arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, mám problém
Momentálně jsem dobrala druhé platíčko antiko Daylette (má být stejná jako YAZ, je to 24+4) a jsem u třetí placebo tabletky, tudíž čekám na menstruaci. Přecházela jsem z Maitalonu rovnou na tuto antikoncepci, bez nějaké pauzy. Jenže, od pondělí mi začaly hrozné stavy, jaké se mi ještě nikdy nestaly - v noci silné pocení, nespavost, příšerná nervozita a o snad až nepřirozeně rychlém a silném bušení srdce ani nemluvě. Přes den jsem taky lehce nervózní, ale když se nějak zaměstnám a nemyslím na to, dá se to přežít i když to je nepříjemné. Ale hlavně ty noci, to nikdy nevím co mám dělat, nemůžu se uklidnit, nejradši bych skočila z okna, kdybych si nevzala Lexaurin na uklidnění, tak bych nespala celou noc a to vstávám každý den v 5:35. Problémy nemám ani ve škole, ani doma, s přítelem máme jedno z nejlepších období, tak nechápu.. Začala jsem podezřívat právě HA, protože jiné léky neberu a o Daylette jsem četla spoustu takových názorů. Dnes jdu na gynekologii se poradit, zda mám nějak přežít to třetí platíčko a pak nasadit novou, dát si tělísko (nehormonální), vysadit úplně.. Jenže je mi teprve 18 a těhotenství si dovolit nemůžu kvůli škole :-/ Poraďte prosím, jak s těmito stavy bojovat, příp. nějaký další postup, děkuji moc, jsem hrozně zoufalá

arrow
profile_image
Adriana13
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Doktor mi předespal Daylette právě místo YAZ, že je levnější, ale měla jsem z ničeho nic horzné stavy úzkosti během dne, bez jakékoliv příčiny. Vysadila jsem tedy HA úplně i kvůli jiným problémům s ní spojených a tyto stavy úzkosti ze dne na den zmizely, ale na každého samozřejmě HA působí jinak.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Blacky: Přes den jsem taky lehce nervózní, ale když se nějak zaměstnám a nemyslím na to, dá se to přežít i když to je nepříjemné. Ale hlavně ty noci, to nikdy nevím co mám dělat, nemůžu se uklidnit, nejradši bych skočila z okna, kdybych si nevzala Lexaurin na uklidnění, tak bych nespala celou noc a

A ten Lexaurin bereš normálně po domluvě s lékařem a léčíš se nějak s nervama?
Já mívám bušení srdce a problémy hlavně v noci,ale s HA to nemá nioc společného,dostala jsem léky na srdce a je to ok.Ale po x vyšetřeních...

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji SOLU: A ten Laxaurin bereš normálně po domluvě s lékařem a léčíš se nějak s nervama?

Před dvěma lety jsem se léčila a brávala jsem právě Lexaurin a i Fevarin, ale HA beru teprve rok a až doteď jsem neměla žádné problémy A ten Lexaurin jsem si vzala právě až když jsem ten večerní stav nemohla vydržet..

Cituji SOLU: Já mívám bušení srdce a problémy hlavně v noci,ale s HA to nemá nioc společného,dostala jsem léky na srdce a je to ok.Ale po x vyšetřeních...

Kdybych ale měla něco se srdcem, tak to by mi snad nezačalo dělat ze dne na den, nebo ano?

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Blacky: Kdybych ale měla něco se srdcem, tak to by mi snad nezačalo dělat ze dne na den, nebo ano?

Mě to začalo,jinak to ani nejde,prostě se udělá zle a je to z minuty na minutu a jede to..,ale nemusí to tak být,já jen píši svou zkušenost,dlouho jsem to ignorovala,ale pak už to nešlo.
V noci jsem měla pocit,že snad srdce vyskočí.

Cituji Blacky: A ten Lexaurin jsem si vzala právě až když jsem ten večerní stav nemohla vydržet..

Nechci dělat chytrou,ale pokud se už neléčíš,nebrala bych ho,raději zkus nějaké uklidňující čaje a nebo zajdi k lékaři.

arrow
profile_image
maryan
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Určitě antikoncepci vysad. Já neberu žádnou,protože tyto stavy mám z každé anti. Tenkrát jsem volala doktorce a ta mi radila abych ji hned vysadila,že mi dá jinou.

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na maryan:
Takže mám zkusit jinou? Chtěla bych zkusit ten YAZ, i když ta Daylette je údajně její generikum, četla jsem i tady na omlázku, že hodně ženským tenhle problém který měly s Daylette po přechodu na YAZ přešel. A není pro tělo škodlivé nebo nezblbnu je moc, když jsem teprve před dvěma měsíci měnila? :-/

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Možná má pro tvé tělo tato HA nízkou dávku hormonů - oni všude píšou, že nízkohormonální jsou lepší ale ono to vlastně tvoje hormony vyřadí z provozu a můžeš mít stavy jako bys byla v přechodu - nespavost, nervozita, bušení srdce, mohou se přidat i návaly...každý umělý hormon v tělě může způsobit neplechu, mě osobně bušilo srdce i při podávání progesteronu - Utrogestanu - doktor tvrdil, že to slyší poprvé ale já našla na internetu další lidi, co měli tento problém, měla jsem pocit, že mi to srdce buší a přeskakuje - po vysazení to hned přestalo...

arrow
profile_image
maryan
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Black: Zkus jinou HA . Moje sestra vymenila asi 4 HA za sebou než dostala tu správnou.Já jsem po YAZ měla migrény a prý je to nízkou hladinou hormonu. Tak nemám žádnou a jsem spokojená

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak holky, přišla jsem od doktorky Nakonec jsou tyhle stavy vyvolány opravdu nízkou dávkou hormonů, jak psala Sára2. Což mě teda opravdu nenapadlo Protože ten Maitalon, co jsem brala předtím, má 3/0,3 a ta Daylette má 3/0,2 a Maitalon mi nic nezpůsobovala (kromě těch silnějších měsíčků). Nakonec teda řekla, že Daylette vysadit a napsala mi znovu Maitalon s tím, že mám dělat pauzy po dvou - třech platíčkách, že ty měsíčky nebudu mít pak tak silný. Takže už jsem v klidu A stavy prý přejdou s první - druhou tabletkou Maitalonu, takže v mém případě v pátek nebo sobotu

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji maryan: Určitě antikoncepci vysad. Já neberu žádnou,protože tyto stavy mám z každé anti. Tenkrát jsem volala doktorce a ta mi radila abych ji hned vysadila,že mi dá jinou.

já radím to stejné...měla jsem šílené bušení srdce a ještě větší stavy úzkosti a paniky z ničeho nic, byla jsme na různých vyšetřeních.....od té doby, co neberu antikoncepci mi nic není...a to nemluvím o tom, že jsem měla náběh na trombózu, jsem teď těhotná a musím chodit na pravidelné kontroly krve....

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji beliveme: já radím to stejné...měla jsem šílené bušení srdce a ještě větší stavy úzkosti a paniky z ničeho nic, byla jsme na různých vyšetřeních.....od té doby, co neberu antikoncepci mi nic není...a to nemluvím o tom, že jsem měla náběh na trombózu, jsem teď těhotná a musím chodit na pravidelné kontroly krve....

Doktorka říkala, že jestli tohle bude dělat i ten Maitalon, který by to teoreticky dělat nemusel když jsem před tím s ním problémy neměla, ale kdyby ano, tak vysadit Aspoň na nějakou dobu.

arrow
profile_image
maryan
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Blacky: Já jsem dřív brala HA v kuse bez přestávky a nic mi nebylo a tet po druhém dítěti mi všechny vadí,vubec tomu nerozumím asi stárnu

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji maryan: Já jsem dřív brala HA v kuse bez přestávky a nic mi nebylo a tet po druhém dítěti mi všechny vadí,vubec tomu nerozumím asi stárnu

Tak to já mám do prvního dítěte ještě min. 3 roky daleko, tak nemohu posoudit.. . Ale třeba se prostě časem mění tolerance těla vůči HA. Má mamka měla ten stejný problém, teď má tělísko

arrow
profile_image
MiaMia
od 6. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Sára2:

To je pravda, HA s velmi nízkou dávkou hormonů je ve skutečnosti určená pro ženy před menopauzou, aby napodobila přirozeně sníženou hladinu hormonů v těle.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené