arrow
profile_image
jadina
od 11. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj hoky,nemáte zkušenost s reklamací zboží z Asosu?Nakupuji tam už dlouho,ale poprvé bych chtěla reklamovat kabelku,kterou mám už cca 2 měsíce,ale teprve jsem jí začala nosit a hned mi z ní vypadly dva plíšky a jde to dost vidět,jenže už nemám ten doklad,který k objednávce dávají.Nevíte jak postupovat?díky

arrow
profile_image
dipendenza
od 7. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
22    0
Číst hodnocení

VIP

Obávám se, že bez dokladu reklamovat nelze...

arrow
profile_image
chocolattecoffee
od 8. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě by měli mít od tebe někde objednávku, tak jim zkus napsat na reklamační odd. a uvidíš.

arrow
profile_image
jadina
od 11. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

to je pravda,zkusím to

arrow
profile_image
dipendenza
od 7. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
22    0
Číst hodnocení

VIP

Nebo by jim mohla stačit objednávka, kterou máš k tisku přímo ze stránek, když se přihlásíš na svůj účet.

arrow
profile_image
jadina
od 11. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na dipendenza: ju,už jsem jí tam našla(číslo)a napsala jim email,tak jsem zvědavá,na všechny věci je přeci dvouletá záruka

Reaguji na jadina: no v GB je myslím jenom jednoletá.. ale i tak bys jí ještě v záruce měla..

arrow
profile_image
jadina
od 11. 10. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na MissCukrik: tak to jsem nevěděla,v záruce je,tak uvidím,co napíšou

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené