Ahoj,
zajímal by mě Váš názor na dovolenou ve více lidech, nebo spíš jezdíte sami s partnerem, či kamarádkou. Byla jsem zvyklá jezdit s partnerem na dovolené sama a letos jedeme do apartmánu v pěti lidech (ještě jeden pár a kamarád).
Určitě to bude lepší v tom, že ve více lidech bude více zábavy, ale zase na druhou stranu se bojím, že se rozhádáme.

Bejbiss
od 23. 1. 2011

0    0
Nebyla hodnocena

Já jedu raději sama s přítelem, máme tak čas jenom pro sebe.. ale na druhou stranu zas neni špatný občas někam na tý dovče vyrazit ve více lidech. Společně bych s nima ubytovaná ale bejt teda nechtěla.

Crannie
od 23. 4. 2009

Neprodává v Bazaru

Zúčastnila jsem se jedné takové dovolené (moje kamarádka a její přítel, a já a jeho kamarád jsme jeli všichni spolu). Ti dva se hádali každý den, už bych takhle nejela. Záleží určitě na povaze všech zúčastněných.

Amnesia
od 18. 4. 2010

Neprodává v Bazaru

my jedeme letos v 8-mi lidech do vilky je to větši sranda. ALe hodně jsme jezdili jen s mužem a dcerou, teď je sranda si zahrát activity, popít atd

Klidně bych jela s dalšíma, ale nechtěla bych s nima bydlet v jednom apartmánu. A museli by to být dobří přátelé a přes den by se muselo lyžovat (v zimě) nebo třeba hrát beach (v létě). Prostě ještě jiná zábava. Jen tak bez dalšího programu bych se s nima unudila.

debbie
od 21. 2. 2011
Nemá galerii obrázků

Jezdíme jen s přítelem a seznámíme se s někým vždy až na místě

Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Nemá galerii obrázků

Jezdili jsme vždy dva páry, ale už opravdu nechci.. jen co se oni rozhádali, tak kazili svojí náladou dovolenou i nám. Možná ještě ve více lidech by to bylo lepší, ale s tím nemám zkušenosti. T obych spíš ale jela s kamarády, aby nás jelo víc, ale s partnerem raději trochu soukromí

alexandrejka
od 21. 10. 2009
Nemá galerii obrázků

Párkrát jsem byli ještě s jedním párem. Máme trošku odlišné koníčky i představy o trávení dovolené. Vždycky jsme se setkali u snídaně, oběda a večeře a mezí tím si každý pár dělal co chtěl. Večery jsme trávili všichni dohromady. Tak byli všichni spokojení

Já mám raději dovolenou ve dvou
Ale nevylučuju, že v pozdější době nebude fajn mít s sebou ještě další lidi.

dipendenza
od 7. 1. 2009

100%
22    0
Číst hodnocení

VIP

Zažila jsem jak dovolené s kamarády, tak jen se svým mužem. A mohu říci, že už bych nikdy s nikým nejela. Být na dovolené s někým pro nás vždy znamená se na někoho ohlížet - kdo si vezme auto, kam pojedeme na výlet, v kolik se zhasne a půjde spát, hluk, ranní vstávání...
Když jsme jen my dva, děláme si co chceme, vstáváme, kdy chceme, jezdíme si kam chceme apod. I itinerář cesty se řídí jen a jen námi - můžeme si zastavit na nákupy, na oběd, podívat se na nějakou památku...A nemusíme řešit, zda dotyční chtějí také, a zda je tím nebudeme obtěžovat.
Ale mluvím jen o dovolených, kde se jede jedním autem, popř. bydlí v jednom domě/apartmánu/pokoji. Pokud se letí a na místě si každý pár půjčí auto a má vlastní apartmán, nevidím v tom problém.
Za mě společná dovolená nikdy více, mám ráda svůj klid a soukromí. Jedu do cizí země, právě proto, že tam nikoho neznám, neznám jejich řeč (většinou ) apod., takže mám svatý pokoj a mohu čerpat atmosféru.

Bruce78
od 10. 10. 2009

VIP

Každý rok jezdíme s mužem sami a pak už 10 let na týden na chalupu s přáteli vč. dětí...( počet zůčastněných je cca od 10 do 18 lidí ) a pak na týden s širší rodinou, kde se počet osob pohybuje zhruba stejně..Oboje má co do sebe a i když se každý rok objeví dohad kvůli např. nádobí apd. nikdy z toho nebyl žádný obrovský problém Mám tyhle dovolené moc ráda, stejně jako své přátele a rodinu a stejně ráda s nima trávím svůj čas...

Aut vždy jede více a vždy se sdomluvíme co druhý den - někdo zůstane na baráku neb se mu nikam nechce, jiný jede na památky, další třeba na koupák...na co má kdo náladu, nikdo nikoho k ničemu nenutí a všichni jsou spokojení...

Mia86
od 30. 4. 2011

Neprodává v Bazaru

doporučuju se ještě před dovelenou domluvit jak si to každý představuje
jestli spíše poznávat, nebo spíše ležet na pláži atp

Ivčáááá
od 18. 3. 2009

0    0
Nebyla hodnocena

Preferuji dovolenou ve dvou s partnerem. Byla jsem i v 18-ti jen s kamoškou, taky fajn,ale dovču beru jako čas pro sebe, partnera, relax, romantika, tenkrát jsme 14 dní propily, prospaly, problbly, vcelku drahá sranda S velkou partou jsem nebyla, ale hodně jezdíme cca 6 párů po horách, po ČR, na chatu a vím, že dovča by mě s nesedla. Tam mám ráda klídek a toho svého

lentilkah
od 19. 5. 2009

Neprodává v Bazaru

Já i partner preferujeme dovolenou u moře ještě s jedním párem- s tím, že každý pár má svůj apartmán. Byli jsme i samostatně, ale takhle je to mnohem lepší. Když chceme soukromí, tak si ho dopřejeme, jindy společná návštěva baru, procházka, výlet....Záleží na dohodě. A co si budeme povídat- lepší je obrážet obchůdky a stánky s kamarádkou, než se znuděným přítelem. To samé on- třeba šnorchlování a zkoumání různých potvor si víc užije s kámošem než se mnou
Jinak co se týče dovolené v čechách, tak vyrážíme hromadně- třeba 10 lidí. Chata, pod stan, fesťáky...

Andorra
od 27. 4. 2011

Neprodává v Bazaru

My každý rok jezdíme na různý dovolený a je nás klidně víc jak 30 lidí.Ale když se řekne, že chceme jet někam na výlet tak deset jede tam, ti zas tam a další zase tam, takže se stejně rozdělíme.A taky každý se nemusí s každým, tudíž pak akorát vznikají hádky.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!