arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Stalo se vám někdy, že jste měli (nejspíš po používání deodorantu, možná holení) bolestivou uzlinku/ky v podpaží? Mně se cca. jednou do roka takové uzlinky objeví a za zhruba tři dny je po bolesti i po uzlinkách. Máte s tím zkušenosti? Z čeho myslíte podle vás, že by to mohlo být?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já to mívám taky, zrovna minulý týden se mi udělala taková hodně bolestivá. Jednou jsem se ptala doktorky a ta mi řekla, že to není nic vážné, a může to být z holení, z deodorantu, nebo když použijete stejný deodorant s někým. Což já teda nedělám, ale stejně se mi dělají

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

kačulík
Ufff, tak to jsi mě docela uklidnila, přítel mě hned posílal k doktorce, ale mně se tam nechtělo, protože vím, že to nemám poprvé a že to vždycky zmizí...Asi jsem si ucpala potní žlázy.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě napadlo jestli se mi to nemohlo udělat třeba po Dricloru, když ten pot neochází ven. Přítel má takoých uzlin plné záda a nic to není, má to z cvičení.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

kačulík
No takže je to jasné, dva dny zpět jsem použila driclor...to mě taky mohlo napadnout..ale nějak mi to nescvaklo..jenže i když to bolí, nepřestanu to užívat (jen si dám pauzu)-ptž podobný zázrak bych už asi nenašla

arrow
profile_image
Luciel86
od 21. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Už se mi to taky párkrát stalo a myslím, že to nic není. Přikládám to taky deodorantu.

arrow
profile_image
Bruce78
od 10. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

VIP

Nedávno jsem četla studii, že antiperspiranty se nemají používat - neb přímo zabraňují pocení ( něco ohledně hliníku, které obsahují - nevím jak proces přesně probíhá ), každopádně se nepotíme a vše zůstává uvnitř..Dle posledních předpokladů ucpávání a vytváření tukových bulek z tohoto důvodu podporuje výskyt rakoviny prsu...
Doporučuje se používat deodorant, který pouze zmírňuje zápach z podpaždí, ale pocení nezabraňuje..
Každopádně, pokud se ti tyto bulky tvoří opaklovaně - bylo by dobré si k lékaři dojít...Znám několik případů, kdy se po letech tvoření tukových bulek objevila malibní... Pokud na to trpíš je lepší být pod dohledem...

arrow
profile_image
Luciel86
od 21. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Bruce78: každopádně se nepotíme a vše zůstává uvnitř..Dle posledních předpokladů ucpávání a vytváření tukových bulek z tohoto důvodu podporuje výskyt rakoviny prsu...

a) potíme, jen prostě někde jinde. Plocha dvou podpaží není tak velká, aby se zabránilo odchodu škodlivých látek z těla, prostě to jde jinudy.

b) souvislost s výskytem rakoviny prsu se zatím neprokázala. Alespoň co do validních studií.

A slečně se asi netvoří přímo "bulky".

Myslím si, že bys to mohla mít i z nějakého stresu. Něco podobného měla sestra a druhý den to bylo fuč a nedávno byl někde také článek o Martě Jandové, která měla to stejné a prý to nic nebylo, dr. jí řekl, že až bude trošku v klidu, že to zmizí. Já občas mívám takové pnutí nebo jak to říct v podpaží a objeví se to vždycky, když jsem v nějakém stresu.

Každopádně, vždycky je lepší se ujistit u doktora.

K těm antiperspirantům, co tu psala Bruce78...můj názor je takový, že bych to nepodceňovala a to zvlášť, pokud je v rodině nějaké onkologické onemocnění prsu atp. Řídím se myšlenkou na každém šprochu...takže je sice fajn, že zpráva ohledně škodlivosti antiperspirantů byla následně dementována (asi se výrobci těchto sprejů hodně posnažili, že...), ale co když se za pár let ukáže přímá souvislost? Co si na kom vezmete? Nic! Tak to jen tak okrajově k tomuto...

arrow
profile_image
Bruce78
od 10. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

VIP

Píšu, že jsem to četla - nikoliv, že jsem odborník...

Sama mám rakovinu v rodině a doktor mě pečlivě hlídá ( neb také mívám zvětšené uzliny ), tak pouze říkám co bych dělala jí - hlídala se.

Osobně už dávno nejsem zastáncem antiperspirantů ani dalších silnějších krémů s hliníkem. A to trpím hyperhidrozou, která je opravdu nepříjemná. Snažím se tedy najít řešení jiné, ale to je zas na úplně jinou diskusi.

Ale v době kdysi dávné, kdy jsem ještě třeba používala Driclor, Excipial Deo Forte (silnější varianty antiperspiratnů) si pamatuji, že mě po delším užívání silně bolelo podpaží, i když jsem nebyla ve stresu. To nějak také podpořilo moji myšlenku, že tyto věci nějak nejsou uplně o.k.

arrow
profile_image
zuzanak05
od 13. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dnes, 13:34:51 - Připojeno během spojování:
Dricrol - bolestivý otok

Používám už nějaký čas driclor a mám s ním pomalu ale jistě čím dál tím větší problémy. I přesto, že mám třeba několik dní neholené podpaží a driclor aplikuji na suchou kůži, spálení mívám velké (ne tedy vždy) a to tak, že se i v noci probudím, jak mě podpaží pálí a musím si ho jít rychle opláchnout. Nicméně teď se mi objevil nový problém, který mě poměrně hodně vyděsil. Po noční aplikaci dricloru a ranním oplachování mě v podpaží bolí.Když se snažím zvednout ruku, bolest se zhorší. Nahmatala jsem si v místě bolesti menší otok a právě on je příčinou. Jako by se mi tam uvnitř něco zduřilo. Je pravda, že na jednom podpaží jsem to měla už den předtím (nevěnovala jsem tomu příliš velkou pozornost) a dneska je značně menší, ale i tak mě to dost děsí. Samozřejmě ho teď nebudu nějaký čas užívat, ale potřebovala bych vědět, co to vlastně je?! Nerada bych si zahrávala se svým zdravím.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené