arrow
Neprodává v Bazaru

V poslední době mám problémy s návaly horka a pocení, ale jen v noci. Přes den je mi ok, moc se nepotím. Ale v noci je to peklo, spím téměř nahatá a stejně se v noci budím spocená, většinou mám i mokrá záda a jdou na mě návaly horka. Upozorňuji, že nejsem v přechodu a ani nemám problémy se štítnou žlázou. Díky za radu.

arrow
profile_image
anafara
od 29. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jednou se mi udělala taková boulička,mohl to být atherom a mohla sem se bát něčeho vážnějšího.
Hledala sem příznaky toho vážnějšího a psali tam právě noční pocení,svědění celého těla atd.
Tak třeba jestli to nebude podobný.

arrow
profile_image
erin
od 26. 8. 2006
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
nebereš nějaká antidepresíva typu Zoloft, Deprex? Zoloft je sertralin, Deprex fluoxetin.
Tohle takhle dělají i prášky na zhubnutí- Adipex.
E

Měla jsem podobný problém, asi měsíc a samo to odeznělo.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na erin: Antideprasiva neberu, beru jen léky na tachykardii.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené