Slečny, ženy ...
po vysazení antikoncepce jsem neskutečně nabrala (asi 8kg). Pokud teď znova najedu na HA, je možnost, že se mi vše zase srovná a váha půjde dolu? Jím pravidelně, vcelku i zdravě, a snažim se bejt v pohybu ...

arrow
profile_image
amiris
od 21. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No, já měla opačný problém. V době braní HA jsem měla jakž takž váhu, po vysazení jsem zase o dost spadla - hlavně mi splaskly moje malinkatá prsa ..., ale je mi jasné, že každý to má jinak...
Víš, ony ty hormony nejsou pro tělo to nejlepší, takže upravovat si jimi váhu by bylo vcelku nerozumné, si myslím.

a jak dlouho HA už nebereš? třeba se tělo potřebuje jenom srovnat, a za chvilku to zase shodíš

amiris
no kéééž bych byla pravej opak a splaskly mi ty moje hrozné pětky Jsem z toho nešťastná. Hlavně se mi neuvěřitelně nafouklo břicho. Na bříško jsem si nikdy nestěžovala, ale teď, taková pneumatika, je to neuvěřitelný .
HA neberu 5 měsíců.

Já hlavně HA brát chci. Nechystám se ještě na miminko. Je mi pouhých 20 let )

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj ja mam taky istý problem!! Priberam po vysadení HAK! je to len mesiac ale vidno ze mam uz vacsie bruško, naberam na rukach atd...

arrow
profile_image
amiris
od 21. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nicol

no tak to je fakt, že tohle už je docela dlouhá doba, aby se s tím "nebráním" tělo vypořádalo. Ale tak teď trochu nechápu, ty se bojíš, že kdybys zase začala brát HA, tak bys zase přibrala? Protože jestli chceš zhubnout, HA ti v tomhle nějakým způsobem pomáhá, a ty ji chceš brát, pak nevidím problém...

jinak - možná by pak stálo pouvažovat nad různými druhy HA, ne každá každé vždy sedne

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nabírání při a po vysazení HAK je indiduální záležitost.

Já jsem vysadila HA minulý měsíc, protože plánujeme mimi a od té doby jenom jím a jím. Nemůžu se zbavit chutí na jídlo. Hrůza!! Doufám, že to brzy přejde.

já jsem po antikoncepci nepřibrala ani deko, naopak jsem zhubla, ale za to může spíš fakt, že jsem začala zdravěji jíst. Nicméně přibírání nikdy žádné, je to fakt individuální

Zřejmě jsme se špatně pochopili Po vysazení jsem přibrala, tak mě zajímá, jestli se váha urovná, pokud začnu znovu brát antikoncepci..... Nebo to je zase individuální? Když jsem antikoncepci kdysi začala brát, tak jsem nepřibírala ....

arrow
profile_image
Ronnie
od 15. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No, když ji brát chceš a nemáš žádnou zdravotní kontraindikaci, tak si ji nech zas napsat a uvidíš...

Tak jsem vyštrachala tohle téma a bohužel se přidám. Já taky.
Ještě někdo? A upravila se vám zase po nějaké době vaše váha? Čekala jsem spíš opak.

arrow
profile_image
Nastys
od 17. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

o tomhle mi ani nemluvte...po vysazení HA jsem nabrala 8 kg .. a né a né se toho zbavit...

Nastys
Kdy jsi vysadila a jak dlouho těm kilům trvalo, než se na tebe nalepily? Já naštěstí nabrala jen 3-4kg a už je shazuju (tedy ne sama od sebe ale cvičením), ale překvapení to bylo velké Jen pozoruju že ty "hormonální" kila jdou opravdu blbě dolu.

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj..vy umíte pěkně strašit já teď budu vysazovat prášky Minulet, protože pro mě nemají význam...s přítelem spíme 1x za měsíc..skoro se ani nevidíme. navrhl mi sám jestli bych je nechtěla vysadit..alet o sem nepatří..vážně máte tak špatné zkušenosti? Já jsem spíš přibrala když jsem prášky začala brát...kolem 10kg postupně nenápadně se mi váha zvyšovala...a strašně tězko šla dolů, doopravdy takový boje..no tak jsem chtěla vedět jestli je možný když nasadím antikoncepci přibrat...a když ji vysadím tak přibrat znovu? Vždyť to není logický

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené