Ahoj!

Zajímalo by mě, jakým způsobem se dá co nejefektivní (aby se v tom promítla i úspora času, přehlednost, ...) komunikovat s přímým nadřízeným. Za komunikaci v tomto případě považuji - zadávání úloh, předávání informací, apod.

Jak to funguje u vás?

Děkuji

U nás je to prostřednictvím mailu nebo jdu přímo k němu do kanceláře s papírem a tužkou.Veškeré úkoly si napíšu a organizace plnění je potom víceméně na mně. Zpětně je to podobným způsobem. O splnění svých úkolů ho informuji většinou ústně, něco mailem a některé věci není třeba komentovat. Stačí, že se stanou (např. něco koupit apod)
Nevím, jaké by mohly být i jiné možnosti?

Reaguji na sartre: Reaguji na sartre:

Třeba přes intranet - nějaký vnitřní komunikační program

Jinak u nás je to obdobné, ale nadřízený by chtěl, abych přišla s něčím novým a mě nic nenapadá

Cituji neskwik: intranet

nj, to mě nenapadlo.

Cituji neskwik: přišla s něčím novým a mě nic nenapadá

Já se zrovna o něčem podobném v pátek bavila s kamarádkou a také využívají ty samé metody jak jsme popsala výše já.
Já teda upřednostňuju mít od něj vše písemně, neb se mi už několikrát stalo, že něco řekl a pak mi tvrdil, že to říkal jinak. Třeba naposledy mi diktoval mailovou adresu na naši klientku a pak tvrdil, že mi ji diktoval jinak. Samozřejmě jsem za to mohla já.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené