arrow
profile_image
marketa.vec
od 2. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj,
mám skoliózu páteře a nevím, jaké cviky na míči apod. jsou dobré na zlepšení. Od páteře mám i hrozné bolesti hlavy. Máte s tímto někdo zkušenosti?

arrow
profile_image
Quakee
od 26. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Skolioza jako taková se ti podle mě na míči nesrovná.
Někdo potřebuje záda posílit, někdo protahovat, to tě ale naučí na rehabce.

arrow
profile_image
Janissinka
od 21. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

souhlasím se slečnou nahoře...měla bys chodit na rehabilitace..pokud jí máš hodně vážnou,tak by ti měli napsat Kladruby tak na měsíc..

západní medicína nezná způsoby jak skoliozu zlepšit, ale východní ano...byly o tom pořady na jedné německé stanici

Reaguji na Quakee:
Záda se potřebují jak protahovat, tak posilovat. Jedno bez druhého to nejde

Na míči je plno cviků, které ti můžou pomoct zpevnit zádové svalstvo. Já míc používám i místo židle, nutí člověka sedět rovně. Jinak na protahování zad je určitě dobrá jóga. Jak intenzivně ji můžeš cvičit záleží na tom, kolik stupňů skoliózu máš.
Pak je samozřejmě dobré chodit na ty rehabilitace, aspoň na začátku.
Ale hlavně posilovat, posilovat a posilovat. Skolióza bývá často zapříčiněna právě ochablým svalstvem na zádech, okolo páteře.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já skoliózu mám ale před pěti lety už jsem se na doktory vybodla, protože to je totálně o ničem, oni stejně neví, co s tím . Cvičím kalanetiku a pilátes a cítím se fajn. Míč je super třeba i na sezení u počítače - posílí ti to bederní páteř.

Tak hlavně by jsi měla zajít k ortopedovi, ten tě pošle někam, kam budeš chodit na rehab. kde tě naučí cvičit a dohlédnou na to, aby jsi cviky dělala správně.. hlavně když říkáš že máš bolesti, tím spíš by jsi tam měla jít Jinak opravdu doporučuji míč na sezení u počítače a dokoupit si nějaký dobrý ortopedický polštář

arrow
profile_image
kutunka
od 20. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jí mám od mala. Už 5 let s tím k doktorům nechodím, nemá to cenu. Nikdo si s tím neví rady. Jako malá jsem chodila každý den na rehabilitaci, svalstvo zpevněné, ale páteř pořád křivá. Cvičím skoro každý den, ale jakmile uberu, tak mě hodně bolí záda.
Chce to mít zpevněné celé tělo, ne jen záda. Takže posiluj celé tělo.

Reaguji na Michaela18:
Pilates dělám taky Tyhle typy cvičení, bych řekla, jsou na záda nejlepší.

Taky doporučuju dělat kliky a nesedět se zkříženýma nohama.

arrow
profile_image
Quakee
od 26. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji CarollinCalico: Záda se potřebují jak protahovat, tak posilovat.

Když je někdo hypermobilní, tak protahovat nesmí.

Cituji CarollinCalico: Skolióza bývá často zapříčiněna právě ochablým svalstvem na zádech, okolo páteře.

Já to měla z jednostranné zátěže ze sportu. Jednu stranu jsem měla výrazně pevnější než druhou. Pomohlo vynechat sport a nechat to "ochabnout". Teď jenom posiluju, ale pořád víc tu levou stranu, aby to zůstalo rovné.

Myslím, že skoliozu má dneska kde kdo a pokud to nemáš nějak moc, nemusíš se z toho nijak hroutit. Nejhorší je nosit kabelu na 1 rameni a tak.. Cvičit to, co ti poradí na té rehabce podle svalových testů.

Pokud tě bolí hlava, nemáš spíš bloklou krční páteř?

Reaguji na Quakee:
No co je hypermobilní vůbec nevím, já to brala tak všeobecně Nebo spíše podle sebe. Já ani nevím, proč nemám rovné záda. Ale ortoped mi právě doporučoval co nejvíce cvičit, ať mi svaly páteř drží. A o tom sportu to jsem slyšela no. Proto už nehraju nic s pálkama a tak.

arrow
profile_image
Bacilek
od 14. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji CarollinCalico: co je hypermobilní vůbec nevím

hypermobilní znamená, že máš volné klouby a "povolené" svaly. Takže stačí posilovat. Nesmí se protahovat. Dělá se na to test - že se ohýbáš směrem k zemi a když dáš dlaně na zem, jsi hypermobilní. Já jsem na testech dala 20 cm pod podložku (měří se to když stojíš na židli, aby se to měřilo na pravítku.

Hypermobilita může být buď vrozená - nebo "vycvičená" - gymnastky a modelky.

Cituji CarollinCalico: ortoped mi právě doporučoval co nejvíce cvičit, ať mi svaly páteř drží

cvičení zabírá. Na mě ale jen to v posilovně. Ostatní pohyb se mnou nic nedělá. Musím mít prostě zátěž. Takže doma to flákám.

Třeba skoro nikdy nemám "namožené svaly", takže skoro nepoznám, že něco dělám. Po hodině v posilovně nejsem ani zpocená

arrow
profile_image
kutunka
od 20. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Bacilek: hypermobilní znamená, že máš volné klouby a "povolené" svaly. Takže stačí posilovat. Nesmí se protahovat.

To mám já a už od mala. Na rehabilitaci ze mě byla vždycky vyřízená, jak jsem ohebná. Ale teď mám svaly zpevněné, ale jsem stále dobře ohebná. Prej mě to už zůstane. A taky jsem už pěkně na to doplatila, když jsem se neprotahovala. Takže za mě posilovat a taky se protahovat.

Cituji Bacilek: Třeba skoro nikdy nemám "namožené svaly", takže skoro nepoznám, že něco dělám.

Asi tak. Já si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem ty svaly cítila. I když pravda, že po nějakých 5 letech každodenního posilování, se není čemu divit
Já teda cvičím jenom doma, posilovny nemám ráda. Nejvíc se mi právě teď osvědčily ty klasické kliky když si vzpomenu na rehabilitace, tak mi to přijde, že tam je to spíš takové nic nedělání.
Akorát mám teda celkem problém s tím pořád myslet na to, že mám sedět a stát rovně

arrow
profile_image
Bacilek
od 14. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji CarollinCalico: když si vzpomenu na rehabilitace, tak mi to přijde, že tam je to spíš takové nic nedělání

:

Já tomu říkám hrozná dřina pro otylé důchodce.

Zvednou levou nohu a je to pro ně strašná námaha

Cituji Bacilek: hrozná dřina pro otylé důchodce

Výstižný název
Ale tak pravda, že když jsem cvičit začínala, asi to pro mě taky nebylo úplně nejjednodušší. To pak vidím v porovnání s ostatníma. např. když jsem předcvičovala v tělocviku, tak se holky právě u cviků na záda málem ani nezvedly z podložky a nemohly ještě dřív, než mě došlo, že vůbec cvičím.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené