arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Koupila jsem si hodinky za 990 Kč v prodejně On-Style v Brně. Když jsem je zapnula tak se vůbec nerozjely. Dala jsem je reklamovat. Reklamaci uznali závada je neodstranitelná. Nabídli mi výměnu, avšak stejný model už neměli a žádné jiné hodinky se mi nelíbili. Chtěla jsem vrátit peníze, ale prodavačka volala vedoucí a ta jí sdělila, že v jejich reklamačním řádu je povinnost kupujícího vybrat si něco jiného. Měla jsem vždy za to, že pokud tu věc nemají, tak peníze vrátit musí. Jak to je doopravdy?

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jejich reklamační řád tě nemusí zajímat, pokud je v rozporu se zákonem.

arrow
profile_image
Saga
od 26. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A četla sis ho? Když se závada stane neopravitelnou, máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy, tudíž vrácení peněz či vybrání si něco jiného.

arrow
profile_image
Kvetena
od 22. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji noeud: Jak to je doopravdy?

Rozhodně máš právo na vrácení peněz, nedej se. Některé obchody to zkouší a občas se jim poštěstí, že narazí na neinforomvaného zákazníka. Já tak kdysi chtěla vrátit triko z eshopu a bylo mi sděleno, že vzhledem k tomu, že bylo slevněné, tak mi nevrátí peníze a musím si vybrat něco jiného. Tak jsem jim napsala, že si myslím, že na to nemají právo a zmínila Svaz ochrany spotřebitelů a hned obrátili o 180°.

Mám brigádu v OnStylu, a pokud si zákazník nevybere jiné zboží, má rozhodně nárok na vrácení peněz. Nechápu, co je tam za vedoucí, když tohle tvrdí
Navíc je to dáno i zákonem

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mně teď dokonce v jednom obchodě tvrdili, že boty, který jsem si koupila, nemůžu reklamovat, protože jsou zlevněný pod nákupku...

Takže se nedej a trvej na vrácení peněz.

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ženské nenechejte si všechno líbit! Obchodníci zkouší, co všechno jim dovolíme, tak se braňme! Samozřejmě že máš právo na odstoupení od smlouvy.

arrow
profile_image
Dedenka
od 28. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky tam už poměrně dlouho pracuji a vždy jsme se snažili hodinky třeba stáhnout z jiného stánku, pokud na tom daném nebyly. Tohle ti slečna nenabídla ? Samořejmě pokud nejsou vůbec máš nárok na vrácení peněz, ale musí se vrátit oba výrobky.

arrow
Neprodává v Bazaru

manžel koupil dětem botičky v Intersportu v pondělí,vel.kterou nosí a potřebují,bohužel je to jinný typ a jsou hrozně úzké.....prý je vrátit můžu ,ale peníze mi nevrátí,musím si vybrat jiné zboží.....jela jsem tam hned v úterý večer.chtěl nám udělat radost a takhle to dopadlo....Myslela jsem si ,že takové řetězce-že je to prostě automatické a ono ne....bohužel se mi tam jiné botičky nelíbí,hlavně nemají stejné-pro dvojčátka.Takže musím vzít něco,co vůbec nepotřebuju,nebo se mi nehodí,at mi boty nezůstanou doma.....nevím,mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží,natož rozbitého....

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Dedenka:
stejné hodinky už neměli na žádném stánku a to jsem si to musela oběhat sama, když to slečna nebyla schopná vyřídit po telefonu.

Nakonec si vzpomněla, že má ty hodinky některá zákaznice odložené takže budu vyměněné. Ale pokud by ten stejný kus nenašli tak si musím vybrat něco, co se mi vůbec nelíbí.Už jsem si to našla v zákoníku Firma On Style tím porušuje zákon. Pokud by se mi to ještě stalo tak na místo zavolám Policii ČR, aby udělali záznam, protože nevím jak jinak bych se tomu měla bránit.

arrow
profile_image
Petunie
od 23. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak v ON style bych si nikdy nic nekupila.. jsou to kšunty... Dojem dobrého a kvalitního výrobku dělá jen to, jak to tam mají nesvícené.. KŠUNTY!

arrow
profile_image
Sandyna_ mojeid
od 18. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

moderátorka

Cituji Radule2: nevím,mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží

ano, lhůta existuje ale pouze u internetového obchodu. V kamenném obchodě toto neplatí a vše záleží pouze na vůli prodavačů/prodavaček. Boty nejsou "rozbité", holt dětem nesedí.

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Radule2: mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží,natož rozbitého....

To ale platí jenom u e-shopů.

arrow
profile_image
procinko
od 2. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nezlobte se, že se vetřu, ale nevíte jak je to s reklamací a vrácením peněz, jestli jsou to 2 reklamace a pak vrácení peněz nabo 3 reklamace a pak vrácení peněz? Děkuji jestli mi někdo odpoví.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na procinko: 2x výměna, nebo oprava a pak musí vrátit prachy

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené