arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zajímalo by mě, jaké máte kdo zkušenosti. Česká pošta je sice nejtradičnější, ale neustále mi rozbíjí nějaké zásilky ( já jsem odesílatel ) a reklamaci si u nich raději ušetřím, protože to je prostě jedním slovem katastrofa, udělají všechno proto, aby nemuseli vracet peníze.
Máte někdo podobné zkušenosti? Když si objednáváte zboží přes internet, čemu dáváte přednost? Čeká pošta je sice nejlevnější, ale služby bohužel podprůměrné.

arrow
profile_image
Rubynka
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já většinou zasílám zboží přes ČP, mám s nimi dobré zkušenosti. Je pravda, že hodně lidí má problémy - nedostanou výzvu, pošťák u nich nezvoní atd, balíček je rozbitý atd. Ale já jsem se s tím ještě nikdy nesetkala. Také když si něco objednám, radši si to nechám poslat přes poštu. Za celou dobu co jsem začala aukrovat a tím pádem víc balíčky posílat i dostávat jsem nemusela nikdy reklamovat a vždy jsem byla spokojená s rychlostí doručení.

arrow
profile_image
Paris
od 26. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, tak já si včera objednávala krém a poštovní zásilkou by to vyšlo na 135,- a expres PPL 95,-, tak jsem dala PPL, ale většinou dávám přednost poště. U mě zatím vždy v pořádku.

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Posílám cca 30 balíčků týdně a z toho minimálně 2 - 3 někde rozbijou. Jen pro vaši informaci - balíček křehké musí vydržet pád z jednoho a půl metru! Obyčejný balík teda co? Pád z osmého patra paneláku? Jsem z té pošty dost otrávená.

Já to mám jak kdy. Nežiju v Čechách, ale spoustu balíčků si tam nechávám posílat na adresu babičky nebo kamarádky. Myslím, že ČP nezachází s balíčky příliš ohleduplně, i když poštovné má na to drahé dost. Přišla mi roztřískaná rtěnka - jakoby na ni někdo šlápnul (byla dobře zabalená), z původně kompaktního pudru mi udělali sypký...Naštěstí toto jsem zažila dohromady asi jenom 3 - 4x.

ať pošlu přes ČP nebo přes PPL cokoliv, vždy je vše v naprostém pořádku. U ČP se mi líbí, že nemusím být při obdržení balíku přítomna. Nikdy se mi ani u jednoho přepravce nic nerozbilo, nepoškodilo, dokonce ani obaly.

A toto je ta rtěnka po přepravě ČP:

rtnka

arrow
profile_image
Minnísek
od 13. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já si většinou nechávám posílat českou poštou, zatím se mi nestalo že bych měla nějak poškozenej balík, ale za to se mi stává že prostě na mě nezazvoní a musím holt na poštu, což vlastně nechápu za co takový peníze platim.
PPL (alespoň podle mého) vše v pořádku co se týče balení.

arrow
profile_image
Renataxyx
od 8. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hodně nakupuju přes internet a rozbitý balíček mi přišel jen jednou a to jsem dávala za vinu odesílateli, protože neuměl zabalit zboží. Kdo neumí zboží pořádně zabalit, tak ten má potom problém.

arrow
profile_image
Lucianat
od 19. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě se zatim nestalo, že by mi přišel balíček rozbitý či otevřený od pošty a vždy zatím vše dorazilo. Takze zatím špatnou zkušenoust s českou poštou nemám

arrow
profile_image
Noémi de Noir
od 18. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Si podle mě nevybereš.. mám dobré i špatné zkušenosti jak s ČP, tak PPL. Pošta se na nás občas vykašle, nezazvoní, nehodí lístek a pak aby se člověk sháněl po všech čertech, kde balíček uvízl. Ale v 90 % případů výborná služba, pošťák chodí jako hodinky. PPL mi rozbil svého času jeden kuchyňský spotřebič (paráda), zachovali se hrozně a nebýt ochotného e-shopu, který to vzal celé na sebe, tak už se asi nikoho nedovolám. U PPL mi jednoznačně vadí to, že mi vždy zavolají snad v 7 ráno, že mi vezou balík s nějakým předběžným časem. Ten čas se neshoduje ani +- 2 hodiny s tím, kdy slíbili, a nevím kdo si může dovolit strávit celé odpoledne přikovaný doma čekáním na balík... Proto už více méně volím častějí ČP. Spokojená jsem byla ještě s DPD, kde to bylo opravdu expres a do vlastních rukou. Málokdy je ale tato možnost.

arrow
profile_image
svetluska
od 7. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zabalit pořádně, tj základ. Já nemám s ČP problém. Jinak UPS hrůza, děs, drahé, a na ty ceny teda špatný servis...DHL lepší, ale drahý. PPL dobrý navic pošlou sms v kolik dorazí,pokud uvedete vaše číslo.

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pořádně zabalit, to se řekne, balím do bublinek + flopak, když posílám krabice, přijde mi třeba úplně vmáčklý jeden roh dovnitř. Na poště mi sami potvrdili, že když posílám křehké, jako křehké to skladují. Jako křehké se to dává do auta, kde ale zásilka jede s ostatníma balíkama a řidič samozřejmě nekouká kolem dokola, jestli ten balík křehký je nebo není. Když člověk pošle pár balíčků za rok, tak je asi minimum reklamací, ale při mém počtu odeslaných je toho dost

arrow
profile_image
Renataxyx
od 8. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji woman: balím do bublinek + flopak,

když to takhle pěkně zabalíš, tak to dej ještě do větší krabice a to vzduchoprázdno (jak ze spoda, tak zvrchu)vyplň tvrdýma kartonama, novinama, nebo odpadem ze skartovačky, tak aby se ta menší krabička v podstatě nehla v té větší.

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Renataxyx
A tu pak ještě do větší a do větší To pak ale budu účtovat poštovné 130 Kč bez dobírky a to se zákazníkům nebude líbit. Stačilo by, kdyby se k těm balíkům nechovali jako dobytek.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené