arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Zajímalo by mě, jaký je správný postup, když vám kadeřnice provede na hlavě něco, co považujete spíš za újmu než za službu, za kterou byste měly platit.

Narazila jsem tu na diskusi Co s pokaženým účesem, kde se ale řeší spíš jak to napravit.

Dá se tohle vůbec nějak řešit z právního hlediska? Je možné prostě nezaplatit? Nebo požadovat ihned nápravu? (což už bych se třeba od té samé kadeřnice i bála). Jak jste podobnou situaci řešily? Daly jste alespoň nějak najevo svou nespokojenost, nebo jste prostě normálně odešly, nechaly to být a řešily spíš co s vlasy?

arrow
profile_image
Lillly1
od 31. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

no tak mě se párkrát stalo,že jsem nebyla s výsledkem spokojená a při pohledu do zrcadla na mě šel málem předčasnej infarkt ale problém je,že mám vlasy,které se kroutí do všech stran...a kadeřnice si s něma neví rady... takže když si to pak doma umyju a učešu jak su zvyklá,tak je to většinou nakonec docela ucházející... takže asi tak... ale vždycky cestou dom mám chuť si na hlavu narazit pytel a strachuju se jestli s tím nakonec doma něco udělám nebo ne...

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě se třeba stalo, že jsem šla na přeliv do hněda, několikrát jsem ještě opakovala, že hlavně ne do zrz - zejména ještě když jsem uviděla poprvé "svou" kadeřnici - měla vlasy obarvené do zrzava až oranžova, už to mě asi mělo trknout, ale když už jsem tam byla objednaná a už jsem tam došla a myslím, že jsem svou představu dost detailně popsala.
Ve výsledku jsem měla vlasy přesně jako ona!

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Lillly1: při pohledu do zrcadla na mě šel málem předčasnej infarkt

Jo taky bych tak mohla vyjádřit svoje pocity

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já teda řešila hlavně ty vlasy, v tom kadeřnictví jsem ve výsledku na ni chvíli koukala, jakože jestli tohle je už hotové (moc se mi to nezdálo, ale bylo tam šero). Ona prostě řekla že jo, řekla mi cenu a víc se se mnou nebavila, já to zaplatila a odešla.
Doma jsem se zhrozila, sehnala jsem sice jinou kadeřnici, která to jakž takž dokázala upravit, že jsem se aspoň nemusela stydět vycházet ven. Ale ty dva dny co jsem to měla na hlavě jsem se fakt styděla.
Zpětně mám pocit, že můj postup prostě nebyl správnej - nejenomže platím za něco co nechci (vysloveně jsem jí řekla že do zrz ani trochu ani náhodou), a ještě mi vznikají další náklady na tu opravu. Jaký myslíte, že by měl být správný postup v téhle situaci?

arrow
profile_image
youngSasha
od 20. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podle mě už s tím nic teď nenaděláš. Ale známá mi řekla (kadeřnice), že když zákaznice řekne že barva se jí nelíbí, že měla požadovaná barva vypadat prostě jinak tak ( i když se vám to bude snažit kadeřnice chvilku vymluvit-že takto má být) neplatí za barvení, pouze popř za střich ( pokud se jí alespoň ten střich líbí ), nebo by vám měla nabídnout opravu ihned-tzn přebarvit to(platí pak pouze jen to první barvení, opravu už ne)-pokud ale řekne zákaznice že na to už nemá čas tak prostě ti neúčtuje to barvení . Sama jsem toho byla několikrát svědkem, jednou se snažila kadeřnice nějaký slečně namluvit že ten odstín co má na hlavě je kaštan, a to měla zrzavou hlavu. .

Sama se vyučuji kadeřnicí a to se nám na praxi občas stane ( tak jednou za 2 měsíce ale přece) .

arrow
profile_image
youngSasha
od 20. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jde hlavně o to ozvat se. A na to má jen málokdo. Pamatuji asi že mě jednou kadeřnice ostříhala podle hrnce, přitom jsem jí na začátku popisovala jak přesně chci ostříhat- nenechala mě domluvit a přerušila mě s tím že ,ví jak to chci, . A neozvala jsem se a normál zaplatila a to jestli si dobře pamatuju tak jsem snad začala brečet ještě před ní. Další zkušenost- v 14 jsme experimentovala s peroxidem, měla jsem žluté vlasy a objednala jsem se aby mi to nějak upravila a já měla normál blond. Nakonec jsem odcházela snad ještě s žlutějšími vlasy- no děs :/ a taky jsem zaplatila, u toho stahování vlasů je to těžké ale neměla mě teda brát když věděla i kdy jsem se naposled barvila a tak.
Musíme se prostě ozvat!

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji youngSasha: když zákaznice řekne že barva se jí nelíbí

Cituji youngSasha: neplatí za barvení

Aha, já se s tím teda ještě nesetkala, a právě si říkám, že kdyby to tak fungovalo, tak by to mohl zkoušet každý druhý a kadeřnice by si moc nevydělaly. Ono přece jen je to někdy může být dost subjektivní.
Jinak já teda řekla, že se mi barva nelíbí - že tohle není to co jsem si představovala, ale že by mi nabídla nějakou slevu nebo kompenzaci to se teda nestalo.
To že za barvení neplatí pak navrhne kadeřnice, nebo s tím může přijít zákazník?

arrow
profile_image
youngSasha
od 20. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To jsem si taky říkala že se toho dá lehce zneužít, ale pokud jsi řekla výslovně že ne zrzavou, tak když ve výsledku máš hlavu zrzavou tak to žádné zneužívání neni. A pokaždý at už u nás na praxi nebo v kadeřnictví kam chodím tak sama kadeřnice nabídla napřed opravu a nebo že nebude počítat barvu. Ale nevím jak je to u kadeřnic který dělají samy na sebe, praxe je totiž pod školou/ státem, a kadeřnictví kam chodím je větší a mají tam taky mistrovou a pod nima až kadeřnice.

arrow
profile_image
youngSasha
od 20. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

přibližně 5x jsem toho byla svědkem, z toho 3x na praxi. Vždy protože se nelíbíla barva. Ono je to docela složité jelikož výsledek barvení závisí na mnoha faktorech, například kolikrát neřekne zákaznice pravdu o tom jak a čím se barvila. Nebo jsem ještě někde slyšela že při menstruaci chytá barva na vlasy špatně.
Neříkám že je to tvůj případ, jen že občas chudáci kadeřnice za to nemohou. Musím ty kadeřnice trochu obhájit když tu píšu že jsem viděla často nezpokojené zákaznice a sama jsem jí už taky byla.

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji youngSasha: například kolikrát neřekne zákaznice pravdu o tom jak a čím se barvila

Jasně, tohle chápu. Ale nechápu, proč když chce holka studenou hnědou, tak jí vznikne zrzavá

arrow
profile_image
luci
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mám stejnou kadeřnici už snad 8 let, když byla několik měsíců nemocná, tak jsem se fakt bála jít jinam Když občas pročítám diskuze, jak holky odchází nespokojené, s úplně jinými vlasy než chtely.....
Byla jsem jednou z nouze u slečny, které jsem řekla, že nechci vlasy prostříhávat, že jen konečky, mno odcházela jsem s dost protenčenými vlasy....

Mám svoje vlasy tmavě hnědé a jednu dobu jsem prostě chtěla blond, po odbarvení jsem vypadala jako kuře, mno děs Kadeřnice sama řekla, že takhle odejít nemůžu a kvůli mě tam zůstala o hodinu déle a spravila mi to. Je úžasná. Jestli jednou skoncí praxi, tak nevím kam budu chodit

A na tvou otázku, asi bych se ozvala, kdyby to bylo fakt něco jiného. I když těžko říct, kdybych byla v tvé situaci..... Spíš ta kadeřnice asi bude pěkná koza nebo slepá, když jsi řekla ne zrzavou, ona ti tam vytvoří skoro oranžovou a ani se neomluví, nevysvětlí proč to tak dopadlo.... Každopádně zpětnou reklamaci by ti asi neuznala, to jedině ozvat se hned....

arrow
profile_image
lentilka006a5
od 30. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

no, to já sem strašná perfekcionistka co se vlasů týče. když du ke kadeřnici, tak to musí být přesně jak říkám, NE jinak, žádný zkracování atd atd.... už kolikrát se mi stalo, že se mi to nelíbilo (skoro pokaždý ) ale neozvala sem se.... to je ta chyba....
sestra se jednou nechávala ostříhat v olympii v brně v tom cut & color nebo jak se to menuje a barvit taky. no, barva děs a hrůza. ještě že sem tam byla s ní, protože ta kadeřnica se jí snažila namluvit, že tak to má být, že je to super a kdoví co ještě - samozřejmě to bylo hrozny, měla to oranžový a chtěla blond... no ale tak sme do té kadeřnice hučely obě dvě a pak jí to zadarmo obarvila znova a povedlo se. ale jednu barvu stejnak furt platila...
podle mě záleží, jakej je to podnik. když je to trošku "luxusnější", tak si myslím, že to není problém "reklamovat", ale někde na vesnici....
spíš třeba mně je to strašně blbý dicky říct, že se mi to nelíbí. spíš ani nevím jak v pátek se du právě stříhat z vlasů pod ramena na mikádo ala podkova, něco takovýho, a už teď mám namyšlený co jí řeknu, aby pochopila jak to přesně chci... tak uvidíme...

arrow
profile_image
lentilka006a5
od 30. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ale ufff, holky, máme vyhráno je to sice 4 roky staré, ale snad ty "zákony" platí furt... tu

arrow
profile_image
ISIS
od 29. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, mám dotaz..
Neteř byla dnes u kadeřnice - chtěla vlasy ostříhat, prostříhat (má je hodně husté)
a na zbytek udělat ombré.
Postup kadeřnice byl takový, že vlasy zhruba zakrátila, pak odbarvila a dotónovala
přelivem ombré (který mimochodem vůbec nechytil, takže je to žluté)
a pak ty odbarvené a obarvené vlasy prostříhala teprve.
Na zemi pak byla hromada vlasů, na které padlo jako odbarvování, tak přeliv, protože
neteř má opravdu extra husté vlasy. A na konec si řekla 1600,- protože musela prý 2x přidělávat
směs! Bodejť by ne, kdyby to nejdřív nasucho prostříhala, odbarvovala by a tonovala
mnohem méně vlasů!
Chápu, že se na konci ještě střih upraví, ale ne že zůstane na zemi kopec barvených vlasů a ještě se tváří, že je to tak v pořádku!
Jaký je Váš názor ?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené