arrow
profile_image
kerasmiska
od 24. 9. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,
vím, že témat na dotaz antikoncepce a antibiotika je nesčetně, ale na mou otázku jsem příliš odpovědí nenašla.
Mám ušní zánět, a tak jsem dostala na předpis kapky Garosone, které obsahují i antibiotikum. Je možné, že snižují účinnost antikoncepce Flaya? Jelikož je tato antikoncepce nová, moc o ní také není. Případné jiné zkušenosti s touto antikoncepcí zde budu také vítat. Jak na vliv pleti, tak jiné vedlejší účinky.

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kerasmiska:
Ahoj , nemusíš se bát - antibiotika ovlivňují HA jen tehdy, pokud je užíváš perorálně (= polykáš je) , můžou snižovat její vstřebávání . Kapky do uší jsou v pohodě, s HA se v těle vůbec "nepotkají"

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji kerasmiska: Je možné, že snižují účinnost antikoncepce Flaya?

nie nieje to možné antibiotika lokálne, pôsobia v mieste zápalu - ucho, tudíž vôbec sa nedostanú do tráviaceho traktu aby mohli ovplyvniť antikoncepčnú tabletku branú perorálne

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené