uvodni

E-shop Omlazení.cz

Seznamte se

S radostí vám představuji nový internetový obchod s kosmetikou, jehož předzvěst jsme pustili do éteru v minulém článku.

Aktuálně v nabídce e-shopu Omlazení najdete 17 kosmetických značek. Toto číslo samozřejmě není konečné. Nechtěli jsme hned od začátku nabízet stovky značek s nepřehlednými informacemi. Naším cílem bylo vytvořit pěkný e-shop s jasnými popisy a specifikacemi, který bude růst v symbióze s vašimi přáními.

Vše, co v e-shopu vidíte, máme sklademDnes objednáte, zítra máte.

U některých produktů se už nyní zobrazují recenze. Jsou napojené na recenze kosmetiky z klasického Omlazení. Nově vzniklé recenze budeme ke zboží automaticky navazovat a doplňovat – o žádné nepřijdete a nebudete je muset dohledávat ručně.

aktivitaVážíme si našich dlouhodobě aktivních uživatelek a proto jim jako překvapení nabízíme zvláštní slevu. Procento slevy za každý rok aktivního používání Omlazení během uplynulých 3 let před spuštěním e-shopu.

Další slevy dostáváte za vyplněný kosmetický profil a také za nákupní historii – slevám se budeme podrobněji věnovat v samostatném článku na Omlazení. (Ne zde na blogu.)

msNicméně jak na tom jste se slevami právě Vy, se v přihlášeném stavu dozvíte na stránce Moje slevy. (Slevy se sčítají a mohou dosáhnout až 9 %.) Pamatujte prosím na to, že před objednáváním je nutné se přihlásit, abychom věděli, kdo nám objednávku poslal a tudíž kdo má nárok na slevu a v jaké výši.

Stejně jako celé Omlazení, také e-shop ovlivňujete vy samy a i nadále budete. Zpětná vazba od vás pro nás je důležitá a proto uvítáme vaše reakce, připomínky a tipy (pro které jsme založili zvláštní diskuzní téma).

49_sona-lukas-1411565971Celý e-shop by měl růst s ohledem na to, co byste v něm chtěly najít. Může se stát, že se ukáže jako nadlidský výkon sehnat některé produkty, o které projevíte zájem, přesto můžeme slíbit, že pro to uděláme vše, co bude v našich silách. Protože vy jste pro nás důležité a chceme, aby se e-shop Omlazení stal virtuální prodejnou, do které se budete rády vracet.

V případě, že si nebudete vědět rady s objednávkou, ať už po technické stránce či s výběrem zboží, kontaktujte mě buď na e-mailové adrese sona.knoflickova@omlazeni.cz, telefonním čísle 778 059 443 nebo přes live chat, který naleznete v pravém spodním rohu na každé stránce e-shopu.

Kdo za e-shopem stojí a jak vznikal se můžete dočíst na stránce O nás.

Přeji vám příjemné nakupování.

Soňa Knoflíčková
manažerka e-shopu Omlazení.cz

P.S. Slevové kupóny, které jste obdržely za Tour de Omlazení 2013  - 1 a 2013 – 2,  jsou v e-shopu zadané a funkční. Můžete je tedy využít. (pozn. Lukáše Vodičky)

značky

Více bodů za recenze

produktů z e-shopu Omlazení

No dobře, kde je ale nějaký e-shop Omlazení, ptáte se možná. Inu, zatím není. Tedy vlastně je, ale schovaný. Až ho spustíme, bude v něm na úvod pár kosmetických značek a ostatní budeme postupně přidávat.

Napadlo mě, že bude rozumné recenzentky povzbudit ke psaní recenzí kosmetického zboží, které je nejen k mání v ČR, ale především toho, které splnilo jisté podmínky a dostalo se do nabídky e-shopu Omlazení.

A přesto, že e-shop Omlazení ještě veřejně neběží, už nyní jsme propojili klasické recenze z Omlazení.cz s produkty v e-shopu a mohli jsme tak začít uplatňovat pravidlo trojnásobného počtu bodů za recenzi v případě značky, kterou už v e-shopu máme připravenou.

Potíž je v tom, že vy nevíte, které to jsou. Proto musím s pravdou ven a ony značky, se kterými e-shop vyrazí ze startovní čáry, zveřejnit. Jinak byste se mohly právem divit, proč některá závodnice v pořadí Tour díky recenzím o tolik poskočila, když nových recenzí zase tak moc nenapsala. (Pravděpodobně se náhodou strefila to těch „správných“ značek.)

Tak tedy, trojnásobný počet bodů do Tour vám připíšeme, pokud napíšete recenzi na výrobek někeré z následujících značek. (Ne však libovolný. Zdaleka ne všechny produkty těchto značek mají již hotové napojení e-shop – recenze a někeré ani nabízet nebudeme. Nebudeme pokrývat 100% šíři nabídky té které značky.)

  • Ahava
  • Biosilk
  • Crabtree & Evelyn
  • Darphin
  • Fenjal
  • Jessica
  • Juvena
  • L’Occitane
  • La Danza
  • Lavera
  • Lumene
  • Matis
  • Payot
  • Piz Buin
  • Skin Blossom
  • Talika
  • Veld’s
  • Weleda

Je to tedy celé zatím tak trochu o náhodě. Ale život je hra a Tour de Omlazení je život :-)

(Nebo tak nějak.)

 

hrnek-front

Nové hrnky Omlazení

Modernější, s metalízou, prostě krásné

Také porcelán je kvalitnější. Předchozí model byl z Číny, tento je český.  O bezproblémovou výrobu se postarali lidé z www.hrnky.net. Jmenovitě pan Michal Francl.

Líbí?

 

Ještě jiný pohled

Ještě jiný pohled

blog

Jedinečná příležitost

Hledám manažerku eshopu Omlazení

Jmenuji se Lukáš Vodička, jsem majitel portálu Omlazení.cz a hledám někoho, koho nadchne myšlenka spravovat eshop s kosmetikou.

Náplň samostatné a zodpovědné práce

Příprava nového zboží k prodeji

V okamžiku, kdy se rozhodneme pro rozšíření portfolia nabízené kosmetiky, tak:

  • domluvíte podmínky s distributory
  • vytvoříte velké a krásné obrázky
  • pečlivě vytvoříte naše vlastní produktové popisy a specifikace

Napojování produktů eshop → recenze

Každý nabízený produkt v eshopu navážete na produkt v recenzích (pokud už v recenzích nějakou recenzi má).

Návrhy a řízení promo akcí

S dodavateli kosmetiky domluvíte a do eshopu pomůžete vložit promo akce typu “kupte dva produkty a třetí dostanete zdarma”.

Podpora prodeje

Pomůžete, pokud si někdo nebude s objednávkou vědět rady. Mailem a telefonem.

Udržování optimální skladové zásoby

  • budete pravidelně kontrolovat skladové stavy (v systému logistického centra, nikoliv fyzicky)
  • navrhnete, necháte si ode mne schválit a distributorovi kosmetiky odešlete objednávku
  • objednávky potvrzenou distributorem vložíte do logistického systému (jako avizo pro přijetí zboží na sklad)

Zařazování nových kosmetických produktů do nabídky eshopu

  • budete průběžně provádět analýzu potřeb trhu (diskuze a recenze na Omlazení, blogy, konkurenční eshopy,…)
  • budete navrhovat zařazení nových kosmetickych značek do nabídky či zařazení dalších produktových řad značek stávajících

blog-vlasy

Co nebudete dělat

Expedice

Nebudete balit zboží a vůbec na něj sahat. Logistiku bude zabezpečovat externí specializovaná firma. Ta například přijme zboží od distributorů na sklad. Také nebudete objednávat dopravu zboží k zákazníkovi ani fyzicky přijímat vrácené zboží.

Prodej

Nebudete muset řešit, jestli má eshop Omlazení dostatek zákaznic nebo nemá, nebudete se tedy zabývat reklamou ani ničím podobným. Budete mít sice na starosti podporu prodeje, ale tím se myslí vlastně podpora objednacího procesu – a to je něco jiného.

Co byste měla umět hned teď

Měla byste milovat kosmetiku. Měla byste mít ráda Omlazení.cz a měla byste se těšit na pořádnou výzvu.

Neměla by to pro Vás být nouzovka (asi byste nyní neměla být nezaměstnaná), naopak měla byste mít pocit, že toto je jedinečná šance, která se už možná nikdy ve Vašem životě nemusí opakovat.

Měla byste se těšit na to, že se budete hodně učit a mít třeba i odhodlání mi ukázat, že dokážete převzít ještě větší kus zodpovědnosti za eshop Omlazení než si zatím já sám v tuto chvíli představuji.

Měla byste mít odvahu a chuť čestně soupeřit se zavedenými kosmetickými ehopy, jakými jsou krasa.cz nebo parfums.cz

Co se budete muset případně rychle naučit

lavera

Nemyslím si, že mnoho kandidátek umí už teď používat poloprůhledné vrstvy ve Photoshopu (nebo v něčem podobném) a dokáže vytvořit třeba takovéto logo kosmetické značky. Protože vím, že toto (na rozdíl od výše zmíněného zápalu pro kosmetiku a touhy učit se novým věcem) je relativně snadné se naučit, není práce s grafickým editorem vstupní podmínkou. Budete se ale muset učit rychle.

Co byste umět možná mohla a možná nemusela

Teoreticky byste ani nemusela mít zkušenosti z obchodního jednání (teď mám na mysli ono jednání ohledně podmínek spolupráce distributory kosmetiky) i když dovednosti v této oblasti jsou vítané. I zde si však budu předevší cenit ododlání se toto rychle naučit.

Z Prahy nebo odjinud?

Nemusíte být nutně z Prahy. Po zaučení můžete být kdekoliv na světe. Pokud ale z Prahy nejste, musíte být schopná zařídit si 14dní až měsíc pobytu v Praze, během kterého bychom spolupráci odladili.

Je to práce na 100% úvazek?

Spíše si myslím, že není. Proto bych nevylučoval ani adeptky na mateřské dovolené nebo krátce po ní – s ratolestmi ve školce například. Možná by bylo ideální spojení dvou OSVČ (podobně jako spolupracuji s Kristýnou Kupskou, která nabízí prostor na Omlazení ke komerčnímu využití). Ale nechci nic předjímat. Je celkem možné, že nejen forma, ale i náplň naší spolupráce se odvine od toho jaká jste Vy. Třeba mě překvapíte něčím, co by mě v tuto chvíli vůbec nenapadlo. Dokonce nevylučuji možnost, že nebudete jedna, ale dvě a o výše popsané úkoly se nějak podělíte.

Jaká odměna vás čeká

Na odměně se dohodneme během osobního setkání. Záležet bude i na dohodnutém rozsahu spolupráce.

Vzdělání, jazyky

Nechce se mi klást požadavky na vzdělání, ale myslím, že je samozřejmé, že vysokoškolačka  ve mě vyvolá trochu větší naděje na úspěšnou spolupráci prostě proto, že už prošla nějakou zátěžovou zkouškou a zvládla ji. Podobnou zkouškou však může být i praxe ve firmě podnikající ve velmi konkurenčním prostředí.

Také jazyková vybavenost není nikdy na škodu. A to přesto, že zpočátku jazyky zapotřebí nebudou. Ale po čase se můžeme dostat k objednávání nových, u nás málo rozšířených značek ze zahraničí…

Co mě asi odradí

Nevěřím, že někdo na něco nemá talent.  Například obchodní. Na ten se lidé vymlouvají myslím nejčastěji. Naučit se dá všechno (doporučuji knihu The Talent Code), jen je zapotřebí nebýt líný, nehledat výmluvy a prostě chtít.

Čím si mě získáte

Když z Vás budu cítit, že opravdu CHCETE. Ne něco zkusit (br!), ale vybudovat a uspět. Eshop Omlazení je vážná věc, do roka a do dne od spuštění to musí být nejlepší eshop s kosmetikou v ČR.

Když  z Vás budu cítit schopnost, ochotu a chuť být maximálně samostatná a zodpovědná. Bude Vám jasné, že po základním zaučením budete sama vyhledávat zdroje rad, informací a pomoci (a poradíte si tedy beze mě.)

Co mě spolehlivě odradí

Když se mě zeptáte na něco, co jsem zde jasně napsal.

Proč je tento text tak dlouhý?

Protože Vám tak chci dát šanci, abyste skrze něj tak trochu poznala také Vy mě a svůj příští životní krok pečlivě zvážila.

blog-produkt

Co byste měla nyní udělat

Pokud jste v mém popisu mé současné představy o naší možné spolupráci nenašla žádný závažný zádrhel, tak se mi prosím představte. Pošlete mi emailem své CV a chvíli se obrňte trpělivostí. Adresa je jednoduchá: lukas.vodicka@omlazeni.cz . Proč ta poznámka ohledně trpělivosti? Snažím se pracovat v dávkách a proto se na vaše emaily a sívíčka maximálně soustředěně vrhnu na všechny naráz zhruba za týden od zveřejnění tohoto “náborového” článku. A pak se začnou dít věci…

Teď vážně: Nejsem profesionál v oboru lidských zdrojů. Budu se učit za pochodu a je dost možné – bohužel, skoro jisté (sic!) – že odmítnu někoho, koho by profík neodmítl. Ale budu se moc snažit, abych ten zlatý valounek nepřehlédl, slibuji.

Budete to Vy?

Něco nejasného?

Rád cokoliv vysvětlím lépe, více, podrobněji. Použijte prosím komentáře pod článkem. Díky.

 

recenze211

Posily v recenzích

Vítejte na palubě!

Dlouhou dobu se o recenze starala jen piper. Nově bude starost o recenze rozdělena hned mezi tři dámy.

Novou (hlavní) manažerku recenzí se před časem stala Ziralka.

Recenze  velmi rychle rostou – proto je zapotřebí jejich neustálá kultivace. Ziralka jich sama k dnešnímu datu vytvořila neuvěřitelných 1110 a má jasnou představu o tom, jak má správná (což znamená především užitečná) recenze vypadat.

Dále bude o recenze tak jako dosud pečovat piper. Třetím členem týmu  je Tereza Kopecká. Tereza je součástí projektu připravovaného eshopu s kosmetikou, kde bude plnit roli kosmetické poradkyně. Připadalo nám vhodné, aby byla recenzím co nejblíže. Koneckonců sortiment eshopu s kosmetikou se bude recenzemi do velké míry řídit.

admin

Vzdávám se

té cti býti adminem

Na cestě k čtyřhodinovému pracovnímu týdnu, začínám eleminovat, dávkovat, automatizovat a – delegovat.

Možná, že jednou budu na své adminování na Omlazení.cz se slzou v oku vzpomínat, ale… ale spíš ne. Nejsem na takovou práci vlastně vhodný typ. A taky nejsem žena. Nikdy jsem uživatelkám Omlazení nemohl rozumět tak dobře jako ony samy.

miska

mishka – už ne 999

A tak začíná etapa  Michaely. Pro adminování si nick zkrátila z mishka999 na mishka. Proč právě ona?  Známe se  dlouho,  pracovali jsme ve vztahu admin – moderátorka několik let.  Má nejvíce zkušeností a je z ní cítit, že Omlazení má ráda a zaleží jí na tom, kam se bude ubírat dál.

A to je to hlavní.

bazar

Bazar Omlazení 2.0

Ověřování uživatelů

Pracujeme na úplně jiném způsobu zobrazování seznamu inzerátů, i na zcela jiném zobrazení detailu inzerátu. Změníme způsob jak reagovat, pokud o nějaký předmět budete mít zájem, a mnoho dalších věcí. Prakticky nic z toho, co jste ohledně Bazaru v UserVoice navrhly, nezůstane bez naší odezvy. Ale to není všechno… číst dál

recenze

Recenze a Tour

aneb Hrnečku vař!

Recenze

Ani ve snu by mě nenapadlo, že než se dostanu k sepsání úvodního článku o (především) Recenzích a (taky trochu) o Tour, doba mě dávno předběhne. V této chvíli už na Omlazení máme přes 2000 recenzí a zhruba 800 produktů. Mysleli jsme si, že zpočátku budeme v klidu testovat a opravovat a až pak vás začneme nějak motivovat a pobízet. Ale ve skutečnosti to bylo hned od začátku jako v pohádce Hrnečku vař! Pokoušeli jsme se opravovat chyby, nahrávat obrázky, ale recenzí přibývalo rychleji, než co stačily naše dýchavičné opravy. Pamatuji si, jak jsem k jednomu produktu nahrál lepší obrázek a než jsem to stihl dokončit, už byly na serveru nové tři produkty, které vyžadovaly zásah. Recenze nám rostly pod rukama. Vypadá to jako stěžování, ale lepší začátek jsme si vlastně nemohli přát. číst dál

uservoice1

UserVoice

aneb hlas uživatele

Máme jednodenní zkušenosti s používáním služby UserVoice, kam můžete psát své návrhy na zlepšení Omlazení a Glorie. Následující řádky jsou doporučením jak nejlépe UserVoice používat, abychom dosáhli společného cíle: zlepšení Omlazení a zlepšení Glorie.

Proč vlastně a proč právě teď

Sami máme hodně vlastních nápadů na zlepšení jak Omlazení tak Glorie, že nám nestačí kapacity ani finance na jejich realizaci, tak proč přicházíme s UserVoice, který nám asi přidělá další práci, právě nyní? číst dál