arrow
profile_image
Ariela
od 9. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, právě jsem se dozvěděla, že po cvičení ve fitku - anaerobním cvičení, cca 1,5 hodiny až 2 hodiny, je důležité 30-60 minut nejíst a potom si dát syrovátkový proteinový (práškový) protein (nikoliv v tabletách). Pouze syrovátkový bez přídavku cukru. Žádný sojový - není tak účinný. A že pokud budu dodržovat vždy po cvičení hodinu nejíst, aby tělo dokončilo látkovou výměnu a pak si dám už jen proteiňák, budou vidět výsleky a zhubnu:

Období po cvičení není jen nějaký časový úsek vhodný k budování svalů. Je to také ideální příležitost k odbourání tuku. Lidi nechápou, že cvičení pouze nastartuje první fázi spalování, ale nezaručuje, že celý tento proces doběhne a vy zhubnete. Po cvičení se znatelně zvýší obsah cirkulujících volných mastných kyselin, které pocházejí z tukové tkáně a pokud nejsou využity ve svalech a játrech, většina z nich se opět změní na triglyceridy a bude uložena zpět do tukových zásob. Ano, všechna tvoje dřina pro spalování tuků byla k ničemu. Pokud chcete dokončit proces odbourávání tuků, musíte vaše svaly přinutit k využití volných mastných kyselin, které byly uvolněny při cvičení. A způsob, jak to udělat, je počkat 30-60 minut, než si dáte první jídlo.

Co si myslíte vy, máte zkušenosti? Do fitka chodím 2-3x týdně, zvedám na jednoručky 4-8 kg, na kladce převážně 20 -30 kg obecně, 1-2 x týdně zumba nebo brusle...

arrow
profile_image
Ariela
od 9. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No, necvičím jen s činkama, cvičím celý tělo ,ale s většíma zátěžema, abych víc vydala enegie než u aerobního cvičení. Chodím do fitka kolem půl 5 odpoledne, takže do půl 7 většinou cvičím, z toho prvních 20 minut aerobní např. steper nebo pás, abych se zahřála. Slýchávám, že hned po tréninku, právě nemám doplnit protein, ani sacharidy, že tím přiberu a že až po hodině, po cvičení to doplnit a ani prý ne sacharidy - ale jen proteiny. Já vím, že sacharidy např. banán nebo ovoce, jso unejrychlejším zdrojem cukrů a že to tělo nejrychleji zpracuje, ale prý se tím poruší proces po tréninkovém spalování tuků... já totiž cvičím celý život, ale mám kolem břicha "madla lásky" a ne a ne se jich zbavit. Tak se teď snažím zjistit, jestli by zafungovalo, kdybych si po cvičení nedala "normální večeři" - chleba se sýrem a zeleninou třeba, ale jen ten proteiňák - 80% bílkovin a nic jinýho. Přes den jím cca každý 2,5 hodiny, to jo...

arrow
profile_image
Ariela
od 9. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jj, zkusím to To já jen, jestli to někdo nemá třeba vyzkoušený... Děkuju

arrow
profile_image
kuchařka
od 18. 3. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Je dobré kombinovat jak cvičení s činkami tak také s vlastní váhou. Normální protein dávat vždy minimálně 30 min po cvičení. A jestli máš potřebu tam hned něco dát tak určitě ovoce. Nejlépe banán. A jinak pořídit kvalitní syrovátková protein

Nejkvalitnější protein našem trhu je cfm od prominu.Hlavní funkci má 30 min po tréninku kvůli proteosyntéze a glukogenezy

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené