměnit, předtím se mi to nikdy s žádnou HA nestalo. Myslíte, že může až tak ovlivňovat cyklus, nebo to chce delší čas aby si tělo zvyklo?

Ahoj. Beru čtvrtým měsícem HA Softinelle. Začla jsem cca 14 dnů před menstruací špinit. K tomu mě doprovázely silné křečové bolesti v podbříšku,otoky nohou (myslela jsem,že mi upadnou),hrozné bolesti zad a třísel (nemohla jsem v noci ani ležet). Doktor mi řekl, že to je daň za nízkohormonovou ATC,ale dnes mám jít znovu na vyšetření a snad mi prášky změní. Kvůli těmto bolestí rozhodne nedoporučuji !

arrow
profile_image
Patie
od 4. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Magdaléna111: Částečně s tebou musím souhlasit....Mně teda tahle antikoncepce jinak vyhovuje na všechno, ale ve chvílích kdy udělám jednou za čas týdenní pauzu mám pocit, že se zblázním... Křeče v podbříšku teda hrozný :/ kor první dva dny..Pak už většinou díkybohu začnu brát další.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené