Téma "Jezdíte s partnerem na výlety" mi smazali, kvůli nejedno-značnému názvu.
Pro ty co předchozí nečetli: Ptala jsem se, zda-li s přítelem/přítelkyní jezdíte na výlety ať už jednodenní či víkendové. Ať už jde o návštěvy hradů, zámků či přírodních rezervací nebo jen ježdění k vodě, za kulturou a podobně. My s partnerem vyrážíme často ale naši přátelé nás považují za "divné" Oni radši sedí v hospodě a popíjejí a na otázku proč nechtějí nikam jet odpovídají, že se můžou na obrázky onoho místa podívat na internetu.
A také můžete napsat nějaké tipy kam třeba rádi jezdíte, co stojí za to vidět. Snad už toto nesmažou

Ahoj, my jezdívali hodně. Nedokážu si představit sedět s partnerem doma. Takže min. procházky se psem, výlety na hrady, zámky, do přírody a když je venku hnusně, tak doma u kafíčka hry jako třeba karty nebo zeměpisné hry, venku při grilování petanque. Takže můj budoucí partner musí být taky takový - rád poznávající nové světy a zážitky. A hlavně ty společné zážitky jsou nejlepší tmelivo vztahu. Co vztahy, kde přijdou z práce a čumí na bednu nebo jedou do obchodního centra?

Reaguji na LaArdilla: Přesně, taky si to myslím. Já jsem díky bohu měla jen jednoho takového partnera co pořád jen seděl v hospodě nebo chtěl koukat nonstop na filmy. Taky se ráda dívám ale spíš po večerech když je venku ošklivo. Přes den když je hezky tak jsem nejraději venku. Teď se snažím přítele donutit na piknik Moc se mu do toho nechce, protože ho děsí představa, že mu při jídle budou dělat společnost různí hmyzáci ale pomalu už povoluje, jen to počasí nám kazí plán. A na výlety se snažíme jezdit nejméně jednou za 14dní. Jak vyjde volná chvíle a počasí. Já ráda fotím a přítel rád řídí a oba máme rádi nové místa takže spojujeme tři do jednoho

Když dovolí finance jezdíváme taky. Většinou jen po okolí buď na hrady, zámky a nebo někam k vodě. Baví nás to a nemusíme chodit ani na prohlídky zámků, ale už jen to, že se procházíme po zahradách v krásném prostředí má své kouzlo.
Navíc v létě i to samotné počasí láká nesedět doma, i když to letošní tomu nenasvědčuje.

Na dovolené jsme letos byli v Lednicko-Valtickém areálu a ač jsem byla v Lednici již několikrát nemohu si to tam vynachválit. Spoustu míst k prohlížení a nádherné prostředí takže všem doporučuji.

Cituji hafatko: Teď hledám něco podobného jako Lednice, kde je více památek a míst k shlédnutí v blízkém okolí, ale zatím na nic nenarážím..asi už nic tak rozsáhlého jak Lednicko-Valtický areál není - tam je toho opravdu spousta.. tak kdyby měl někdo nějaký nápad - nejlépe co nejblíž jižní Moravě.

Tady mě napadá Moravský kras - příroda a zároveň je v okolí dost památek, co se týče hradů a zámků. No a taky Buchlov a Buchlovický zámek, kousek od tama Velehrad nebo na druhou stranu Osvětimany, Vřesovice - vrch Klimentek, zřícenina hradu Cimburk.

Reaguji na Krvinkaxxx: Tak to vám závidím, že takhle jezdíte taky bych jezdila s přítelem, ale to by chtělo hodně peněz a mít vlastní auto a nebát se řídit Myslím si, že je mnohem lepší si někam vyjet a nadejchat se trošku čerstvýho vzduchu než bejt někde v hospodě, upřímně tohle ráda nemám ... Určitě nejste divný, ba naopak

Reaguji na hafatko: Taky mě napadl Moravský kras a nebo taky okolí Vranovské přehrady. Je tam zámek, přehrada, je to kousek do Znojma kde jsou taky nějaké ty památky. My tam byli loni a byla jsem nadšená. A teď o víkendu jsme byli v Karlově Studánce (lázně) a Vodopádech Bílé Opavy. Tam bylo opravdu úžasně. Procházka na celý den, lezení po skalách, kmenech stromů atd. Trasa trochu náročná ale stálo to za to Ale to je zase jiná strana Moravy.

Reaguji na LaArdilla:
my jsme z jižní Moravy z Hodonínska takže tohle všechno znám Smraďavku, Buchlov, Buchlovice, Velehrad, Staré město, Uherské Hradiště atp máme projito několikrát Máme to půl hodiny cesty Pak jezdíme ještě na přehradu Lučinu tj u Strážnice.. Moravský kras, Vřesovice, Vranov tam jsme byli se školou
takže bych chtěla co není až tak v tak blízkém okolí..

ono jako jednodenní výlet to stačí, ale kdybysme někam chtěli jet na více dnů tak potřebuji místo, kde je toho opravdu víc, abychom denně nejezdili několik kilometrů dál..
např v Lednici než projdeš Minaret, Janův hrad, Lovecký zámeček, Zámek, zahradu samotnou, pak v Břeclavi je nějaký hrad?, Mikulov - Jeskyně Turold, zámek, zámek Valtice atp. tak na to asp ten týden potřebuješ

Reaguji na misulkazem: S těmi penězma naprosto souhlasím Člověk by nevěřil jak je všechno drahé dneska a hlavně co všechno zpoplatňují. Nedávno jsme byli u nějakého zámku a za průchod zahradou chtěli 50kč za osobu plus 50kč za focení a zaplatit si to musela neboť tama vedla prohlídka. To mě jakože docela zarazilo Jako ta částa není nic hrozného ale vzhledem k tomu, že vstupenka do zámku byla kolem 150kč a ještě tento poplatek.. Podotýkám zahrada byla o ničem, pár křaků a dlouhá asi na deset kroků.

S bývalým přítelem jsme pořád jezdili na výlety a něco podnikali. Jezdívali jsme do Vídně, jen tak na procházku, dobrou snídani, oběd a nákupy. A po ČR na výlety s pejskem, na výstavy koní...To bylo fajn. S nynějším přítelem jsme spolu krátce, poprvé budeme vyrážet k moři na jachtu. Je to překvapení, tak ještě neznám podorobnosti, ale na výlety po ČR ho asi moc neužije, on chce pořád vyrážet do Francie, Itálie do Švýcarska ...

Reaguji na Adka: Tak do ciziny bych tak ráda jezdila ale na to nejsou finance momentálně. Chtěla bych hrozně do Francie Sice to zas tak drahé není ale přece jen když si to chce člověk opravdu užít tak je potřeba nějaká ta koruna navíc

profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Krvinkaxxx: Téma "Jezdíte s partnerem na výlety" mi smazali, kvůli nejedno-značnému názvu.

A co na tom proboha bylo nejednoznačného? "Jezdíte s partnerem na výlety" - Ano, jezdíme a nejčastěji tam a tam, líbilo se nám tady a chceme ještě tady...
Holky tam napsaly spousty hezkých tipů a bylo to naprosto pohodové a velice inspirativní téma - hlavně že různé citové výlevy typu "Mám zůstat s chlapem, který mi nadává do pi..., posílá mě do pr.., asi mě podvádí a absolutně mě nerespektuje" tady zůstávají

Reaguji na Red_fire: Taky jsem to nepochopila a docela mi to bylo líto protože to téma jak říkáš bylo inspirativní. :/ Tak snad tohle to přežije ale moc tomu nedávám. Protože nevím jak jinak to pojmenovat aby to bylo jednoznačné

profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Krvinkaxxx: Já doporučuji Český ráj, Česko-Saské Švýcarsko, Adršpach, přechod Krkonoš ( je to tedy vícedenní záležitost - my si dali přechod ze Špindlerova Mlýna po hřebeni do Janských lázní se 2ma přenocování po cestě v horských chatách a bylo to moc fajn ). Jižní Morava a lednicko - valtický areal, Pálava...je toho hodně. Je i spoustu zajímavých výletů kolem Prahy - pokud jsi tedy z Prahy třeba výlety kolem Mníšku pod Brdy a Dobříše,výlety kolem Poděbrad i Poděbrady samotné,Kokořínsko......

Reaguji na Jannnie: Právě, že jsem z druhé strany. Ostrava.. V českém ráji jsem byla cca 4 roky zpět na Prachovských skalách nádhera. Letos jsme chtěli do toho Českého Švýcarska ale zrušili nám ubytování tak si asi počkáme na příští rok. Teď ještě zvažujeme jet pod stan do kepmu Sedmihorky. Včera mi to tady holky doporučili a po zkonzultování s partnerem to vypadá nadějně. Jen by to chtělo lepší počasí protože v dešti se mi pod stan moc nechce

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!