arrow
profile_image
Dancik007
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahooj holky, od té doby co jsem vysadila antikoncepci se mi dělají na čele takové bílé pupínky.. Nevím, co to je.. Jsou to spíš takové hrbolky.. Některé se dají vymáčknout a některé ne. Tyhle pupínky/hrbolky se mi dělají i na na bradě.. Přikládám i fotky.. No a další můj problém je tvář.. Nebo spíš fleky.. Taky viz foto.. Neporadila byste mi některá z vás jak se toho zbavit? Co používat? Nebo co nepoužívat? Jinak používám micelární vodu od LRP Effaclar, krém taky od LRP effaclar H a jednou týdně jemný čistící peeling od Manufaktura.. No a na pupínky dávám lokálně buď eryfluid, skinoren a nebo akneroxid.. Ale ty se bojím používat nějak pravidelně, aby si na to pleť nezvykla..

Tomuhle říkáte hrozná? Aha! Buďte opravdu ráda za to, jakou máte pleť po vysazení. Patříte k těm šťastnějším.

arrow
profile_image
Dancik007
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Michelless:
Vím, že to není nijak strašné, ale ty fleky na tváři mě vážně trápí.. Tam jsem to akné měla hrozné, ale už v zimě.. Tohle mi po něm zůstalo.. Antikoncepci jsem vysadila v dubnu a ty pupínky na čele se mi začínají dělat teď.. Takže je to možná začátek.. Tak jsem jen čekala nějakou radu, aby se to nešířilo dál..

arrow
profile_image
ElzZzie
od 22. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To co se udělalo Vám na čele já mám běžně při braní HA a nejlepší pleť mám, když ji ničím nekrémuji, jen myji ( momentálně Hydrabio mousse od Biodermy). Občas to přetřu Duac gelem, ale nic moc to s tím neudělá a pleť tím akorát trpí, takže jsem to nechala být, stejně to nejde vidět
a to, co máte na bradě se mi zas tak 2x za půlrok udělá po celém obličeji jako alergická reakce a zase samo zmizí

arrow
profile_image
ElzZzie
od 22. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mroskvicka:
to občas má svůj důvod kdysi jsem jej používala pravidelně a pleť si na něj zvykla a teď když jej použiju sem tam na takové ty zanícené boláky, tak účinek má
+ jak jsem zmiňovala, citlivou pleť dráždí

arrow
profile_image
Sellina
od 28. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem po vysazení HA začala používat zelenou Biodermu sebium global a od té doby jsem snad ještě neměla pupínek. Ikdyž je pravda, že mám pleť v pohodě a nikdy jsem žádné vážnější problémy neměla, tak nevím.

arrow
profile_image
erin
od 26. 8. 2006
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
myslím, že bys měla udělat změnu v péči . Vyměň micelární vodu na čistící pěnu LRP. Opravdu Tě pěkně umyje i odlíčí- je šetrná. Effaclar je dobrý jen na vyšší výsev akné.
Toleriane je na citlivou pleť, což Ty v podstatě nyní máš.
Peeling je dobrý, ale s gumovými kuličkami. Prodávají v obchodech Marionnaud. Jinak si peelingem nerozdírej pleť- to už je lepší nic.
Ta různá vysušovadla bych taky zrušila. Eryfluid nepoužívej denně- je to erythromycinové antibiotikum.
Taky si myslím, že to, co máš na obličeji, není tak hrozné. Jenže fakt je ten, že každá slečna chce mít dobrou pleť bez jakéhokoli pupínku.
HA se asi bude vylučovat déle. Tak rok
E

arrow
profile_image
bejbee
od 4. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já teda nevím, ale žádnou hrůzu nevidím. Jako vážně na tohle mazat Akneroxid a Eryfluid mi přijde přehnané, jsou to docela silné věci. Já tohohle moc zastánce nejsem, ale zaměřila bych se spíš na stravu, na pitný režim, ta pleť se ti pročistí sama. Mohl by pomoct i krém Glyco A, ale ten bych dala až na podzim a musela bys ho mazat dlouhodobě, ne jen tak občas.

arrow
profile_image
gumidek
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě ty pupínky na bradě nejsou ani akné, spíš periorální dermatitida a ta je z přemíry všelijakých krémů, mastiček apod. (samozřejmě ne vždy). Jinak tohle je ještě dobré, jsou holky, co mají po vysazení obří rudé pupeny od čela až po dekolt a záda. Mě na fleky od akné pomohl Glyco A, ale to se nesnese se slunkem, takže teď v létě si to neumím moc představit používat.

arrow
profile_image
Dancik007
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuji holky za rady.. Ono to ve skutečnosti vypadá o trochu hůř, než na těch fotkách.. Ale teď mě právě víc zlobí jakoby ty bulky, které mám na obličeji.. U brady to jsou spíš jako vyboulené černé tečky (ty se i dají vymáčknout, ale radši už to nedělám) a na čele jsou to spíš jako hrbolky, které vymáčknout nejdou.. Tak nevím, co to je.. Asi teda udělám změnu v péči.. Objednala jsem si čistící pěnu a tonikum od Green Line - obojí jsou na akné.. Tak snad pomůžou..

arrow
profile_image
Marysha
od 24. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já s tímhle bojuji už asi 4 roky od vysazení HA Diane. Bohužel jsem ještě nepřišla na nic, co by mi dlouhodobě pomohlo. Pleť se mi neuvěřitelně mastí a i když teď už nemám vyloženě boláky, tak o to víc se mi ucpávají póry po celém obličeji - to jsou ty hrbolky. Myslím si, že příčinou je hormonální nerovnováha, takže dokud tohle nějak nevyřeším, tak se můžu čistit a mazat čím chci. HA už brát ale nechci. Snažím se teď pleť alespoň hydratovat, protože pak nalíčená vypadá skoro bezchybně. Stejně mě to ale štve, protože chci mít především zdravou kůži. Teď v létě se mi navíc začaly ucpávat póry i v dekoltu...je to k vzteku.

arrow
profile_image
Adriana13
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vysadila jsem HA minulý týden po deseti letech užívání, také se bojím co to se mnou udělá. Objevila jsem kořen děhelu čínského (ještě je jeho česká varianta, ale tento je silnjší), který je považován za nejsilnější tzv. ženskou rostlinu na světě, vyrovnává hladinu hormonů v těle, pomáhá na silnou a bolestivou menstruaci jeho užívání by mělo zabránit i těmto nežádoucím projevům po vysazení jako je akné. Je to vlastně hlavní složka prášká Artemida, nebo jak se jmenují, které se doporučují brát po vysazení.

arrow
profile_image
Dancik007
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Marysha:

A můžu se zeptat jakou používáš kosmetiku?

arrow
profile_image
erin
od 26. 8. 2006
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, ješte jednou.
Zapoměla jsem Ti napsat ohledně tonika na dočištění. Vyber si bezalkoholové. Vetšinou je v růžové lahvičce a nebo je rovněž růžové.
Taky bys mohla tak 2x týdně umýt obličej ledovou vodou/večer/. Dej do mísy nebo hlubokého talíře tak 5 kostek ledu a studenou vodu, v tom se umyj bez přísady mýdla. A pak aplikuj krém, který máš.
Ještě ke Glyko. Je senzační- je to celostní kosmetika, která vyléčí vše. Prodává se v salonech, kde dělají s Gérneticem, kam spadá i to Glyco. Na netu na.gernetic.cz si vyhledej, kde všude se s ní dělá. V ČR -s ním dělá 19 salonů. Tak snad budeš mít možnost, se nechat ošetřit. a nebudeš to mít daleko. A tak by ses postupně předělala na Gernetic
E

A co zkusit pročistit tělo? Já jsem po vysazení měla taky obrovský problém s pletí, měla jsem boláky všude...po obličeji, krku, dekoltu....tak jsem začala pít 3x denně čaj Leros Detox asi dva měsíce a opravdu to hodně pomohlo.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené