arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj holky do nedávna jsem použivala jinou než hormonální antikoncepci (pharmatex,kondom),avšak před 2 dny jsem si nebyla jistá zda neselhala,takže jsem užila postinor,nyní jsem začala špinit,menstruace by k tomuto datu odpovídala,ale nejsem si jistá zda t není vyvolané právě postinorem,tak nevím zda začít s braním první pilulky ještě dnes? děkuji všem za příspěvek k tématu

Já bych počkala. Hodně mých známých po postinoru špinilo, takže menstruace to nebude.

arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Verushkk: děkuji za názor,použila jsem ho podruhé v životě a žádné příznaky jsem neměla,přesto si nejsem jistá ikdyž menstruaci bych dostat měla,mám obvyklé příznaky,zvýšená chuť k jídlu,bolest v podbřišku...

Reaguji na matty28: Aha. No já byt tebou raději počkám a i kdyby si teď začala tak bych se každopádně chránila i jinak např kondom

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Počkala bych na další měsíc. Hormony jsou mrchy

arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

hoky díky za názory,jsem z toho pěkně nervozní,v takovéhle situaci jsem ještě nebyla...

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na matty28: Klid, všechno je jednou poprvé

arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Moňas: děkuju za podporu, ale začínám šílet jestli nejsem v tom, jsem strašnej plašan..každopádně už jsem smířená s nejhorším radši

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na matty28: to bude v pohodě. I když stát se může asi všechno v dnešní době
Heleď, ber to s klidem a třeba za týden, 14dní si udělej test a uvidíš

arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Moňas: no právě,ikdyž je něco na 99,9% já budu stejně řešit tu setinu procenta,test určitě udělám,ale to čekání....,děkuju za podporu

arrow
profile_image
matty28
od 10. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj holky,tak jsem to včera díky bohu dostala a vzala jsi antikoncepční pilulku,ale jde mi o tohle,postinor jsem užila v pondělí a od úterý do pátku jsem měla takové špinění (hnědý výtok) a teď nevím jak na tom vlastně jsem jestli jsem to užila vážně v první den,když klasicky krvácet jsem začala až včera? nemáte někdo zkušenost? a pokud píší že v případě že užiji pilulku v jiný než první den jsem chráněna až za týden,to znamená za týden od toho dne nebo za týden po skončení menstruace? chci si být stoprocentně jistá a už nikdy nezažít takový stresy

arrow
profile_image
mi.misule
od 13. 5. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No nevím, jestli si to vyřešila zrovna úplně nejelegantněji. S antikoncepcí jsi dle mého měla počkat na další cyklus. Když jsem jednou byla nucena užít Postinor, gynekoložka mi řekla, že po tom dostanu určitě menstruaci. Podle mě si to měla nechat ze sebe vyjít a né to brzdit dalšími hormony. Těhotná být nemusíš, ale tělu jsi určitě připravila pěkný šok!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené