arrow
profile_image
kacii_
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, už přez půl roku beru HA Mirelle. Problém je v tom, že mám krvácení skoro po celou dobu.. Znamená to, že krvácím (slabě) celý měsíc a pak příjde ,,pravá'' menstruace.. Trvá +-5 dní, pak následují ( někdy) max 4 dny bez krvácení a poté se mi to spustí znova.. Na gyndě jsem byla, doktorka mi předepsala 2x Orgametril proti krvácení=spravilo se na měsíc..
Poté jsem měla podezření na polyp-nepotvrdilo se. Doktorka mi řekla, že to může být stresem, ale já se žádnýmu nevystavuji (možná ano, s přítelem se vidíme jen o víkendech-voják).. Nevíte, co by se mnou mohlo být ? Ještě chci říct, že moje tělo si dost dlouho zvykalo na antikoncepci, brala jsem ještě předtím půl roku jinou.. Takže zvykáním si na ,,novou'' to není.. Předem děkuji za odpověďi..

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj,
ajajaj.. to znám...
Brala jsem regulon, ale jelikož jsem bordelářka tak jsem chtěla něco co budu brát pořád tak mi dr. napsala mirrele. A měla jsem samé co ty od 5 dne oranžové tablety jsem krvácela až do konce bíle pak to na 5 dní přestalo a jelo na novo... šla jsem k nové gynekoložce a ta nadávala. Že mirrele je slabá HA a mens neudrží a navíc by se měla brát na hodinu přesně. Tak mi napsala z5 regulon a zase si pískám .
Nech si napsat jinou treba ten regulon Je fakt dobrej. Nepribírám, pleť bezvadná a mens OK Jsem SPOKOJENÁ

Ahoj,kdysi jsem měla stejný problém a gynekolog mi jen vyměnil HA za jinou a všechno bylo vpohodě...Brala jsem příliš slabou,dal mi silnější....

Cituji kacii_: už přez půl roku beru HA Mirelle. Problém je v tom, že mám krvácení skoro po celou dobu..

Pokud je antiko nízkohormonální,tak je nutné brát každý den ve stejnou hodinu.Jinak nemusí udržet cyklus.Navíc se musí vždy udělat přestávka,nedá se brát v kuse.

arrow
profile_image
kacii_
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Klaris321:
Děkuji, už mě to pěkně štve, mám tak půl rok opravdu zkaženej, pořád se zabývat tím, že si nic pořádně neužiju, protože to mám.. Jinak ji na hodinu přesně beru, ale opravdu se poptám po jiné.. A děkuji

Cituji kacii_: Jinak ji na hodinu přesně beru, ale opravdu se poptám po jiné

V tom případě změna antiko,má na tebe málo hormonů.

arrow
profile_image
kacii_
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Laky:
Asi ano, doufám že ze mě doktorka nebude na prášky, budu měnit už po 3

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Laky: joo je to tak maáo hormonálni.... Utíkej co nejdříve napsat si jinou a pořádně si užij co jsi do teď zanedbala ))

arrow
profile_image
Marissa1985
od 25. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Teda, tak to znám. Já to měla před opkou tři měsíce bez nějakých asi čtyř dnů v kuse , takže si dokázu představit, co prožíváš... Teď jsem dostala Norethisteron na upravení cyklu a po půl roce se vracím k HA (kvůli úporným bolestem při menses), předepsala mi právě Mirelle, už ji mám doma, tak to mě teda holky pěkně děsíte, že budu krvácet i přes ni? Já předtím zkoušela Yasminelle a při ní jsem taky špinila A jinak jsem střídala (dřív) už x antikoncepcí a doktor ze mě na prášky nebyl Takže směle do toho.
Btw.: Holky a to se bere nějak podle barvy ty prášky? Já jsem hroznej bordelář, asi si budu muset nastavit budíka, abych je brala přesně danou hodinu, už se vidím, že prášky zas někde zapomenu, nebo je nevezmu přesně

arrow
profile_image
Lucienne
od 24. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Měla jsem podobný problém. Asi tak dva roky, jsem slabě krvácela, resp. špinila vždy tak 3 týdny v měsíci. Bylo to fakt nepříjemné, všechny vyšetření, co mi dělali, byly v pořádku, tak jsem za tu dobu vystřídala asi 3 HA i náplastě Evra, ale nic nezabralo. Až mi nová gynekoložka předepsala antikoncepci Qlaira a od té doby žádné krvácení a to téměř ani v době, kdy mám dostat menses. Tato HA je prý dělaná na to, že menses zeslábne a zkrátí, v některých případech vymizí úplně..

arrow
profile_image
kacii_
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Marissa1985: Btw.: Holky a to se bere nějak podle barvy ty prášky? Já jsem hroznej bordelář, asi si budu muset nastavit budíka, abych je brala přesně danou hodinu, už se vidím, že prášky zas někde zapomenu, nebo je nevezmu přesně

________
Ono je to tak, že Mirelle se bere v kuse a aktivní tablety máš označený oranžovou barvou a ty neaktivní jsou bílé.. Berou se opravdu v kuse, tzn. že když ještě menstruuješ, záčínáš normálě s oranžovou tabletou.. Navíc je v každém balení nápelka se dny, takže když začínáš např. v pondělí, nalepíš si pásek s pondělím atd.. Taky jsem si myslela, že na to budu zapomínat, ale nastavila jsem si budíka do telefónu a vyřešeno

arrow
profile_image
Piskot89
od 14. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky. Mám takový problém. Beru antikoncepci Lyndynette 20 a tento měsíc jsem vynechala pauzu. Problém je v tom,že jsem začala nejdřív špinit a teď krvácet. Čím to může být? Je to tím,že antikoncepce není tak silná? Nevím,co to semnou je

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tohle se mi taky stalo. Je to tím, že ta antiko už to nemůže utáhnout, ale pokud tento problém nemáš běžně (myslím když nevynecháš pauzu), tak je to ok. Já třeba začla "špinit" (nesnáším tohle slovo) i týden před regulérní pauzou a MUDr. mi řekl, že je to stresem (bylo to před státnicema) a je fakt, že když jsem neměla stresy, bylo vše ok. Ale teď už naštěstí HA neberu a jsem spokojená jak želva

arrow
profile_image
Miska86
od 1. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky, já beru Logest a ten je podle všeho stejně tak jako Lyndynette nízkodávkový, takže má větší problém udržet krvácení, když neděláš pauzu.. Moje doktorka mi říkala,že to může být i se zvyšujícím se věkem.. Když mi bylo 17, brala jsem i 3 plátýnka za sebou bez problémů a teď je mi 23 a dvě za sebou jednou za roku (kvůli dovči) jsou celkem risk a nemám zaručeno, že nezačnu špinit nebo i krvácet.. Jednou se mi asi po týdnu z druhého plátýnka stalo, že jsem normálně začala krvácet (celkem silně, jako každý první den).. Takže ano, je to tím, že ta HA není tak silná jako jiné Mi ale Logest vyhovuje, takže já u ní jako u nízkodávkové zatím zůstávám

arrow
profile_image
Piskot89
od 14. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já právě měnit antikoncepci nemám v úmyslu,jen jsem si chtěla odpočinout od ms tak jsem prostě vynechala pauzu a teď je to ještě horší. Docela mě to otravuje ale děkuji za vysvětlení

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené