arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zdravím, máte někdo zkušenosti s krémem Locacid? Mažu se tím zatím jen 4 dny (zatím jsem nenechávala na noc, ale jen 3-4 hodiny a pak smýt). Včera se mi začala totálně loupat kůže na obličeji (nemyslím nějaký cáry kůže, ale tvoří to spíš takový mapy). Jsem zvyklá na make-up, neumím si představit, že bych vylezla bez něj, bohužel ale teď to vypadá fakt hrozně, mám takový suchý mapy na obličeji, tak nevím co je horší. Chci se zeptat, jak tohle řešíte? Koupila jsem si dneska tady přes bazar omlazení hydratační masku a krém od Avene, tak uvidím - nemáte s tímhle někdo konkrétně zkušenost? Akné mám teda převážně na tvářích a bradě+čelistech, čelo je skoro v pohodě.

Abych to uvedla do kontextu - cca před rokem jsem přestala brát antikoncepci (Minerva), pořád to bylo relativně v pohodě, ale pak po půl roce, v podstatě přes noc, mi vyrašilo akné. Tím nemyslím pár pupínků, ale vyskákaly mi pupence, se kterýma nešlo nic dělat a postupně se to zhoršovalo (a tak nějak se mi i zvětšily póry, který jsou taky zanícený). Já jsem teda přesvědčená, že to mám kvůli té antiko., ale jak se mi to zhoršilo, byla jsem zrovna v Indonésii, kde jsme cestovaly různě autobusama přes noc apod., tak je možný, že je to nějak i z toho (i když jsem s sebou táhla i věci na čištění). Zhoršilo se mi to takovým způsobem, že jak jsem přijela domů, tak všichni valili oči co se mi to stalo - opravdu povzbuzující

arrow
profile_image
yvonne_s
od 3. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

A kožní nic?

EDIT: Koukám, že je to na krém na předpis, takže jsi na kožním asi už byla, ale stejně má otázka pokračuje - co Ti tam jako řekli? (Jakože jestli to akné může být z té cesty, nebo z té antiny atd...)

ano užívám dlouhodobě,krásně vyhlazuje kůži a ničí boláky
domazávám physiogel créme a bezva nejsou šupinky ani pocit pnutí a to ani v mrazech

Reaguji na prorsum: maska je a bude na nic u tohohle typu léku na předpis,kdy je mazána přímo mast s retinoidy je účinné pleť promazávat krémem a to klidně i po nočním použití locacidu na vrstvu nanést slabou vrstvu krému na hydrataci jak jsem psal já physiogel créme
maska je na přirozeně susší pleť ale ne na pleť záměrně vysušovanou léčbou

Cituji Kleer1: , ale jak se mi to zhoršilo, byla jsem zrovna v Indonésii, kde jsme cestovaly různě autobusama přes noc apod., tak je možný, že je to nějak i z toho (i když jsem s sebou táhla i věci na čištění). Zhoršilo se mi to takovým způsobem, že jak jsem přijela domů, tak všichni valili oči co se mi to stalo - opravdu povzbuzující

ale tak zase zrovna tahle turistika za to trochu stojí ne?srovnání kultur,náboženství

arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na yvonne_s: Tam říkala, že je to nejspíš z těch rozházených hormonů. Ono jde spíš o tom, že mi tu Indonésii pořád předhazujou rodiče, že jsem tam určitě chytla nějakýho parazita no aspoň vím, že pokud mi tohle nezabere, můžu se soustředit na parazita

arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na prorsum: děkuji koupila jsem si teda ten hydratační krém od Avene, všude ho chválí, tak snad taky bude fajn. Díky za tu radu s krémem navíc na noc, to jsem právě nevěděla, jestli na to můžu ještě něco patlat. Dneska jsem měla Locacid poprvé na celou noc+jsem dala ještě krém a v pohodě, nebylo žádný "spálení" ráno, čehož jsem se bála
a to cestování samozřejmě nezavrhuji, do Indonésie jsem se i tak zamilovala a chci se tam vrátit (až teda budu mít aspoň trochu vyřešený tenhle problém) )

arrow
profile_image
yvonne_s
od 3. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Kleer1: Tak jasně, člověk nikdy neví co kde může chytnout, ale na kožním by to právě měli prošetřit...i když si o nich taky nedělám iluze, známe...

arrow
profile_image
erin
od 26. 8. 2006
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kleer1,
Locacid Ti může napsat i praktická lékařka.
E

arrow
profile_image
jamamba
od 1. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Locacid může hodně vysušovat jako jiné krémy se silným retinolem, obzvlášť teď v zimě. Pokud na to tvoje pleť není zvyklá, je dobré začínat pozvolna tak 3x týdně, nebo obden. ˇ
Po čištění pleti je dobré počkat pár minut, aby byla úplně suchá, pak retinol reaguje mírněji. Po nanesení krému je dobré počkat tak půl hodiny, než se nanese další sérum nebo hydratační krém. Každopádně nezapomenout na sluneční ochranu, i teď v zimě!
Jinak myslím, že v Indonésii ti mohla akné zhoršit vysoká vlhkost vzduchu- tj. zvýšení produkce kožního mazu- tj. zvýšení množství bakterií.

arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na jamamba: Díky za tipy
Já už to měla před odjezdem trochu rozjetý a tím cestováním jsem to asi úplně dopokazila ale třeba ségra má taky trošku problémy s pletí (ale sem tam pupínek, trošku mastnější pleť, nic hroznýho) a jí se to tam úplně spravilo, takže to asi na každýho působí prostě jinak.

arrow
profile_image
Pet51
od 20. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tomuhle krému (nebo Retinu A) se někdy říká "domácí peeling", odlupuje pleť opravdu účinně. Měla jsem podobný problém po Diane, kožařka mně doporučila celou řadu od Neostraty pro mastnou a hyperpigmentovanou pleť a spravilo se to. Bylo to pomalejší, mnohem dražší, neloupala jsem se tak rychle a chtělo to trpělivost a pravidelnost, ale fakt to pomohlo. Jinak, jak psali holky - namastit čímkoli, čím méně v tom bude přísad, tím lépe, nedá se to míchat se vším. A potom používat kvalitní kosmetiku na mastnou pleť, určitě existují i jiné značky, u mně se doktorka trefila hned s tou první.

arrow
profile_image
Kleer1
od 30. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Pet51: já doufám, že mi to taky pomůže no, zatím to vypadá nadějně (i když obávám se údajnýho zhoršení v 2. a 3. týdnu, snad to nebude moc drastický )

arrow
profile_image
jamamba
od 1. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Pet51: Tomuhle krému (nebo Retinu A) se někdy říká "domácí peeling", odlupuje pleť opravdu účinně

Retin (Locacid) není chemický peeling. Odlupování se děje z jiných důvodů, i když obojí způsobuje obnovu buňek. Retin nemá exfoliační účinky (odumřelé buňky na kůži zůstávají, oproti tomu chemický peeling odumřelé buňky z kůže odstraňuje). Retin pleť vysušuje a způsobuje zčervenání, peeling pouze zčervenání. Proto se u obou začíná pozvolna. U retinolu to trvá měsíce (i půl roku), než je tvorba kolagenu zaktivována.

arrow
profile_image
Tanja77
od 1. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kleer1:
Vedle parazita se může jednat o reakci na vodu a smog, pokud jsi citlivější, takovým může pleť dost podráždit i běžná Paříž.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené