Zdravím, beru už 5.rok Minervu. První 4 roky se zdála být perfektní, je levná, než sem jí začala brát měla jsem akné, to mi dokonale zmizelo a jsem s pletí od té doby bez problému, nepřibrala sem po ní nic, přitom i ty prsa se mi zvětšily . Vůbec mi nedělala žádný problém,nic se nezměnilo k horšímu. Ale teď : jsem z ničeho nic přibrala 5 kg během měsíce. Ubylo mi vlasů, docela vypadávájí. Taky se mi udělala celulitida, dost ošklivá, přitom ještě před 4 měsíci jsem měla pevná stehna. Do toho mě v noci někdy chytají křeče do lýtka a mám dost divné nálady, ze všeho se vztekám, brečím, chovám se divně, což sem u sebe dřív nikdy nepozorovala. Taky se mi začaly objevovat popraskané žilky na nohách. Nechci to přisuzovat jen antikoncepci, měla jsem teď takový hodně sedavý životní styl, poslední půl rok. Ale že by se to sešlo vše takovou náhodou....Tak se chci zeptat, jestli je možné, že se tohle dostaví až po letech užívání...má s tím někdo zkušenost ? abych zbytečně neměnila antikoncepci, která za nic nemůže

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Berusska: je možné, že se tohle dostaví až po letech užívání.

Já po šesti letech užívání HA dostala plicní embolii, takže podle mě určitě lze mít takové následky po dlouhodobém užívání. Někomu dlouhodobé braní hormonů nadělá paseku, ačkoli ze začátku vypadá všechno fajn. S náladami osobně zkušenost nemám, ale už jsem tu četla v různých tématech od jiných uživatelek, že po letech přestaly mít úplně chuť na sex a začly být děsně náladové.

arrow
profile_image
Efca
od 24. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Minerva je taky pěkně silná, do ní bych nešla, viz diskuze tady.
Vlastně celkově je to svinstvo, ale beru aspoň to lepší

Cituji Efca: Vlastně celkově je to svinstvo, ale beru aspoň to lepší

Přesně

Takže taky myslíte, že to může i po takové době být tím ? Já jsem si ji nevybrala, předepsal mi ji v mých 15 gynekolog, to jsem ještě neměla páru, že někde může být hormonů méně..a neměla jsem důvod to zjišťovat, když mi nic nebylo- tedy až doteď, už jsem něco početla, a přemýšlím, že mu řeknu aby mi napsal Yadine...

arrow
profile_image
Baya
od 30. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Mia_Sofia: Já po šesti letech užívání HA dostala plicní embolii

To je opravdu hrozné... Doufám, že jsi v pořádku. Taková mladá...

Já beru Mercilon cca 11 let s jednou menší pauzou. A asi tak tři roky jsem zaznamela docela změnu libida... Sice jsem v dlouhodobém vztahu, tak možná je to podle někoho normální, ale myslím, že to není jen tak.

Jinak sestra po několikaletém užívání antikoncepce začala mít náhle hormonální problémy, stálě špinila a pak i vyloženě krvácela. Takže taky myslím, že i po letech se problémy ukázat mohou.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě začaly po 2 letech s Chloe (docela silná) bolet žíly v nohou, mám trochu sklony ke křečovým žilám (metličky, výraznější žíly), ale gynekolog říkal, že to vůbec nevadí. Alespoň jsem Chloe změnila na Harmonet, ta má jen 20, ale žíly byly viditelné pořád. Teď po pauze vysazuju, zjistila jsem, že 2 tety prodělaly zánět žil a nechci nic podcenit, žádné příznaky trombózy-jako otok nebo změnu barvy nemám, ale mám těžké nohy a celý den mě bolí žíly, střídavě od stehen, přes podkolenní jamky až po lýtka a kotníky. Doufám, že už mi dávno v těle neputuje nějaká sraženina...Na gynekologii jsem to neříkala, určitě by mi vymluvili, že na křečové žíly antikoncepce nemá vliv a že pokud nikdo neprodělal v rodině infarkt mrtvici nebo embolii, nic mi nehrozí (což už vlastně říkal, když jsem měnila na Harmonet).

arrow
Neprodává v Bazaru

Určitě ano, všeobecně jsem citlivá na to co jím, či beru, reaguji okamžitě. Novou asi 5. antikoncepci beru tak půl roku a už pozoruji snížené libido, začaly mi praskat žíly..po půl roce! Plánuji vysadit na nějakou dobu,ale ta doba je vždy stresující abych nezapadla takže vyberte si..

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Baya: Doufám, že jsi v pořádku. Taková mladá...

Děkuju , je to 2,5měsíce stará záležitost. Poležela jsem si v nemocnici, protrpěla šílené bolesti, jelikož jsem k tomu měla i plicní infarkt a vykašlávání krve a teď jsem v léčení a ještě skoro rok budu. Nepříjemná zkušenost, ale snažím se si to tak nebrat..mohlo to dopadnout hůř.

arrow
profile_image
Karolkaa
od 18. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Minerva (diane, chloe atd..) je největší humus pomalu z HA...nechápu, jak mi ji tenkrát mohla doktorka předepsat a už bych to ani nedala do pusy...to, co mě způsobila všechno...no comment. Letěla na jaře po roce a něco do koše a je mi fajn! A těmto příznakům se vůbec ani trochu nedivím! Takže bacha...já si s ní užila svoje.

arrow
Neprodává v Bazaru

Brala jsem 3 roky Pramino a až poslední měsíce užívání mě začaly brnět lýtka. Řekla jsem to své gynekoložce a ta mi napsala Yasminelle, od té doby bez problémů

Problémy se mohou ukázat až po delší době užívání. Já začala být hrozně podrážděná z ničeho nic, nálada hrozná. Antikoncepci jsem měnila z jiných důvodů než z těhle, ale najednou jsem si všimla, že nálady jsou pryč. Takže souvislost tam vidím.
Ale zas u tebe si říkám, jestli to nemůže být i něčím jiným. Stravuješ se pořád stejně? Nedržíš diety nebo naopak jíš víc nezdravých věcí? Křeče bývají nedostatkem hořčíku. Třeba ti chybí i jiné vytamíny a minerály...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Měla by si zvážit změnu HA, někdy se opravdu stane, že vedlejší účinky se dostaví až po delší době. Přesně tohle jsem měla s Chloe, ze začátku super a asi po dvou letech bum, rychlý přibývání na váze, nevolnosti, náladovost, celulitida, velmi bolestivá menstruace. Tak jsem změnila a je to zase dobrý

Reaguji na Erinka: Stravuji se, řekla bych pořád stejně. Jen jak jsem psala, posledního půl roku sedím hodně doma. Ale tomu sem se to snažila trochu přizpůsobit, cvičila jsem a přestala sem jíst čokoládu apod....do toho, že by to bylo jen tím seděním mi ale nesedí ty vlasy, křeče a nálady a taky celulitida- ta se mi udělala dost rychle,na to že jsem dříve jedla ještě horší věci co ji podporují.

Já nevím, můj gynekolog na mě dost divně koukal, už když jsem řešila právě riziko sraženin, protože u nás v rodině se na to i umíralo. Nakonec mi s velkým zdůrazněním že je to pro něj drahé a že kdybych měla takhle pitvat všechno,tak nic jiného nedělám, udělal genetické testy, ty mi vyšly, že riziko trombózy nemám. Ale máme v rodině křečové žíly. Přemýšlím, že mu to řeknu a ať mi napíše Yadine nebo Yasminelle- které tu vychází nejlíp- ale to finančně určitě jako studentka nezvládnu a přestat HA brát úplně je pro mě taky nemyslitelné, protože budu na VŠ každý týden plavat, a už teď jsem si menstruaci posouvala, že jsem brala 3x21 v kuse..

A prosím, myslíte že třeba Lyndinette 20 je alespoň o chlup lepší než ta minerva ?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené