Ahojky, chtěla bych se zeptat, zda má někdo z vás zkušenosti s Peek a Cloppenburg a vrácením peněz. Koupila jsem tam mamce šál ale ji se bohužel nehodí. Ani žádný jiný by se ji barevně nehodil, takže ho musím vrátit. Má všechny cedulky, nebyl nošený a mám od něj i lístek. Myslíte, že mi vrátí peníze? Díky

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Není to uvedené na účtence?

Nene není právě. Je tam jen : platí zákonné záruční podmínky. Ale na jejich stránce je "Rezervace a vyzvednutí později, výměna zboží nebo vrácení peněz, bezhotovostní platby jsou u společnosti P&C samozřejmostí." Ale nevím teda jestli tomu věřit a za jakých podmínek to platí.

arrow
profile_image
mafia
od 12. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zrovna v pátek jsem to řešila, vracela jsem vestu. Nenošené zboží s visačkami a dokladem o koupi můžeš na každé jejich prodejně vrátit bez udání důvodu do dvou měsíců, vrátí ti peníze podle toho, jak jsi zboží platila, pokud hotově, tak vrátí hotovost, jinak musíš přijít s kreditkou, kterou jsi to platila a oni ti peníze "nahrají" zpátky na účet.

Super, tak díky moc za odpověď

arrow
profile_image
mafia
od 12. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Není zač

arrow
profile_image
anyme
od 5. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mafia:
a nemusíš být členem toho jejich klubu? Protože mám za to, že tohle právě patří do výhod.

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahojte.

Včera som išla vrátiť tovar do peek&cloppenburg, konkrétne čierny sveter, ktorý som mala na sebe iba na vianoce a kedže púšťal farbu prestala som ho hneď nosiť a našla čas ho ísť vrátiť až teraz! Kúpila som ho v Eurovei (Slovensko-Bratislava) a nevedela som, že to bude problém nakoľko v tomto obchode sa vždy správali veľmi ochotne k zákazníkovi. Pamatám sa, že zopár kamošiek tam vždy bez problémov vrátilo tovar. TO, čo sa stalo mne však bol sok! Tovar mi odmietli vrátiť s dovodu, že musí byť opratý! Nechápem načo mám tovar s ktorým niesom spokojná prať?? Čistý bol! Bolo mi povedané, že podľa zákona sa tovar, ktorý sa vracia musí oprať. Dala som si tento zákon ukázať, keďže to tam mali zarámovaná na stene a SAMOZREJME tam nič také nebolo písané, iba to, že ked sa tovar vracia má byť čistý! Čo aj bol! Nato som si dala zavolať nadriadenu ale bolo mi povedana, ze dana pani dolezita je nadriadena! Zistila som si jej meno: pani KOKAVCOVA a zacala som to riesit inym sposobom. Este sa mi vyhrazala, ze zavola security aby ma ukludnili ked som bola rozculena a ona stratila argumenty. CO JE TOTO ZA SPRAVANIE? AKO MOZE MAT NIEKTO TAKU POZICIU A SPRAVAT SA K ZAKAZNIKOM AKO K ODPADU? V PEEKu nakupujem odvtedy co ho otvorili v BA ale teraz urcite zvazim kde budem minat svoje peniaze...

arrow
profile_image
Siiri
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji katiex: tovar vracia má byť čistý!

tak měla jsi ho na sobě, takže čistý nebyl. Prostě ho vyper a vrat. Oni neřešili, že to nevezmou, jen že to máš vrátit čiste. Není duvod hysterčit.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené