arrow
profile_image
jataky
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dámy, jak na to? Budu chtít zpět to, co jsem měla. Vy, co máte výstavní bříško po porodu, pochlubte se a inspirujte mne i ostatní.

Zajímá mne, kdy začít cvičit (a které cviky), jaké cviky ano, jaké cviky ne (např. v kurzu nás varovali před cvičením přímých břišních svalů bezprostředně po porodu - způsobuje to prý nevratný svalový převis), prostě jakákoliv dobrá rada je vítána.

Preferuji vaginální porod, ale pokud se někdo bude chtít podělit o cvičení po císaři, prosím napište to zřetelně do příspěvku, protože v obou případech se cvičení hodně liší, tak ať nezpůsobíme nechtěně někomu újmu na těle.

Ještě upřesním, že mi nejde o shazování tuku, ale o formování břišního svalstva a zatažení břicha (a dělohy) zpět. Takže prosím zkušenosti s hubnutím sem nepište!

arrow
profile_image
dudliiik
od 27. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojky, po normálním porodu je dobré často ležet na břiše přes polštář, děloha se rychleji zavine, somozřejmě tomu hodně pomáhá časté přikládání prcka k prsu, jak tahá, byť ještě nemá co, tak se děloha rychleji zavine. Sestře taky radili v porodnici ledovat bříško, ale já to nezkoušela. No cvičení jsem hned neměla náladu, časem jsem začala běhat. Pokud máš svaly v pořádku, tak se dostaneš do formy v pohodě, pokud máš rozestup, tak se to řeší operativně, tam je snad i cvičení nebezpečné kvůli uskřípnutí kýly.

arrow
profile_image
Bredka
od 5. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak já myslím, že základ je cvičit už předtím. Když jsem porodila doktor se sestrou říkali, že takové břicho po porodu ještě neviděli, ale je pravda, že jsem se v těhotenství zbytečně nepřecpávala.Měla jsem rizikové, tak jsem se moc nehýbala a přibrala jsem 17 kg. Kojením, nevyspáním a lehkým posilováním asi 2 měsíce po porodu jsem se dostala zpátky ke svým cihličkám na břiše

arrow
profile_image
Luciel86
od 21. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Bredka: Tak já myslím, že základ je cvičit už předtím.

Jednoznačně! Ženské, co nikdy nesportovaly, mají slabé svaly na břiše, břicho díky tomu dole posazené a po porodu vytahané.

Tak já ho mám krásně ploché, jako před těhotenstvím. Hned po porodu, ještě v porodnici jsem si nasadila stahovací pas. Doma jsem potom spala na břiše a už v šestinedělí jsem začala s nenáročnými cviky. Od té doby uplynul rok a půl a já denně cvičím na břicho.

Jinak asi hodně záleží na tom, jaké jsi měla bříško před těhotenstvím. Pokud bylo zpevněné, rychle se ti vrát do původní podoby

jataky
Tak snad můžu přispět, i když bříško zdaleka výstavní nemám. Tak hodinu po porodu jem si dala stahovací pás, nic příjemného to není to nosit nonstop, ale přijde mi, že to pomohlo. První jsem měla jen takový obyčejný pruh stahovací látky z nějakého teleshoppingu za 90korun a u druhého těhu nějaký speciální ze zdravotnických potřeb za 7stovek a přijde mi, že ten první posloužil lépe

arrow
profile_image
Rosamunda
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

přidávám se..spát na bříšku, když to půjde ( i když kvůlivá nalitým prsům to někdy bylo nepříemné ) břicho se mi stáhlo tak někdy po šestinedělí a po dvou měsících jsem měla zase obrácený lavor..ale cvičím jen sporadicky, spíš tak stahuju svaly, občas nějaké cviky z jógy, jde i hodně o držení těla.. jsem zvědavá, jestli to po druhém dítěti půjde taky tak lehce..

jinak, kamarádka ta cvičí snad i ve spaní, před těhotenstvím, i během..a po porodu má bříško a nemůže se ho zbavit..to má přitom břicho jak kámen, svaly vyposilované, ale kůže přebývá a to, že hodně..teď bude za chvíli rodit druhé, tak je zvědavá, jak to dopadne

arrow
Neprodává v Bazaru

Tak já měla před těhotenstvím břicho pevné,ploché a vysportované .A přesto jsem dopadla tak jak dopadla...Veliký rozestup břicha a hodně povolenou kůži...Bylo mi řečeno,že cvičení před těhotenstvím nepomůže,že je to prostě daný....Komu se mají svaly rozestoupit tak se rozestoupí...,když míň tak je dobré,že cvičením šikmých svalů můžeš svaly pomalu dostat k sobě...A kůže-tam už záleží jak je elastická...Jsou ženy co mají i po porodu bříško jak modelky (i prsa)

taky souhlasim s holkama, že stav břicha před na to až tak vliv nemá. A s každým těhu je to samozřejmě horší (já měla po prvním dítku břicho jako před do 3 týdnů a s druhým trvalo tak 2 měsíce jen než se ta kůže zatáhla a stejně už to není úplně ono, takže s dalším dítětem počítám s abdo). Svaly není problém zpevnit, ale ne vždy je možné spravit rozestup cvičením, nějaký menší snad.

arrow
profile_image
BarbieBlonde
od 18. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já rodila císařem a mohla jsem začít trošičku cvičit tak 2 měsíce PO.A stejně bych to asi dřív nedala,nebot jizva bolela,celé břicho taky a na cvičení jsem neměla tím pádem ani pomyšlení.A když jsem se tak nějak zregenerovala,začla jsem pomalu cvičit sedy lehy atd.Nic nedělám pravidelně,od porodu cvičím tak jednou týdně jak si vzpomenu a to ještě tak 5 minut a na břicho si neztěžuju.Nad pupíkem to mám tvrdé,občas i svalíky vykouknou ale ta spodní část nic moc a to je zajímavé že tam je to taky tvrdší ale stejně tak kůže visí-nevíte co s tím?

arrow
Neprodává v Bazaru

Já před těhu necvičila nějak moc,prostě jak jsem měla náladu nebo jak mě napadlo,žádné pravidelné cvičení, a bříško mám pěkné (teda teď se zase kulatí s dalším miminkem..) Cvičit jsem začala po 6ti nedělí na šikmé břišní svaly,na ty příčné až tak 3měsíce po porodu.S tím spaním na bříšku mají holky pravdu,rychleji se ti zavine děloha.A pak s kojením samozřejmě taky..
Dřív po porodu na nějaké cvičení stejně zřejmě nebudeš mít asi moc náladu,prcek tě zaměstná jinak Ale po tom 6ti nedělí už to jde, je víc energie,pokud s mimčem najedete na nějaký slušný režim tak by to neměl být problém,záleží hodně na miminku jaké bude. kamarádka má ukřičence který jí spí za celý den tak 2h a dalších 22h řve takže ta je ráda že se udrží na nohou Já mám dítko pohodové takže s ní zvládám všechno jako kdysi před otěhotněním

arrow
profile_image
jataky
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, všem díky moc

Cituji pinky: Tak snad můžu přispět, i když bříško zdaleka výstavní nemám.

Pinky, ty kdykoliv Navíc na fotkách ti to sekne, tak ti to s tím nevýstavním bříškem trošku nevěřím, ale zase každá se vidíme jinak .

Jaký ten stahovací pás doporučujete si pořídit, holky?

Ještě se podělím o to, co nám říkali na kurzu:
Po vaginálním porodu je prý nutné pro zatažení svalů začít cvičit už třetí den po porodu, ale pozor - jen šikmé břišní svaly, za žádných okolností ty přímé (prý bychom si tím způsobily, že udělají výklenek ve spodní části kolem nezatažené dělohy a už to zůstane a jde to odstranit už jen abdominoplastikou). Říkala to zkušená PA, tak myslím, že ví, o čem mluví...

Btw. nevíte, zda se dá pořídit nějaká rehabilitační sestra na to cvičení v nemocnici?

A zkoušela jste některá cvičit podle Kynychové - cviky po porodu a v šestinedělí? Nebo pilates v šestinedělí?

Mám jednu velkou výhodu, zatím mám nahoře jen asi 8 kilo, tak se bojím jen té vytahané kůže a svalů (obojí by na mně vypadalo o dost hůř). Rozestup neřeším, zatím mi v tomto směru přijdou svaly OK, ale pár týdnů mi ještě zbývá, tak to nesmím zakřiknout ..

arrow
Neprodává v Bazaru

Na to cvičení v porodnici - my jsme měli na pokoji takové různé informační brožurky a bylo tam právě i to cvičení po porodu a přímo i ukázka cviků který den po porodu už můžeš cvičit. Takže nebylo potřeba aby ti ty cviky něko ukazovat,stejně to byly jen takové ty nejzákladnější cviky spíš na protažení a tak,podle obrázku bys to zvládla v pohodě.No však uvidíš jak se budeš cítit,já jsem týden po produ nemohla sedět ani pořádně chodit takže na nějaké cvičení jsem neměla ani pomyšlení Cvičit jsem začala fakt až doma až jsem se cítila fyzicky v pořádku...
Koukám že jsi taky přibrala malinko, já asi 10kg a bříško se mi stáhlo hezky samo i bez úmorného cvičení,tak se neboj,určitě to nebude žádná hrůza

arrow
profile_image
Rosamunda
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jj, v porodnici jsou takové brožurky s nakreslenými cviky..ale ruku na srdce, která z vás tam cvičila? já byla ráda, že si sednu na jednu půlku zadku a energie veškerá žádná..Miška má pravdu, po šestinedělí už je spíš režim a je to lepší..

arrow
profile_image
jataky
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Miška85 Rosamunda
No oni nás předtím výslovně v kurzu varovali - začínat až po šestinedělí. Prý je to pozdě a svaly už se pak nemusí stáhnout... Tak se mi to nechce riskovat.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené