arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,asi si budete myslet,že jsem nemožná....stala se mi taková blbá nehoda,nevím,jak jsem to mohla dopustit,ale stalo se....Jsem nachcípaná a mám trochu kašel,v pátek jedu na dovolenou a včera jsem si chtěla vzít na noc Modafen,sáhla do krabičky,vymáčkla prášek....ráno,když jsem si chtěla vzít další,tak jsem zjistila,že se nějak do krabičky dostalo platíčko s 3 denním ATB,(no nějak,manžel ho prý do krabičky přibalil v zimě na dovolenou)takže jsem si vlastně včera večer vzala antibiotikum.Jsem z toho celý den úplně hotová,nikdy se mi to ještě nestalo,mám jen kašel a rýmu a ATB fakt nejsou nutné......co ted mám dělat??Můžu to prostě už nevzít,nebo se musí dobrat celá dávka?

arrow
profile_image
Ewiii
od 10. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Radule2:

Tak to je docela síla, že si prostě vymáčkneš, ani se nepodíváš na plato, jestli je to ten skutečný prášek. Nezarazilo tě ani to, že prášek měl jiný vzhled?
Může se to stát každému, každopádně si myslím, že nestalo nic vážného. Další si určitě neber. Nebo já bych už další určitě nebrala, pokud ho nepotřebuješ.

Cituji Radule2: Můžu to prostě už nevzít,nebo se musí dobrat celá dávka?

Už bych to nehrotila, a další si nebrala.
Co to je za atb?

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji ShoesManiac2: Už bych to nehrotila, a další si nebrala.
Co to je za atb?

AZITROX

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Ewiii: Tak to je docela síla, že si prostě vymáčkneš, ani se nepodíváš na plato, jestli je to ten skutečný prášek.

No upřímně takovou reakci jsem čekala
ale jak jsem psala,jsem hloupá,bude mi skoro 40 a měla bych mít rozum a kouknout co beru,ale prostě se stalo,no....Byla jsem rozespalá,bylo mi blbě,potila jsem se,tak jsem šla do lékárničky,vytáhla krabičku s názvem MODAFEN,prázdné okýnka od vybraných léků odstříhané,tak mi nenapadlo,že k tomu manžel přibalil i jiný lék....já to nikdy neudělala.když jsem mu to ráno řekla,tak si matně vzpomněl,že to přibalil v zimě do Dominikánské....

arrow
profile_image
Ewiii
od 10. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Radule2:

Na jedno stranu je to pro mě nepochopitelné, ale na druhou stranu to chápu, hlavně když je člověk rozespalý a není mu dobře, to se pak taková věc může stát lehce. Myslím si, že to bude v pohodě.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Ewiii: Na jedno stranu je to pro mě nepochopitelné

no tak to jsme dvě,taky to nechápu ...jak jsem stará,tak jsem blbá......

arrow
Neprodává v Bazaru

švagrová dělá sestřičku a řekla at je tedy vyberu,když mi není úplně nejlíp a jedeme v pátek na dovču,ale mám jen kašel a rýmu,to určitě není na ATB,tak proč je do sebe cpát...jenže prý je ta jedna tableta pomalu větší zlo,než všechny 3,když se nedodrží ta dávka,příště mi už prý nemusí zabrat....

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já si myslím, že není třeba to nějak hrotit. Další ATB rozhodně neber a s tím Modafenem (kdyby sis ho chtěla vzít) pro jistotu taky aspoň do večera počkej

arrow
profile_image
Pet51
od 20. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dala bych na švagrovou, dobrala antibiotika a hned poté začala chroupat nějaký lactobacilus.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Pet51: fakt bys je brala?Já nevím,mně to přijde nesmysl když to nepotřebujuprý se ptala doktora a prý vyjde nastejno,at je doberu nebo ne....divný....

arrow
profile_image
rusalka1
od 22. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj Azotrox je myslím makrolidová skupina ATB, nemá vela vedlajších učinkov. ak máš len niaku rýmu sposobenu viry na to to ani nezabere takže je zbytočné to brať by som sa na to asi vykašlala čo už stalo sa len nech sa to nestáva moc často týmto narastá rezistence bakterí... myslím,že ako makrolid nemam ani fotosenzitivitu ani nič podobné. ale ak máš podozrenie,že je to bakterialne teda máš i teploty hnisavy kašel a ďalšie celkové priznaky tak to dober. ono tažko takto radiť čo je menši zlo. proste ako sa citiš. Ale ono sa tym,že si užila jedno ATB nič strašné zas nestalo
Inak toto mi pripomenulo jednu vtipnú historku ako moja 29 ročná segra si dala jedno atb ako jednu tabletku a na druhý den mi vola ako to,že jej neni lepšie ved včera si dal atb skoro ma porazilo ked som to počula a to sme okrem nej plná rodina lekárov

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych to nedramatizovala, není to jed. Den, dva počkej a uvidíš, pak bych vzala Modafen kdyby ti bylo pořád špatně.

arrow
Neprodává v Bazaru

holky,jste zlatíčka,no není mi nejlíp na to ,že za 4 dny jedeme pryč,ale je to jen chřipka,bez teplot,tak to by asi fakt bylo zbytečný brát.....

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na rusalka1: moc moc díky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené