dol
od 17. 4. 2010

0    0
Nebyla hodnocena

Máte někdo zkušenost z cesty autobusem do Chrovatska? Jak to snesli děti? (u nás konkrétně 5 let)

Brambleberry
od 12. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Z pohledu "dítěte" - s našima jsme tak jezdívali od mých 5 let a bylo to v pohodě (trpěl spíš taťka, dlouhán, tolik hodin v buse)

Reaguji na dol:
Včera jsme se vrátili z Dalmácie a v autobuse s námi byl tříletý chlapeček a pětiletých dětí hned několik a zvládali to super. U moře, na celkem malé pláži, ale bylo bezpočet kojenců a až na nějaké vyjímky, si to mrňouskové užívali.
Myslím, že s pětiletým to už je úplně v pohodě.

Didli
od 8. 5. 2009

0    0
Nebyla hodnocena

tak děti toho snesou hodně, ale spíš by jsis měla odpovědět ty sama, jak to zvládne tvé dítě. Přece každý dítě je jiný, někdo je klidný a zabaví se s málem, druhý prudí všechny okolo, chce běhat, řve a pod...Osobně si třeba neumím představit cestovat takto na dovolenou. Mám šestileté dítě a je s ním horor jet autem hodinu do Prahy.

Nora4
od 6. 9. 2012

Neprodává v Bazaru

Taky si myslím, že by neměl být problém. Zpětně z pohledu dítěte to bylo vždy v pohodě. Já bych se toho nebála

amelie1111
od 8. 4. 2011

Neprodává v Bazaru

Já myslím, že to závisí na tom, jak snášejí tvoje děti cestování autem/busem. S mými dětmi (4 a 6) autobusem ani autem na dovolenou nejezdím, protože se v autě nudí a prudí. Stačí, když jedeme do Prahy a zeptají se 150x : Kdy už tam budem?! Pořád s nimi musím komunikovat, dáváme si hádanky a hrajeme slovní hry, aby tu cestu přežili (nebo spíš, abych to přežila já a nemusela je v půli cesty nacpat do kufru).
Takže já jsem ochotna je vzít na pár hodin do letadla, to zvládnou, aniž by rušili ostatní cestující. Ale 12 hodin v autobuse bych s nimi nedala. Musela bych je "omylem" nechat někde na odpočívadle

farahh
od 22. 7. 2012

Neprodává v Bazaru

Reaguji na dol: v pohodě
s večerem jsem dala Kinedryl, ještě v ČR kvůli možné nevolnosti a syn se probral až na místě při dojezdu před polednem. Stejně tak i zpátky. (s jedním vytažením v polospánku na vyčůrání) Taky mu bylo čerstvě 5 let.
A byl po dojezdu mnohem víc čilejší než já
ničeho se neboj, jela jsem jen sama se synem byla jsem čerstvě rozvedená a s nikým známým jsem jet nechtěla a bylo to super!

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji amelie1111: nemusela je v půli cesty nacpat do kufru).

Cituji amelie1111: Musela bych je "omylem" nechat někde na odpočívadle

živě jsem si představila,jak tvé děti stojí na odpočívadle,ty odjíždíš a děláš,že je neznáš
Reaguji na dol:

amelie1111
od 8. 4. 2011

Neprodává v Bazaru

Cituji Tiakia: Pokud máš dítě klidné,tak pohoda.Děti většinou cestou spí,mají díky své velikosti více místa než dospělý člověk a cesta je pro ně pohodlnější.

Ony moje děti, to mají po mě, v autě ani v letadle moc nespí. Nejde jim to.
Ale třeba bráchovy holčičky to během cesty zaříznou a spí celou cestu, takže s nimi bych jela úplně v pohodě.
Navíc, jestli je ta cesta autobusem jediný způsob, jak se dostat na místo, tak to prostě vydržet MUSÍ, i kdyby cesta nebyla nějak extra pohodová, tak u moře se na to většinou rychle zapomene.

Cituji Tiakia: živě jsem si představila,jak tvé děti stojí na odpočívadle,ty odjíždíš

No, ty se směješ, ale mě se to jednou skoro podařilo. Jeli jsme autem s mamkou a s tehdy asi 6-letým mým nejstarším synem. On potřeboval na záchod, tak mamka s ním vystoupila, pak jsem slyšela bouchnout vzadu dveře, tak jsem se rozjela a co nevidím ve zpětném zrcátku: poskakuje tam po krajnici moje dítě, páč nastoupila jenom moje máma (to bylo to bouchnutí) ale syn už to nestihl.
To víš, že jsem to poslouchala ještě půl roku..

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji amelie1111: poskakuje tam po krajnici moje dítě, páč nastoupila jenom moje máma (to bylo to bouchnutí) ale syn už to nestihl.

Proto je letadlo jistota tam děti přepočítají letušky a když tak je najdou na letišti a dopraví na sedadlo.

Neprodává v Bazaru

Tak asi je to individuální ,každý dítě je jiný,jednou s námi jeli asi i 2-letý do Itálie a celkem jsme nevěděli,že v tom autobuse jsou ,jen někdy už je to asi nudilo moc tak se vrtěli a byli protivný .. Ale já bych osobně s tak malým dítětem autobusem nejela nevím,my máme 10leté,a ty při cestování spí většinou,aby jim to uteklo ..Tak snad to zvládnem taky v pohodě,5-leté dítě už je větší a pokud víš ,že se i na chvíli něčím zabaví,třeba hračkou nebo film,hry na notebooku nebo psp a pak si třeba pospí tak to bude v klídku Holky a jak dlouho trvá tedy ta cesta do Chorvatska Makarská?

BellaEJ
od 9. 1. 2011

Neprodává v Bazaru

Řekla bych, že toto je hodně individuální. Jak už tu bylo řečeno, některé děti prospí celou cestu, některé nudou otravují. Nejhorší podle mě je, když se dětem dělá z auta či autobusu nevolno, já když byla malá, tak jsem vždy zvracela. Proto si třeba sebe v tomto věku takovou dlouhou cestu představit neumím, ale třeba zrovna tvoje dítě to zvládne na jedničku.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!