arrow
Neprodává v Bazaru

Ráda bych se zeptala jaké máte zkušenosti s reklamacemi v Datartu. Já jsem si tam koupila před necelými dvěma roky notebook, no a když se mi ted začal rozpadat (vypadávat šroubky) tak sem tam naběhla a nějakej idiot mě seřval, že to sem si doma mohla povolit šroubky a tak. říkám že tam musí být porušená nějaká samolepka či co..no prý je..
odešla jsem a dala to do servisu jinýho. opravili to a uznali reklamaci.
nyní se mi uvolnují šroubky znovu. ještě jednou a chci jít do datartu, ale chci se zeptat slečna na info datartu mi řekla, že přijdu, oni to pošlou do svýho servisu a pak to bud uznají nebo ne..ale že dostanu jak se rozhodnu bud peníze zpět nebo stejné zboží...bojím se aby to byla pravda...jaké máte tedy zkušenosti s touto sítí prodejen vy?

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

měla jsi chctít první reklamaci od nich - nevím kam jsi to dávala do servisu, ale jestli se jedná o tu samou závadu, jako u první reklamace, tak ti to nemusí uznat, bo to nešlo přes jejich servis a jejich servis to neopravoval - tedy je to tvůj zásah do přístroje - /ještě záleží, jestli s tím tvým servisem má firma, kde ti přístroj prodávali sepsanou servisní smlouvu - jinak je to opravdu zásah a to se jako reklamace už asi uznat nedá/

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Ahoj, cca tři roky zpátky jsem v Datartu reklamovala MP3 za cca 7 tis. Kč. Do sluchátek nešla hudba, ať jsem zkusila jakýkoli sluchátka, tak nic. Vzali to na reklamaci a po 30 dnech jsem se jim musela připomínat a taky jsem jim posílala, zda do 30 dnů neopraví, tak buď nový výrobek, či peníze. Nakonec jsem si vzala peníze, protože ta MP3 se již neprodavala. Reklamovala jsem ji cca po půl roce v Datartu v Hostivaři, Praha 10. Trošku mě štval jejich přistup, protože jsme tam byli s ex přitelem snad 3, kdy vždycky řekli, ať dojdem za týden, až uběhlo těch 30 dnů.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

matadi
Jestli to dávala do značkového servisu, tak by neměl být problém. Datart to taky posílá potom dál. Dokonce někdě píšou, že buď to máš řešit přes ně, nebo přímo přes značkový servis... Ono to trvá vždycky přes tu prodejnu dýl, než když to dáš přímo.

Cituji tyweee: Dokonce někdě píšou, že buď to máš řešit přes ně, nebo přímo přes značkový servis...

Jj, přesně. Reklamaci ve značkovém servisu v Datartu samozřejmě uznají. Zkušenost se zn. Philips.

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

tyweee

jo, to jsem psala - jeslti je to jejich servis a mají ho ve svém záručním listě, jestli je to jiný servis - pak by mohl být problém

arrow
Neprodává v Bazaru

v záručním listě nemám skoro nic, ale bylo mi už při koupi řečeno, že mi stačí faktura.
no je to renomovaný servis. notebook je značky Fujitsu a on je pro ní renomovaný servis. takže by to po 3 už nemuseli ani nikam posílat když budu mít případně z toho servisu napsáno že se to nedá opravit?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

jersey

To je na rozhodnutí Datartu, jestli jim to bude stačit, či si to sami budou chtít ověřit.

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

v každém případě servis řeší jen opravy - výměnu za jiný kus či vrácení peněz už je spíš v kompetenci prodejce (ta výměna - tedy pokud servis sám zboží nevymění za jiný bezvadný kus) - pokud se jedná jen o ty servisní opravy, pak dořešení je na prodejci

arrow
Neprodává v Bazaru

no jde mi právě o to, že si myslím, že ty šroubky mi budou vypadávat furt. protože je to přeci jen plast a tak se používáním asi to nějak roztáhlo či co a šroubky pak po chvíli vypadávají...)
chjo..jenže když mi to po opravě začne padat po delší době než měsíc tak je to v pytli, nevyreklamuju to. bude to už po záruce..chjo..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

jersey
Co vím, tak opravou by se ti zaruka měla nějak prodloužit. Zkus si napsat tenhle dotaz na SOS . Kdysi mi tam s mou reklamcí taky radili

arrow
profile_image
Gigigirlone
od 23. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Datart je moc špatnej obchod na elektroniku. Už jen ty přemrštěné ceny, před rokem a něco tam měly za hromadu peněz iPody, třeba i o 3 tisíce dráž než v iStylu( Apple obchod). Co se týče obsluhy která tomu vůbec nerozumí... poradí, ano ale tak že přečtou nápis na krabici... to kupodivu zvládám i já si sama přečíst. Byly jsme tam nedávno s přítelem, matčin bratr chtěl televizi a dvd přehrávač( radila jsem mu at si objedná přes net, ale chtěl to hned) . Jaké bylo překvapení že u dvd přehravače za 6 tisíc po rozbalení chybělo plno šroubků, a zadní část byla jetá......
A to raději ani neřeším kvalitu obrazu co mají v prodejnách.... chápu, je tam blbej signál, ale k...a když už prodávám televize tak at si zákazník může prohlídnout jak to vypadá, a ne zrnící obrazovky.
Mám zkušenosti s Datartem ve Vaňkovce Brno

arrow
profile_image
pusina006
od 16. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

S negativními zkušenostmi s Datartem souhlasím. Jsou to prostě pí**če.

Hlavně si dejte pozor na reklamační řád (10 dní a zboží nesmí být rozbalené => pokud nepoškozené zboží z jakéhokoli důvodu nakonec nechcete, nejde vrátit).

V Brně ve Vaňkovce si dejte pozor na vedoucího reklamací (chlápek s černými krátkými vlasy a vousy), je skoro pořád na prodejně na prodejně. Popravdě, nemá to v hlavě v pořádku.

Šla jsem kupovat sluchátka a říkala jsem mu, že je chci vyzkoušet. Řekl mi, že to nejde. Doma jsem zjistila, že nejsou kompatibilní s mým mobilem, šla jsem je vrátit a on mi řekl, že mi nevrátí peníze, protože jsou rozbalená a že sluchátka je lze vyzkoušet na prodejně. Poprvé si prý chuděra myslel, že si je chci strkat do uší.... Prostě no comment, pětikilo v pr***li kvůli tomu, že borec myslel.

A vedoucího prodejny taky doporučit nemůžu. Prostě... kamenný Datart ve Vaňkovce rozhodně nebrat.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené