arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zdravím, zajímají mne vaše zkušenosti se zvětšeným břichem po Letroxu, léku na sníženou funkci štítné žlázy. A hlavně zda vám na to nadýmání, bolest a zvětšní břicha něco pomohlo?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jen dodám, že je to stoprocentně z tohoto léku. Břicho se mi po něm nafouklo a zvětšilo jak v několikátém měsíci těhotenství - tato fáze je nejhorší těsně po tom, co si ho vezmu. Zkusila jsem ho samovolně vysadit, ale břicho sice splasklo, za to nastaly potíže s únavou atd. Takže jsem ve slepé uličce, lékařka nepomáhá, řekla, že lék zvětšuje chuť k jídlu. Jenže já jím furt stejně dokonce jsem kvůli tomu břichu začala cvičit skoro každý den a nic nepomáhá. Jediné vlastně, co mi doktorka poradila, je brát lék večer, tak to dělám. Ale o moc lepší to není, jen ta nejhorší fáze není přes den, ale večer no. Je to vážně nepříjemné nejen z estetického důvodu, ale také fyzického. Pokud jste to někdo zažil a pomohlo vám na to něco, uvítám rady.
Stejně tak by mě zajímalo jestli i někdo jiný má tyto potíže z Letroxu...

Ahoj,kolikatku máš? Napadá mě k tomu zobat espumisan...

arrow
Neprodává v Bazaru

Mám Letrox 50 a bříško mám jen proto, že jsem trochu líná Jinak mám 57kg na 171 cm. Chce to asi upravit stravu.

arrow
profile_image
munkina
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já mám taky Letrox 50 a nepřijde mi, že by se mi nějak rapidně zvětšilo břicho...rozhodně ne jako v těhu...Tak to teda doufám, že to ještě nepřijde

Ale přijde mi divný, že se ti dr. nesnaží nějak pomoct...

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tak ať ti to vymění doktor za Euthyrox, možná změna pomůže, já sama beru Letrox 100 už asi 5 let a dcera 50 taky dlouho a břicho nemám ale každému sedět nemusí.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Petrolejkaa: Ahoj,kolikatku máš?

Letrox 50 jednou denně. Espumisam mi nepomáhá, přijde mi to jako placebo, které nemá účinek... Takže už ho neberu.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji VeronikaEma: Chce to asi upravit stravu.

Stravu jsem okamžitě, jak mi to po tom prášku vyrašilo bříško, upravila. Něco jsem si o jídle i přečetla, snažila jsem se zmenšit porce, začít více cvičit, jíst pravidelně atd. A prostě nic nepomáhá. Zdá se mi, jak kdyby se mi objevila nerovnováha hormonů a udělalo se mi břicho jak v přechodu, do kterého mám ještě čas A jak říkám, pak stačí to chvíli nebrat a ono zas po nějaké době vypadá normálně, ale dostaví se ty negativní účinky spojené se sníženou funkcí štítné žlázy - únava, neklid atd. Je to taková zoufalá situace.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Sára2: Euthyrox,

Ten mi dala doktorka původně, ale po tom jsem byla ještě nafouklejší a bylo mi z něj vyloženě špatně od žaludku..
Jiné léky na tu štítku už asi nejsou, co? Aspoň doktorka to myslím říkala.
Jedině jestli někomu pomohlo něco přírodního?
Já si říkala, že ten problém dělá kombinace s HA Minerva, tak jsem i tu pro jistotu vysadila. Stejně mi už delší dobu neseděla. Ale měsíc od vysazení furt nic. Dokonce ani menstruace se nedostavila, takže si říkám jestli to fakt nemám celé rozhozené ty hormony a Letrox je jen poslední kapka k tomu. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

arrow
profile_image
Geblik
od 24. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky Letrox 50 beru a žádné vedlejší účinky nepozoruji. Ovšem kdybych se ho mohla nějak zbavit, udělám cokoli. Mít na výběr tak žádné hormony do sebe cpát nechci.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Buď šťastná, že nemáš vedlejší účinky. Ten pocit je nepříjemný, že se člověk musí ládovat něčím, co mu dělá fyzicky a psychicky blbě a nemůže to ničím nahradit... Ale třeba se objeví někdo s podobným problémem, komu něco pomohlo. Mimochodem mi tady jedna hodná slečna doporučovala laktobacily a střídání obden selen a jód. Že jí to pomohlo nahradit Letrox, ale že neví jestli to funguje na každého no. Já z toho asi zatím zkusím jen ty laktobacily, i když ty jsem nedávno brala a nic. Zbytek rozmýšlím, co a jak dál. Rady uvítám.

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nevím proč bereš Letrox ale na jód pozor, pokud máš nějaké autoimunitní onemocnění tak ti může způsobit značné problémy - zeptej se raději endokrinologa, ono to je značný předsudek, že na každé onemocnění štítky je vhodný jód, já se mu musela vyhýbat a to i po operaci. Jinak mám pocit, že to může mít spojitost s HA - s tím vysazením jsi udělala dobře ale bude trvat než se organizmus dá do normálu - už podle toho, že nemáš menzes je jasné, že máš asi post pill efekt takže máš vlastní hormony asi pěkně zblblé, tvé tělo může být na tom podobně jako by bylo v přechodu, dále mě ještě napadá, že by ti pomohl jiný lék na štítku, který obsahuje i hormon T3 ale teď se přestal do Čr dovážet. Nejvíc bych ti doporučila abys zkusila položit dotaz na FB do skupiny štítná žlázy, jsou tam lidé, kteří hodně ví a podle mě ti tam spíše poradí, možná někdo řešil podobný problém.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Sára2: na jód pozor

Já ho beru v jedněch multivit. tabletách, co mi doporučila gynekoložka a endokrinoložka mi je schválila. Že jód nevadí... Jinak se léčím se sníženou funkčí štítné žlázy, u nás to má i mamka a ségra. Často je to prý rodinná záležitost a většinou to "schytají" dcery žen, co mají špatnou štítku.
Já si myslím, že s vysazením HA to má spojitost v tom zhoršení, ale jinak to břicho se mi udělalo hned v úvodu, kdy jsem HA ještě normálně brala a trvalo to i další tři měsíce. Pak jsem vysadila a teď už mám skoro měsíc zpoždění... Ale to je trochu OT...
Spíš by mě zajímalo jestli se někomu to břicho srovnalo nebo né a jak. Třeba jestli jste někdo užíval přírodní preparáty, co by pomohly na urovnání horm. systému/snížené funkce štítné žlázy?

Cituji Sára2: jiný lék na štítku

Nevíš prosím, jak se jmenoval?
A za ten tip na facebook moc děkuji, mrknu na to.
Kdyby ještě někoho napadla nějaká rada, budu ráda.

arrow
profile_image
Mariemarie
od 6. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na autoimunitu jsou výživová doporučení, ale čeští lékaři si s tím hlavu nelámou... Například lepek dráždí imunitní sistém, takže pokud sice nejste alergičtí,tak se doporučuje se mu vyhýbat.protože pak právě ta imunita útočí. dále všechno průmyslově zpracované, cukr, ztužené tuky, alkohol, cigarety. Njlepší je jíst čerstvé, přírodní antibiotika, jako česnek, syrová cibule... aby se přírodní cestou potlačil zánět a nemuset se cpát letroxem. Mě zjistili přítomnost toho antigenu, nebo jak se to jmenuje (ale prý to nemusí znamenat vůbe nic) a následně endokrinolog nic z krve nezjistil.(žádný abnormál, nerovnováha)
... přesto mi nasadil letrox, půl tabletky - tedy malou dávku, která mě málem zabila. Takže na ně zvysoka kašlu, beru to tak že jsem zadravá a snažim se všemu předcházet. V ČR jsem ještě nezažila, aby nějaký doktor doporučil něco ohledně stravy. Ale ono s tím souvisí všechno.... stačí se prokousat na americké, ruské stránky.... pokud neumíte jazyk, tak to házet do překladače..... znm lidi, kteří zvládají cukrovku bez píchání inzulínu, pouze se hlídají a necpou se vším - oplatky, pečivo atd..... (samozřejmě to asi nejde u kadého, že)

arrow
profile_image
fashion86
od 8. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Mariemarie:
hezky napsané..souhlasím
taky se snažím zajímat spíš o příčinu a pomoct si jinak. Nemyslím si, že je nejlepší na všechno hned nasadit prášek. Mně i půl tabletky Letroxu začalo dělat docela paseku .

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené