Ahoj, včera jsem si koupila boty na podzim a dneska ráno jsem si všimla, že na účtence je napsáno: vysoce módní. V obchodě nikde takto označeny nebyly. Mám právo je vrátit s tím, že jsem nebyla seznámena s tím co kupuji? Při studování reklamačního řádu před pár měsíci jsem na něco podobného narazila. Nechci týden chodit v botách a pak je vyhazovat, že se rozpadnou. Jedná se o Deichmann.

arrow
profile_image
matfyz
od 13. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pokud jste je nenosila mezi koupí a zjištěním daného faktu po venku, tak to samozřejmě jít musí...

Reaguji na matfyz: ještě jsem je na noze krom zkoušení neměla. Mám normálně říct, že chci odstoupit od smlouvy, kvůli tomu že boty nebyly označeny jako vysoce módní?

arrow
profile_image
tinuss
od 28. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Stačí, když řekneš řekneš, že je chceš vrátit a nechodila v nich venku. Přítel tam vracel kabelku co mi koupil, nelíbila se mi a prodavačky se na důvod neptaly.
Tohle označení má i Baťa, kamarádka si tam koupila boty, které se jí za týden rozpadly a nevyreklamovala to s tím, že boty jsou určené na chůzi po molech nebo po doma

Reaguji na tinuss: právě proto je nechci. Chci boty ve kterých můžu chodit. Nechci si kupovat každých pár týdnů nové boty, jsem celkem naštvaná, celkem dlouho jsem hledala něco na teď bez podpatku, co by se mi aspoň trochu líbilo a když je seženu, tak doma zjistím, že jsou vysoce módní. Jinak Baťa je tím proslulý, vše je vysoce módní a nelze reklamovat. Proto mám celkem ráda Deichmann, boty když už se rozpadnou, tak mám hned peníze a nemusím čekat na posudek...

Děkuji všem. Já jsem byla ráno tak naštvaná. Nechápu účel Vysoce mòdní obuvi. Když si koupím boty,tak si je kupuji na nošení, ne jen na koukání

Cituji luftrohra: Nechápu účel Vysoce mòdní obuvi. Když si koupím boty,tak si je kupuji na nošení, ne jen na koukání

Je to jen taková jakože právnická páka prodejců při právě případné reklamaci. Paradoxní je, že u Bati nenakupuji právě z důvodu klesající kvality a služeb, naopak v zahraničí jsou velmi vstřícní, mé tety oblíbená značka, tam prezentována jako luxusnější než vnímám já tady, ani mi nevěila, že je původem česká.

arrow
profile_image
Yolanee
od 16. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Apperly: To je právě ten problém, Baťa teď vyváží ty kvalitnější věci ven. :/

Reaguji na Yolanee: nejen on. K nám se dováží šunty a ven se vyváží kvalita. :/ Já jen doufám, že Deichmann nepřešel na strategii Bati.

arrow
profile_image
Joye
od 13. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji tinuss: Tohle označení má i Baťa,

Loni jsem si kupovala u Bati balerínky. Až doma z účtenky jsem zjistila, že jsou vysoce módní. Byla jsem tak naštvaná, že jsem tam radši ani zpátky nešla, protože bych jim tam z toho asi vzteky udělala kůlničku na dříví Naštěstí nestály extra moc, tak jsem si řekla, že to risknu a vyzkoušim, kolik toho vysoce módní obuv vydrží Holky nechápu, ale vydržely mi snad dýl než "normální" balerínky na běžný nošení ven...Takže je to možná kus od kusu.
Zpátky k tématu: Jednou jsem si koupila boty, které se mi v obchodě zdály OK, ale doma jsem si je nazula a najednou jsem se v nich nějak necítila. Znáte to, v krámě všechno vypadá jinak. Tak jsem tam šla s tím, že jsou nenošené a že je chci vrátit (vážně ani ne 24hodin od nákupu). A bylo mi řečeno, že je bezdůvodně vrátit nemůžu. Když jsem řekla, že se mi to doma rozleželo v hlavě a nelíbí se mi, tak mi paní řekla, že kvuli tomu mi je nepřijme zpět. Tak jsem to chtěla uhrát tak, že mi nesedí ani velikost, na to reagovala tím, že velikost mi vymění, ale vrátit je nemůžu...Takže podle mě záleží, na koho v tom krámě narazíš.

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na luftrohra: moje řeč tohle mi přijde jako odporný praktika prodejců boty jsou drahe a ještě jsou " k ničemu"? Jako kde jsme?

Máš na to 14 dní v podstatě bez udání důvodu. Dneska se i tenisky prodávají pod názvem "modní obuv", což je úsměvné, ale už se mi to při reklamaci stalo.
Moje zkušenost:
Tenisky stály 3,5 tisíce, byly kožené, nosila jsem je 5 měsíců a to podotýkám třeba jen 1 za týden (protože spíš nosím podpatky) a reklamace mi nebyla uznána s odůvodněním, že jsem boty příliš namáhala nošením
Tak jsem se nedala, vytrvala jsem v odvolávání se, až sám majitel obchodu radši naznal, že bude lepší mi reklamaci uznat.

Cituji Joye: A bylo mi řečeno, že je bezdůvodně vrátit nemůžu.

Což je pravda.

Cituji 5Peta: Máš na to 14 dní v podstatě bez udání důvodu.

V případě nákupu PŘES INTERNET. To, že si koupíte v kamenné prodejně něco, co se vám později přestane líbit nebo nějak rozleží v hlavě, je vaše nerozvážnost. Vrácení nenošeného zboží do 14ti dnů bez udání důvodu platí při nákupu přes eshopy, kde si nemůžeš kupované zboží vyzkoušet, prohlédnout. Většina obchodníků nabízí vrácení/výměnu i při nákupu v kamenném prodeji, ale je to jen jejich dobrá vůle. Takže nemistifikuj

Nevíte jestli v případě, že budou potřebovat důvod, je toto dostatečné. Nějak to nemůžu najít... Nebo mají někde napsané, že zboží se může vrátit...

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Ciiicaaa: Většina obchodníků nabízí vrácení/výměnu i při nákupu v kamenném prodeji, ale je to jen jejich dobrá vůle. Takže nemistifikuj

Ve většině obchodů typu Deichmann, Tally Weijl, New Yorker, H&M můžeš zboží v pohodě do 14ti dnů vrátit. Buď to mají napsané u pokladny nebo se stačí zeptat, nikde jsem s tím neměla problém, pokud je to nenošené a v pořádku. Tak neplaš ty. Zákon na to samozřejmě není, ale většinou to tak funguje.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené