arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, před rokem jsem si v Office shoes v Palladiu koupila boty. Nyní jsou boty roztrhané (obě) v tom samém místě pod tkaničkami. Ráda bych je tedy reklamovala, nicméně jsou zde následující komplikace:
1. Office shoes se v rámci Palladia přestěhovalo - myslíte, že se jedná stále o stejného prodejce, který musí přijímat reklamace?
2. dohledala jsem účtenku, jsem si stopro jistá, že je to ona (jinak jsem v OS kupovala jen 1 žabky), ale na té účtence není absolutně poznat, co jsem kupovala. Jako že je tam pouze částka, ale žádný kód bot, nic....Vadí to?
Samozřejmě tam půjdu to vyzkoušet, ale ráda bych přišla připravená. Např. to, že nemají na účtence označené zboží, je z mého hlediska jejich problém. Nebo mi to může reklamaci nějak komplikovat? Zvlášť když se přestěhovali do jiného patra? Ráda bych měla v rukávu nějaké argumenty, ale jediné, co jsem vypátrala, je druhá účtenka, na které také není označení, ale zespodu je ručně dopsaný kód (asi bot).
Tedy - jsou práva spotřebitelů na mé straně?
Děkuji všem, co se v tom vyznají.

arrow
profile_image
Myam
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

že se přestěhovali je úplně jedno, pokud je to ten samý obchod) a s tím že tam nemají napsaný kód bot to by měl být jejich problém. Na reklamaci máš nárok)

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Boty můžeš reklamovat v jakémkoliv obchodě Office Shoes. Nemusí to být ani ten v Palladiu, kde jsi je kupovala

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené