arrow
profile_image
sabinau
od 18. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s prášky na oddálení menstruace Norethisteron? Brala jsem je asi 5 nebo 6 dní potom jsem je vysadila, protože už jsem je nepotřebovala, ale po pár dnech jsem se dozvěděla, že mám jet opět pryč na týden a ještě jsem menstruaci nedostala. Chci se zeptat, jestli máte zkušenosti s tím, jestli bych je mohla začít znovu brát, abych to nedostala.
Děkuji za odpověď

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

teoreticky ano, většinou tak do 3 dnů po vysazení se dostaví menstruace, je otázka jestli ti ji to zastaví nebo se stejně rozběhne, eve. braním Noreth. se dá i zastavit ale je třeba brát 3 tablety denně a musíš brát po celou dobu co chceš menzes oddálit, určitě ale není dobré brát víc než 14 dní. Jelikož mám menzes velmi nepravidelnou tak pokud mi přijde absolutně nevhod tak hned při prvním špinění nasadím Norethisteron a beru 3 denně a mensez to zastaví - takto to mám prokonzultováno s lékařem a mohu brát i 14 dní. Osobně bych to ale být tebou konzultovala třeba i telefonicky se svým gynekologem - aspoň já to vždy tak dělám.

arrow
profile_image
sabinau
od 18. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobře, děkuji moc za odpověď.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené