arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda-li nemáte někdo zkušenosti s podobným onemocněním - už pár měsíců trpím pálením pouze během sexu. Lékař mě léčí stále dokola na kvasinky, což mi vůbec nepomáhá, nelze se bavit ani o zlepšení a následovném vrácení mykózy, prostě se nic nezmění. Trochu si u něj začínám připadat jako hypochondr.. Mám podezření, že jde o něco závažnějšího, možná i vulvodynii, psychosomatickou nemoc (poprvé jsem o ní zaslechla v Sexu ve městě, jinak mi přijdě, že je v ČR skoro neznámá, přestože jí údajně trpí až 20% žen). Vzhledem k tomu, že to trvá už tak dlouho, narušuje mi to jinak bezproblémový vztah s partnerem. Potřebuju to začít nějak konstruktivně řešit.. Nebo je tu někdo, kdo by měl s mykózou takové problémy tak dlouho?

arrow
profile_image
Violett.ka
od 23. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já měla s mykozou a kvasinkami problémy 5 let - pak jsem vysadila HA a stačilo to...

Reaguji na Ene:
Je fakt, že na candidózu léky a mastičky od lékaře, moc nepomáhají, protože jde většinou o překyselený organismus a léky to jen zhoršují.
Velmi vhodná je konzumace pramenité vody ve větším množství.
Výborný na odkyselení je jablečný ocet a kysané zelí.
Do týdne máš po problému.

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Ene: a jaké máš vlastně problémy? Nějak jsem to nepobrala...

arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na farahh: No při sexu mě pálí poševní vchod. Pořád to je stejný, pořár užívám nějaký čípky na kandidózu, pak jsem měla i perorální léčivo a nic mi zatím nezabralo ani tak, že bych byla alespoň pár dní zdravá. Už z toho začínám být zoufalá..

arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na True: děkuju, zkusím to .)

arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Violett.ka: Je fakt, že HA užívám a četla jsem, že to může způsobovat vleklé problémy s kvasinkami, ale už ji užívám šest let a žádné problémy jsem s ní zatím neměla.. Zeptám se na to gynekoložky.

arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně spíš přijde, že to možná nejsou ani kvasinky, když se ty příznaky ani nezmírní po užívání antimykotik.. Tak nevím, jsem z toho zmatená..

arrow
profile_image
Ene
od 14. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Byl u urologa a ten ho vyšetřil a řekl, že je naprosto v pořádku..

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Ene: že bych byla alespoň pár dní zdravá

A není to spíš nějaký pocitový problém? Co nějaký dobrý lubrikant, třeba ten mírně znecitlivující ze sexshopu?
Nebo vysadit tablety a používat Pharmatex krém - při něm to klouže jedna báseň a nic nebolí. A mě jeho užíváním zcela opustily výtoky, kvasinky apod.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené