arrow
profile_image
LucYina
od 19. 4. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
Nevím, zda je tady tohle téma už někde zmíněno tak mě omluvte, jestli se opakuji.
3 týdny beru HA Mistra a po celé 3 týdny krvácím buď slabě nebo více s bolestmi v podbříšku. HA jsem začala brát v první den menstruace, jak mi bylo doporučeno. Normálně jsem měla menstruaci 4-6 dnů,. tak jsem po týdnu měla sex s přítelem, který se do mě "udělal". Takže bych se chtěla zeptat, jestli je normální dlouhodobé krvácení? A jaká je pravděpodobnost otěhotnění? Děkuji za odpovědi.

Reaguji na LucYina:
To krvácení pravděpodobně znamená, že je HA slabá.
Těhotná by jsi být neměla, protože HA jako taková zabraňuje ovulaci. Je ovšem otázkou, zda to platí u slabé antikoncepce.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené