arrow
profile_image
Beta_Novotná
od 25. 6. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cca 4 měsíce nedostávám menstruaci, lékař mi tedy píchnul dvojitou dávku agolutinu. Dnes 12 den po injekci MS stále nikde. Den po injekci jsem však měla pocit, že ze mě vytekl ovulační hlen. Je to technicky vubec možné, když se všude píše, že agolutin ovulaci spíše potlačuje?
V ten den (tj. den po injekci) jsem měla také nechráněný pohl. styk, bylo by možné, abych byla těhotná? Dle lékaře jsem měla sliznici jen 3 mm.

Reaguji na Beta_Novotná:
Nejsi jediná. Hodně holek hlásí po agolutinu nástup ovulace.
Agolutin je prostě hormon, který ti jednoduše srovná cyklus. Takže nejdřív ovulka a do 14ti dnů menses.

Cituji Beta_Novotná: V ten den (tj. den po injekci) jsem měla také nechráněný pohl. styk, bylo by možné, abych byla těhotná?

Pokud u tebe opravdu v tu dobu proběhla ovulace, pak je to možné.

arrow
profile_image
Beta_Novotná
od 25. 6. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, lékařky, nebo ostatní, které máte zkušenost. Jak jsem psala v úvodu, byla jsem na injekci agolutinu (dvojitá dávka), dnes je 26. den po injekci a menstruace stále nepřišla. Těhotná nejsem. Sliznice byla v den podání agolutinu jen 3 mm. Lékař mi diagnostikoval polycystická ovária (teprve nyní ve skoro 30 letech !, předtí jsem o tom neměla ani tušení). Nevíte, co může být příčinou, že se menstruace vůbec nedostavila, za předpokladu, že NEJSEM těhotná?
Samozřejmě jsem objednaná k lékaři na další vyšetření, ale i tak si neustále lámu hlavu PROČ... Máte některá zkušenost?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené