Ahoj holky, nevěděla jsem kam téma zařadit, tak to píši sem. Jedna slečna si ode mne koupila zboží, ale balíček si nevyzvedla, idkyž byl na poště snad 3 týdny. Teď by chtěla vrátit peníze. Naštvalo mě to, protože jsem zbytečně platila za poštovné a ještě mám všechno vracet . Stalo se to některé z vás?

arrow
profile_image
moninagr mojeid
od 3. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Vrať částku za zboží, za poštovné bych je nevracela.

Cituji moninagr: Vrať částku za zboží, za poštovné bych je nevracela.

Reaguji na moninagr: přesně ! Taky to tak praktikuju...

Přesně, jak píšou holky! A ještě bych ji ztrhla poplatek za převod peněz zpět na její účet...a komentář by asi taky neměla pozitivní aby si to příště rozmyslela

Holky, na druhou stranu, když si ten balíček slečna nevyzvedla, její blbost...
Napsala ti, proč si ho nevyzvedla nebo proč ho nechce poslat znova a místo toho chce vrátit peníze?

arrow
profile_image
moninagr mojeid
od 3. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ano, její blbost, ale nevrácením celé částky by se _veronique_ obohatila na její účet. Měla by jak balíček, tak peníze, které jí nepatří.
Proto bych strhla poštovné, na zvážení je bankovní poplatek, popř. balné (pokud to neměla započítané v poště), ale peníze za věc určitě vrátit.

Reaguji na petraparis: Přesně tak jsem si to taky říkala, měla na to dost času to vyzvednout. Říkala že mamka měla hodně práce vracela se pozdě domů a nestihly to.Balíček předtím totiž chtěla poslat na její jméno.

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji petraparis: Holky, na druhou stranu, když si ten balíček slečna nevyzvedla, její blbost...Napsala ti, proč si ho nevyzvedla nebo proč ho nechce poslat znova a místo toho chce vrátit peníze?

Na ptaní důvodů bych se vykašlala.. 99% nepoctivých nakupujících ti začne tvrdit, že byli v nemocnici nakonec důvody jsou prostě její věc.. já když si něco objednám, tak si věc prostě vyzvednu, eventuelně si zařídím, aby to někdo ( s mou občankou nebo plnou mocí) vyzvedl za mě. Času měla dost

Pokud si někdo nechá zaslat balík, nechá ho 14 dní-3 týdny ležet na poště a pak chce ještě vrátit peníze...

Koupi si měla rozmyslet dobře před objednáním eventuelně před zaplacením. Není to malé dítě, ne?

Za prvé bych ji rozhodně nevrátila peníze za poštovné,

Za druhé bych ji dodatečně naučtovala i balné ( není důvod, aby jsi platila balící papír, bublinkovou obálku apod) za nezaplacený balíček - pokud jsi toto předtím nezhrnula do poštovného.

Za třetí bych ji dodatečně naúčtovala penále za "zmařený prodej" .. nevím, co jsi prodávala a za kolik, ale za čas, kdy balíček šel do její dodací pošty + 14 dní tam ležel + co se vrátí k tobě na tvou poštu - celkem cca 3 týdny - za tu dobu jsi mohla zboží třeba 10x prodat někomu jinému.., že..

Nikdo nemá právo ti zadržovat zboží na 3 týdny!

Za čtvrté bych ji pochopitelně nevrátila peníze ( poplatek) za bankovní převod

No a zbytek peněz bych ji vrátila.. asi nepůjde o žádnou horentní částku, ale třeba ji to trochu ponaučí..

Tak si přece balík mohla nechat poslat její mamka do práce,ne? Nebo jim ho mohli doručit domů a tam by jí ho dali...nevim, ale kdybych ten balík tak chtěla, zašla bych se na poštu poptat, jestli se to dá nějak zařídit

Cituji marketahr: Za prvé bych ji rozhodně nevrátila peníze za poštovné,

Za druhé bych ji dodatečně naučtovala i balné ( není důvod, aby jsi platila balící papír, bublinkovou obálku apod) za nezaplacený balíček - pokud jsi toto předtím nezhrnula do poštovného.

Za třetí bych ji dodatečně naúčtovala penále za "zmařený prodej" .. nevím, co jsi prodávala a za kolik, ale za čas, kdy balíček šel do její dodací pošty + 14 dní tam ležel + co se vrátí k tobě na tvou poštu - celkem cca 3 týdny - za tu dobu jsi mohla zboží třeba 10x prodat někomu jinému.., že..

Nikdo nemá právo ti zadržovat zboží na 3 týdny!

Za čtvrté bych ji pochopitelně nevrátila peníze ( poplatek) za bankovní převod

No a zbytek peněz bych ji vrátila.. asi nepůjde o žádnou horentní částku, ale třeba ji to trochu ponaučí..

Jo, přesně tak. I když já bych byla asi tak nas****, že bych jí nejraději nevracela nic. Jenže to by bylo nějaký to obohacení, jak psala moninagr.

Já hlavně nechápu, proč když za to zboží zaplatila, si ten balíček nenechala poslat znova a místo toho chce ty peníze vrátit. To je jako normální, že si něco koupíte a pak si to rozmyslíte a požadujete vrácení peněz?

Prostě nevidím jediný důvod proč to nevyzvedla.Jasně, kdyby tam ten balík byl dejme tomu 5 dní..Ale 3 týdny nebo kolik, to se mi nechce věřit že ani max půl hoďky z jednoho dne se nenašel volný k vyzvednutí.Tohle mě teda dobře vytočilo.

Reaguji na petraparis: Ptala jsem se jí, zatím neodpovídá takže uvidíme.

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji petraparis: Jo, přesně tak. I když já bych byla asi tak nas****, že bych jí nejraději nevracela nic. Jenže to by bylo nějaký to obohacení, jak psala moninagr.

No jo.. to ne, to by bylo bezdůvodné obohacení

Cituji petraparis: Já hlavně nechápu, proč když za to zboží zaplatila, si ten balíček nenechala poslat znova a místo toho chce ty peníze vrátit. To je jako normální, že si něco koupíte a pak si to rozmyslíte a požadujete vrácení peněz?

Podle mě si nakonec rozmyslela, že se jí věc vlastně nehodí.. nebo si někde jinde koupila věc podobnou atak.... a řekla si, když si balíček nevyzvedne, tak ji prodejkyně ( asi automatickyi či co ) vrátí peníze..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené