arrow
profile_image
anděl
od 22. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojky, mám prosbu. Koupila jsem si na aukru rádoby koženou kabelku. Po určité době jsem zjistila, že kabelka kožená není a prodávající dává ruce pryč od reklamace a vrácení peněz. Naopak mi vyhrožuje svým mužem advokátem a že nemám šanci, aby mi peníze vrátila. Na aukru už neobchoduje a bydlí hodně daleko, na to, abych jí kabelku otloukla o hlavu Radila jsem se v poradně na netu a výsledek je- dát to k soudu. To se mi, ale samozřejmě nechce. Nemáte někdo zkušenosti jak zatočit s takovými darebáky aniž by to šlo soudní cestou?

Předem moc děkuji

Ahoj, mám podobný problém, koupila jsem kabelku, měla být z USA, slečna mi stále psala, že kabelka ještě nedorazila a já pořád čekala a pak mi napsala, že kabelka nedojde a že mi teda aspoň pošle ty dvě tílka, co jsem si přikoupila jen tak, ale já jí napsala, že tedy nechci nic a ať mi pošle peníze zpátky, to se nestalo a slečna už se mnou od té doby nekomunikuje... A aukro spor nevyřešilo, prý že je to už dlouho, co se to stalo a ať se obrátím na soud nebo na policii...

arrow
Neprodává v Bazaru

tak to teda koukám...to netuším...

anděl
a tys to řešila s aukro týmem?
Deni7
jediný co jde, tak to zkusit ještě jednou s tím týmem, třeba tak bude někdo jiný..nebo je to centrum sporů...

arrow
profile_image
anděl
od 22. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To samé napsali mně. Já se radila v jakési právní poradně na netu, a tam mi poradili, že jí mám kabelku poslat doporučeně - samo, že se mi vrátila zpátky. Ona se mnou komunikovala aspoň přes emaily, ale to bylo stejně nanic. Volala jsem i do ČOI a taky k ničemu. Kabelka mě stála 1000 a byť je hezká, tak bych si ji nikdy nekoupila. Nejvíc mně štve jak mi napsala, že se mnou její muž ještě zatočí- už jenom proto bych jí chtěla zatopit já. Bohužel, asi nebudu mít šanci. A boží mlýny mně jaksi neuklidňují......
A aukro dává ruce pryč, ikdyž asi by jí vyhodili, ale ona už tam není. A nebo jako někdo jiný..

No odpověděli mi toto:
tato zpráva je reakcí na spor vedený v Centru sporů, který se k nám dostal po
> devadesáti dnech jako nevyřešený.
>
> Je nám velmi líto, rádi bychom Vám v řešení této záležitosti poskytli součinnost,
> avšak od skončení aukce (26. ledna 2009) a prvotního řešení tohoto případu již
> nyní uběhla příliš dlouhá doba na to, abychom mohli celý případ objektivně posoudit.
> V tuto chvíli tak již nemůžeme do řešení této záležitosti zasáhnout.
>
> Nyní bychom Vám pouze doporučili obrátit se případně na příslušné právní orgány,
> které Vám k tomuto mohou poskytnout více součinnosti.
>
> Centrum sporů je určeno k diskuzi mezi obchodními partnery, v případě, že není
> dlouhodobě možné najít mezi těmito shodu, doporučovali bychom v budoucnu spor
> uzavřít, abychom měli větší možnost se případem objektivně zabývat.

Takže jsem v podstatě měla ukončit spor dřív, což jsem ale nevěděla, já myslela, že když ho ukončím, že to znamená, že je to vyřešeno...
Tak jsem jim napsala, jak je to možné, že to nejde už vyřešit a že tedy k čemu vlastně to řešení sporu je, když mě stejně nepomohli?

A odpověď byla následující:
je mi opravdu líto, ale v této věci Vám již opravdu nemohu pomoci. Lhůty pro založení a délku sporu jsou již zkráceny, aby k těmto prodlevám nedocházelo. V tuto chvíli doporučuji obrátit se na Českou obchodní inspekci nebo Policii ČR, která Vám může poskytnout více součinnosti.

Centrum sporů je určeno k diskuzi mezi obchodními partnery, a v případě, že není dlouhodobě možné najít mezi těmito shodu, doporučovali bychom v budoucnu spor uzavřít, abychom měli větší možnost se případem objektivně zabývat.

arrow
Neprodává v Bazaru

hm, tak to je pěkně na ********* co tak to brát jako ponaučení a radši si tam nekupovat věci..
ono by to částečně aspon šlo vyřešit od aukra a to tak, že by zablokovali IP adresu, ale to se jim nechce no
leda se zkusit zeptat na tu policii, jen pozeptat a uvidíte.

arrow
profile_image
anděl
od 22. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já to hned ze začátku řešila s aukrotýmem, a napsali mi, že v podstatě mi nepomůžou, že se mám obrátit na policii nebo soud. Takže řešení žádné - za 1000 se tím nikdo zabývat nebude

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak holky,já teda mám opačné zkušenosti,měla jsem tam problém,jednalo se o zboží cca jen za 400,-kč,ale aukro tým to ihned vyřešil.(prodávající byl na mě vulgární a vyhrožoval,vše jsem přeposlala aukro týmu)
No,ale je fakt,že jsem ihned při zjištění nějakého problému reagovala,tak možná proto.

arrow
Neprodává v Bazaru

Anděl, já se na Aukru, dřív než něco koupím, podívám na komentáře. To je hodně důležité. Pokud dotyčný prodejce má všechny pozitivní komentáře, není čeho se obávat. Od toho, kdo nemá žádný komentář a nebo dokonce negativní, zásadně nekupuju i kdyby se mi ta věc líbila sebevic. Já vím, asi jsem Ti nepomohla a taky chápu, jak Tě to musí štvát.

arrow
profile_image
anděl
od 22. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Romi1

To já dělám taky, ona v té době měla pozitivní. Je mi divné, že sama zažádala o blokaci. Asi měla i jiné problémy, tak se raději stáhla a teď na ni nikdo nemůže. V jiném případě, mi aukro taky pomohlo, dokonce tu holku vyhodili. Tady to však nejde....

arrow
profile_image
Migelin
od 12. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dnes, 07:58:02 - Připojeno během spojování:
Reklamace na Aukru

Objednala jsem si z aukra TV tuner, ale prisel a vůbec nefunguje a ani instalační cedíčko, co je k tomu bylo prázdné. Když jsem kontaktovala prodejce, neozval se mi. Myslím si, že mám ze zákona právo na reklamaci a výměnu zboží nebo vrácení peněz, ale nevím přesně jestli to platí i pro nakupování z aukra. Mohu ho také třeba vystrašit ČOIkou?

arrow
profile_image
LuxuriousPrincess
od 1. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já si myslím, že tohle by si měla řešit na aukru a ne tady

Reaguji na Migelin: Pokud je to soukromá osoba a ne e-shop, tak ji ČOIkou nevystrasíš. Pro nákupy z Aukra neplatí pravidla, jako v e-shopu ohledně vrácení. Můžeš udělit negativní hodnocení,potom se Ti třeba prodávající ozve.

Vystrašit ho můžeš akorát tím, že ho nahlásíš aukro týmu a hned poté policii, pokud nemíní reagovat a věc řešit. Akorát že tam je probém, pokud ta částka není nad 5 000 Kč, jinak to bude jen přestupek. Kamarádka teď nedávno byla podvedena, když kupovala mobilní telefon přes aukro, příšla asi o dva tisíce, dala to k policii, jenže nic se neděje, od policie nejsou žádné odezvy.

Reaguji na Migelin: Záleží od koho jsi to kupovala, zda od podnikatele či normálního občana. Taky zda to bylo nové či staré zboží jsi neuvedla. Pokud jsi to koupila od normálního občana, tak hrozit ČOIkou je na nic. Kontaktuj aukro, ať ho vyzve k řešení reklamace.

Kdyby ne, tak se můžeš obrátit na policii a zapojit se do POKu. Poté by ti měli vrátit peníze.

Reaguji na Lady_Kate: Z policie ji do 30 dnů musí přijít nějaké vyrozumění. Kolik že je to dnů? Pak pošle všechny podklady Aukru a oni ji vyplatí peníze.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené