arrow
profile_image
jeordie mojeid
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky,
po roce co jsem nebrala antikoncepci jsem si jí zase nechala předepsat. Začala jsem jí brát hned ten den, co jsem normálně měla dostat menstruaci a i jsem ten den špinila, tak jsem si zobla první tabletku. Zobala jsem dál, jenže normální menstruace se nedostavila, jen to špinění. Teď už mám v sobě pilulku devátou a začalo mě bolet břicho a začala jsem krvácet. Tak jsem se chtěla zeptat jestli jste některá neměla podobný problém. Nebo jestli není možné, že to před devíti dny nebyla menstruace a tudíž jsem si první pilulku vzala špatně? A mělo by to nějaký vliv na to jestli jsem chráněná?

arrow
profile_image
Patty
od 27. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

VIP

Ber dál, to se stát může, že HA zastaví tu menstruaci, stejně jako krvácení uprostřed cyklu. Do 3 měsíců by se to měla srovnat, než si zase tělo zvykne na hormony. Pokud by to i potom nějak zlobilo, tak zajdi za doktorem. A chráněná by si být měla.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené