arrow
Neprodává v Bazaru

Škoda, potřebuju se zbavit jen pneumatiky kolem pasu, která navzdory všem dietním opatřením nejde pryč.(zhubla jsem ze 102kg na 68kg), tak jsem doufala, že by tohle mohlo pomoci.

(Pozn. admina: Původně zařazené v tématu "Bezbolestná liposukce..." )

arrow
profile_image
sportandakata
od 21. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

schenna
Na pneu mám výborný a naprost jednoduchý cvik. Úklony do stran,pokud je budeš cvičit každý den,garantuju ti že za pár měsíců budeš mít pas jako vosa. Vlastní zkušenost.

arrow
Neprodává v Bazaru

sportandakata
FAKT JO? takový jednoduchý cvik,který jsme dělali nudně ve škole a ano není pořádně cítit.Děláš nějaké serie nebo prostě pořád během dne kdy si vzpomenes.Já jsem štíhla ale nemám pas.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Fakt jen úklony do stran? A kolikrát na jednu stranu? A Jednu ruku máš nahoře a skláníš se na druhou stranu nebo jak?

Můžu je potvrdit, že to pomáhá. Taky jsem dala na zde přečtenou radu a ukláním 50krát vlevo a 50krát vpravo střídavě a pas je jek vosa. A věřte, že po vánocích teda fakt nebyl, spíš jako soudek

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mikysko a cvičíš to ráno třeba před snídaní a nebo raději večer? Co se ti zdá účinnější?

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

tento cvik je převážně na šikmé břišní svaly. Je i několik variant.
Mírný stoj rozkročný, v jedné ruce činka, drahá ruka se opírá dlaní o hlavu a úklony na stranu kde držíte činku. Snažte se izolovat břišní svaly a zvedat se jenom pomocí jich.
Další můžete zkusit v sede. Roznožte co nejvíc to lze, ruce spojte za hlavou a ukloňte se doleva, až se váš levý loket dotkne země vedle vašeho stehna. V téhle pozici vydržte patnáct dvacet sekund, totéž na druhou stranu. Nezvedejte nohy, nekruťte kyčle, dělejte to pomalu tahem, ne silou jinak si můžete ublížit.

arrow
Neprodává v Bazaru

Holky a co na pneumatiku dole po porodu? Tam asi úklony nefungují, co? Já pas jinak mám, ale po porodu mi zbyl baťoh dole na břiše.

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

lollo
Běh, kolo, rychlá chůze, veslování.
Na posilování břicha jsou dobrá i dechová cvičení a také stoj a sed na nestabilní ploše. Nebo dělej sedy-lehy. Já tě klidně proženu.

Jsem po druhém porodu, a tak zatím 14dní dělám každý den 3série po 30ti, šikmé bříšáky a přímé. A břiško začíná být O.K. pneuška se začíná zatahovat

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji PardGalen: Běh, kolo, rychlá chůze, veslování.

No tak tedy nevím, jediné, co tedy fakt je u mě možné, je rychlá chůze. Zdá se ale, že to tedy opravdu nezabírá. Chodím totiž furt. A i s kočárkem se člověk natahá. A nic. Takže asi radši sklapovačky? Sedy lehy jsem dělala hned po porodu, ale tedy nic, tohle je pneumatika úplně dole (jakoby na podbříšku) a na tu to nezabralo ani trochu. Jinak břišní svaly docela mám, spíš asi vytahaná kůže, což se dost blbě spravuje

arrow
profile_image
PardGalen
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji lollo: Takže asi radši sklapovačky?

Můžeš taky. Důležité je dělat to pomalu ne švihem, ale používat výhradně břišní svaly, ne svaly nohou, zad nebo prsou.
Zkus udělat tenhle jednoduchý cvik. V sedu, lehu nebo ve stoji, se zhluboka nadechni, vydechni a snaž se zatlačit břišní svaly k páteři. Takhle to opakuj tolikrát kolikrát chceš.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji PardGalen: Zkus udělat tenhle jednoduchý cvik. V sedu, lehu nebo ve stoji, se zhluboka nadechni, vydechni a snaž se zatlačit břišní svaly k páteři. Takhle to opakuj tolikrát kolikrát chceš.

Tohle občas dělám u televize. No tak trochu to pomohlo, ale jde to tedy dost blbě splasknout.

Cituji lollo: Sedy lehy jsem dělala hned po porodu, ale tedy nic, tohle je pneumatika úplně dole (jakoby na podbříšku) a na tu to nezabralo ani trochu

Tak tuhle chybu jsem udělala taky. Začala jsem cvičit pár hodin po porodu u prvního a po pár dnech u druhého.Sedy lehy jsou na přímé břišní svaly a ty se můžou začít cvičit až když je zpevněno pánevní dno a šikmé břišní svaly. Myslím, že i kvůli tomu mám teď břicho takové no dost nehezké, hezky řečeno. Takže jestli ještě bude nějaké mimi, tak sedy lehy až po několika týdnech, když už je vše ostatní zpevněno.

Jinak na to spodní bříško je dobré si lehnout na záda, nohy zvednout do pravého úhlu a zvedat zadeček od země, stačí trošinku a pomalinku.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji pinky: Jinak na to spodní bříško je dobré si lehnout na záda, nohy zvednout do pravého úhlu a zvedat zadeček od země, stačí trošinku a pomalinku.

Díky, zkusím.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené