arrow
profile_image
Patulak
od 30. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, beru antiko Jeanine. teď budu končit 5. plato a chtěla bych vysadit, jelikož mi moc nesedla. Ale velmi se bojím, co se se mnou stane po vysazení /zhoršení pleti, přibírání.../ Myslíte, že má délka braní nějaký vliv na stav po vysazení, třeba že problémy nebudou tak znatelné, jako když jí třeba ženy berou 15 let? Ještě dodávám, že je to má první antikoncepce vůbec.

arrow
profile_image
flaneska
od 12. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

podle mě je to dost individuální. já beru HA skoro 12 let s tím, že jsem měla tři přestávky v délce 2-4 měsíce a nikdy jsem na sobě nepozorovala jiné změny než to, že jsem měla daleko silnější menstruaci, možná trochu větší PMS ale fyzicky změny žádné, žádné akné, přibírání, nic.... ale u tebe po teprve pěti měsících bych se vůbec nebála. nebo se ti zdálo, že když si ji začala brát, měníš se? přibíralas?

arrow
profile_image
Patulak
od 30. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na flaneska: Tak teď jsi mě suprově navnadila No hele cejtím trochu změnu nálad, bolí mě hlava, prsa z dvojek trojky a přibrala jsem asi 2,5 kila + celu A já jsem malá, takže je na mě bohužel každé kilo vidět no :/

arrow
profile_image
flaneska
od 12. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Patulak: takže v podstatě ti to všechno HA zhoršila tak to by ses měla vrátit do "původního stavu", takže pro tebe asi líp ale na trhu je hodně druhů HA, pokud bys ji chtěla dál brát, máš přítele, tak stačí pouze s tvojí gynekoložkou/gynekologem vybrat tu nejvhodnější

arrow
profile_image
Jully
od 14. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Je to velmi individuální, já brala HA asi 11 let bez jediné pauzy, vysadila jsem před pár měsíci a nic se nezměnilo, dokonce i cyklus naběhl přesně tak jak má (tedy zatím, samozřejmě ještě může začít blbnout), jen mě první den menstruace dost bolí břicho. Pleť se nehnula, vlasy taky stejné, váha a prsa též, chuť na sex taky.
Obecně spíš stojí za zamyšlení, zda HA vůbec brát. Každopádně bys měla přesvědčit svého gynekologa, aby ti udělal genetické testy, a teprve podle nich se rozhodnout, zda pokračovat.
Jinak po Jeanine se hodně přibírá, lepší je třeba Yaz.

arrow
profile_image
flaneska
od 12. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já osobně měla při Yazu problémy s pletí, velké, takže za mě Yaz nee. obecná rada tady neexistuje, která HA je lepší. musíš vyzkoušet, co ti samotné nejlépe sedne

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já brala poslední rok HA ze zdrav. důvodů (velmi časté krvácení) a po vysazení jsem 5 měsíců takže shrnuto - brala jsem Yaz a po vysazení jsem začala první měsíce přibírat, musela jsem tedy hodně omezit sacharidy ale i tak jsem nabrala 2 kg, menstruace chodila co 25 dní a přišla 3x, teď za poslední měsíc jsem zhubla najednou ty 2 kg a menstruace se nedostavila - už ji nemám 55 dní (těhotná nejsem) - co jsem četla tak je to normální situace po vysazení HA, k akné sklony nemám takže pleť stejná, vlasy zatím nepadají takže podle mě půlroční užívání HA je rozdílné proti tomu, když ji člověk bere 10 let.

arrow
profile_image
Patulak
od 30. 9. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji flaneska: takže v podstatě ti to všechno HA zhoršila

No, až na ty prsa a zlepšení pleti ano

Jinak děkuji za rady, zítra beru poslední pilulku, tak mám trochu bobky co bude následovat

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené