arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky uvažuju o antikoncepční injekci a proto jsem se chtěla zeptat jestli jí některá používá a jak jste s ní spokojenýDíky

Já na to byla 2x-poprvé mi to těžce nesedlo,tři měsíce co působí sem doslova trpěla-každý den zvracení,bolesti hlavy,kloubů,bolesti břicha,horečky..podruhé řekl gynekolog,že to mohla být reakce na něco nového,ať to zkusíme ještě jednou-reakce ta samá,ne-li horší...mamka dopadla stejně,i kamarádka...takže do tohohle bych už nešla...prý je to dobrá věc když se blíží přechod,ale jinak to doktoří moc nedoporučují...

Já osobně nemám zkušenost. Bála bych se toho ,moc tomu nevěřím, ikdyž bych aspoň byla bez starostí ( beru každý den antikoncepci ) ..Ale i přes to bych nezměnila braní pilulek za injekci

arrow
profile_image
Petra_112233
od 4. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nevím jak jsi stará, ale mně to doktor velmi nedoporučoval. Prý je to zastaralá forma antikoncepce a je vhodná pro ženy které už rodily, příp. už žádné další děti neplánují. Prý se stává, že pak mají ženy problém s cyklusem, nebo mají problém s otěhotněním. A i když se nad tím logicky zamyslíš, tak to asi nebude moc dobré dostat do sebe naráz tříměsíční dávku hormonů...

arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

je mi 18let.No zkusim se poradit s doktorem,bud mi to rozmluví nebo ne.Ale myslim,že jsou snad dva druhy těch injekci né.Jinak děkuju za příspěvky.

arrow
profile_image
Vladushka
od 18. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kámoška chodí na injekce. Nevím, jestli jsou dva druhy,ale ty injekce snáší velmi dobře. Nemá žádné problémy a je s tím spokojená. Děti nemá a je jí 25 let.

I mě lákala injekce v 18ti letech z velkého strachu z otěhotnění, jelikož zapomínám brát prášky... Byla jsem u jednoho gynekologa, ten mi to moc doporučoval, pak jsem přestoupila ke gynokoložce a ta mi to rozmluvila, nejen, že to někdo špatně snáší, zvrací atd. jak již tady bylo řečeno, ale prý se může stát, že se může rapidně ztloustnout, což mě opravdu odradilo....

Takže já bych Ti doporučila radši náplast nebo klasické prášky

arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Bajina888: ale prý se může stát, že se může rapidně ztloustnout,

Tak to bych uvítalaTak v týdnu se půjdu poradit s doktorem a uvidim
Vladushka
Tak snad i mě bude vyhovovat

arrow
profile_image
andrea_n
od 29. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Ahoj Viky,

ráda bych tě před antikoncepční injekcí varovala. Já ji před 3 lety "užívala" po dobu jednoho roku a můžu ti říct, že už nikdy více.

Za prvé jsem přibrala 20 kilo a to i přesto, že jsem vyznavačem a požívačem zdravé stravy "smile". Ukrutný bolesti břicha a první 3 týdny po aplikace první injekce jsem menstruovala 3 týdny v kuse - byla jsem upozorněna na to, že se pouze pročistím, že to bude trvat týden, protože poté ti menstruace zmizí úplně. Nejsilnější tampon mi vydrzel 2/3 hodinky, nez byl totalne na.....

Neustale me bolelo bricho a vubec jsem se necítila dobře. Když se zamyslíš nad tím, že ti úplně vymizí menstruace po dobu co injekci používáš jako formu ochrany, tak po nadšení z toho, že se zbavíš tohohle strašáka, je dobré si uvědomit, že je součástí každé ženy a neměla by být takhle extrémě potlačená - mně to v těle nadělalo pěknou paseku a menstruace se mi vrátila až rok po vysazení s tím, že to byl také pěkný kolotoč a až teď 3 roky po nepoužívání žádné z forem antikoncepce se mi vrátila menstruace tak, jak má být.

Rozebírala jsem tuhle záležitost i s dalšíma holkama, který na dopadly podobně jako já. Zkus cokoliv jiného a vezmi si mojí radu k srdci.

Taky záleží na tom, jakého máš gynekologa, spoustu věcí ti zamlčí...v dnešní době nejsou doktoři obecně to co bývaly...dnes je nezajímá tvé blaho, ale to se kterou společností mají smlouvu a z čeho jim kápne nejvíce peněz "smutný smajlík", bohužel...takže když tam přijdeš s tím, že budeš ráda, když ti zmizí menstruace, tak ti doporučí injekci a nebude ti říkat jak špatně to tvoje tělo může nést.

Doufám, že jsem ti to alespoň trošku vymluvila "smile"

Andrea

arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,mě jde o to abych přibrala,protože,když dostanu menstruaci tak se okamžitě zhudnu o 1-1,5kg,což opravdu nepotřebuju při své drobnosti,tak mě napadla tato možnost.Děkuju za příspěvek

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahojky tak já jí mám už 6let a jsem maximálně spokojená.Žádné přibírání prostě nic.Nejlepší antikoncepce jakou jsem kdy měla.

arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

lenik33
Ahoj,no jsem už pevně rozhodnutá,že jí vyskoušimSnad po ní trochu přiberu

arrow
profile_image
Mrsetnies
od 14. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

viky16
Taky marně pořád hledám něco po čem bych přibrala, tak pak napiš jak Ti to sedlo

arrow
profile_image
viky16
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mrsetnies
To jsme dvěpak písnu

arrow
profile_image
Shiran
od 18. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě ji doktor nedoporučoval kvůli tomu, že kdykoliv může nastat krvácení nebo špinění nebo můžeš špinit po celou dobu užívání. Na každého to nejspíš působí jinak, ale takové nemilé překvapení bych nerada, s práškama tohle mám pod kontrolou. Po některých práškách prý také častěji dochází k přibírání na váze, zkus si o tom něco najít, mohlo by to být řešení.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené