Už si připadám jako magor.Přestěhovala jsem se před měsícem, půl měsíce předtím jsme přehlašovali adresy. Výpis mi přišel a pak další už ne. Zvláštní.Chodili jsme na prodejny, volali a všude nám to měnili,ale další výpisy nepřišli. Na prodejnách mi to nikdy nikdo nebere, a na lince zdarma je to na ********* aby furt věděl jakýsi kódy..kurna tak kde sem? kolik lidí zná mý osobní údaje asi?

arrow
profile_image
Charlotteee
od 5. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

taky jsem měla z O2 hrozný problémy, ne teda kvůli adrese ale ve vyúčtování jsem měla věci co jsem neprovolala atd atd, pak když jsem chtěla odejít tak přišli se smlouvu s podpisem kterou jsem nikdy nepodepsala( měla jsem smlouvu na dva roky,která už vypršela a pak jsem si prý vzala telefon ke smlouvě,což nebyla pravda ) ... no za mě prostě O2 už nikdy víc. Jednání se zákazníkem naprosto příšerný !

arrow
profile_image
Miinka
od 9. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

O2 je zvláštní firma, před půl rokem jsem měnila operátora. Chtěla jsem odejít od O2 k T-Mobile a nakonec se mi to i povedlo, ale byla to hotová anabáze (státnice proti tomu byly procházka růžovou zahradou). Telefonáty s nabídkami od 8 hodin ráno do 23 hodin večer, pořád, každých 15 minut. Absolutně je nezajímalo, že chci změnit operátora, že mám podepsanou smlouvu jinde. Chtěla jsem k T-mobile přejít se svým číslem, to se bohužel nepodařilo. 5x jsem žádala o uvolnění čísla a pokaždé mi tvrdily, že jim to systém nezpracoval apod. Pak jsem to vzdala a vzala si číslo od T-mobilu a všude raději měnila kontakt na sebe - bylo to jednodušší. S O2 už nechci mít nic společného.

dzivetka
posli dopis se změnou osobních údajů a okopírovanou občankou. Já měnila všechno před půl rokem a bez probému.

dzivetka
já byla měnit adresu..
slečna přepsala jen název ulice a číslo popisné nechala staré z původní adresy (zbytek byl stejný, pže to bylo z centra do centra)

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Miinka: Chtěla jsem odejít od O2 k T-Mobile a nakonec se mi to i povedlo

Vtipné, já dělám přesně to opačné.

Úplně stejné problémy mám s T-mobilem. Nebo za dva roky u nich těch problémů bylo až příliš, včetně nemožnosti vypovědět smlouvu. Každý měsíc jim platím 80,- navíc, protože nejsou schopni vyřešit jinak platbu paušálu... Dal jsem jim do reklamace přístroj od nich a oni mi ho vrátili, že je mechanicky poškozený a nefunkční a tudíž jedině koupit za hotové nový. Vtip byl v tom, že ten přístroj byl úplně v pořádku což jsem zjistil následně, ještě před tím, než mi dali zprávu, že si to mám jít vyzvednout, protože chyba byla jinde. Mezitím mi to zničili (otevřeli a nespravili) a označili za mou chybu. A dodnes ten pístroj denně používám, ačkoli jejich reklamační středisko mi sepsalo obsáhlou zprávu o tom, jak je poškozené a neschopné provozu. Snažil sjem se to řešit na pobočkách, na info lince, na centrále, ale nepochodil jsem. Nejhorší an tom byl ten fakt, že oni to tam vůbec nezkusili, zda to funguje. Za to se mi sice omluvili, ale to bylo tak všechno. Takže dojíždím smlouvu a končím u nich. Zkusím štěstí vedle

Cituji Miinka: S O2 už nechci mít nic společného.

S T-Mobilem už enchci mít nic společného

Ono ať je to O2, T-Mobile, nebo Vodafone člověk si nevybere, jejich firemní politika, jak přistupovat k zákazníkům je stejná. Fungují na stejných stanovách, liší se jen v detailech a službách.

my budeme celá firma přecházet k O2, protože je to stejně jedno a jsou o dost levnější

arrow
profile_image
colette11
od 29. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Miinka: Chtěla jsem k T-mobile přejít se svým číslem, to se bohužel nepodařilo. 5x jsem žádala o uvolnění čísla a pokaždé mi tvrdily, že jim to systém nezpracoval apod.

přesně stejné zkušenosti mám taky. Ještě pokaždé, když jsem to vyřizovala, mně přepnuli na někoho jiného a ten mi dal otázku : "Hovoříme o čísle, ze kterého právě voláte?" Jeden hošík se mně na to zvládnul zpetat asi 5x, protože otázku položil vždy, když nevěděl, jak dál.

proxyna
pro firmu,kde se hodně volá a hodně řeší nám dali mega dobrej tarif. Asi tak o půlku levnější než T-mobile

Ježiš O2..no tak to byla hrůza nejenže nám net od ní pořád padal nebo nefungoval vůbec( technici to zdůvodňovali že bydlíme ve vesnici a když s každej připojí tak smůla)ale zrušení smlouvy s nima byl děs..meli jsme jen net,přesto jsme museli platit za pevnou linku jako ta tf paušál,i když jsme ho vůbec neměli..
Nakonec zrušení byla trága..nejdříve že nám snížej na 1/2 roku paušál,když viděli,že chci smouvu fakt zrušit,tak že to jde nejdříve až za měsíc, i když jsme již měli jiného operátora,přes který běží net bez problémů,tak jsem stejně musela zplatit za další měsíc paušál, i když jsme net nepoužívali..a ta arogance..no hnus..nevím co tam pracuje za kokoty..

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Alexxa: když viděli,že chci smouvu fakt zrušit,tak že to jde nejdříve až za měsíc, i když jsme již měli jiného operátora,přes který běží net bez problémů,tak jsem stejně musela zplatit za další měsíc paušál, i když jsme net nepoužívali..

Len by som chcela podotknut, ze to nie je ziadna chyba O2 ani arogancia ani schvalnost, ale klasicka mesacna vypovedna lehota pri spotrebitelskych zmluvách. Zase na nich nehadzte tolko spiny.

lulamae
Já vím..já si to v pravidlech našla..ale jakým způsobem ta operátorka se mnou jednala,jako s nějakým povlem,to byl faakt hnus a dokonce mi praštila i s tf..stěžovala jsem si,celou záležitost prošetřili,páč se to nahrává... prý byla přepracovaná..takže tu "špínu" na ně hážu úplně oprávněně...
Já kdybych se takhle chovala v ordinaci ke svým pacientům,tak už jsem na pracáku,páč ke mne nikdo nepřijde..

arrow
Neprodává v Bazaru

Alexxa
Přesně a doslova toto můžu zopakovat o T-mobilu a jejich internetové službě. Nehledě na to jak mi byli schopni ztratit moji simkartu... to byla taky věc

Prostě je jedno co je to za operátora, podmínky mají nastavené stejně. A hlavně i ti lidi co pracovali třeba u O2, pak pracovali u Vodafonu a pak zase u T-Mobilu. Je to holt praxe. Jsou to tři naši operátoři, ale rozhodně nejsou svatí

arrow
profile_image
zlatkaz
od 22. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

já jsem s O2 spokojená, mám od nich internet pro notebook a nepadá mi nic táta v práci mají taktéž O2 protože pro firmy mají asi opravdu nejvýhodnější paušály a přístup ke klientovi bych řekla je také pak trošku jiný

arrow
profile_image
Kvetena
od 22. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to já se O2 musím zastat. Jsem od nich od svých mobilových začátků, nikdy jsem žádný problém neměla, naopak vždy ochotně poradili, často i pro mě výhodně, když volají s nějakou nabídkou, stačí slušně říct, že nemám zájem, nepřemlouvají, pochopí a dál už nikdo nevolá. Myslím že mám dost výhodný tarif, sice nesleduju nabídky ostatních operátorů, ale když mě občas někdo většinou od T-mobile zastaví ve městě a ptají se co mám za operátora a jaký tarif, tak pak zklapnou a slušně se rozloučí, protože výhodnější mi nenabídnou. Ale nejde jen o tarif, tam vyhovuje každému něco jiného, prostě celkově přístup k zákazníkovi se mi líbí, zdá se mi, že jednají fér a nesnaží se zákazníka nachytat nějakou poznámkou napsanou drobným písmem ve smlouvě. Jako např. T-mobile (zkušenost v rodině - nezkušený a naivní bratr jim naletěl a pak hooodně platil). Samozřejmě věřím, že jsou i negativní zkušenosti, všechno je to holt o člověku, se kterým v tu chvíli něco řeším.

Název tohoto tématu (především použité slovo) je podle mě dost hloupý, i přes negativní zkušenost zakladatelky.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené