arrow
profile_image
Lillo
od 4. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, mám taký problém, pre menštruáciou som mala vytok zafarbeny krvou, trvalo to asi cca 1 tyzden potom som dostala menštruáciu, všetko ok, až na to že ju už mám týžden, a nie len že vobec neprestáva ale každým dnom je silnejsia, beriem aj HA, od piatku uz nemam pauzu v uzivani, samozrejme hned by som letela ku svojej gynokologicke ale ma 2 tyzdne dovolenku, a odst sa uz obavam nikdy sa mi to nestalo ze by som mala menstruaciu 1 tyzden a tak silnu,poradte, a a ak to neprestane mozem ist aj k inemu gynekologovi alebo musim cakat kym sa tej mojej skonci dovolenka? dakujem

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Lillo: mozem ist aj k inemu gynekologovi

Určitě se objednej k jinému gynekologovi jako akutní případ. A raději co nejdříve!

Ahoj,

já měla tento problém dříve také.
Neudělala si chybu v užívání? Nezapomněla si na nějaký prášek, nebrala sis třeba pak dva najednou?
Tohle se stává, když třeba zapomeneš atd.
Nebo to může být to, co se stalo mě, že mi jenda antikoncepce přestala vyhovovat a musela jsem jí vyměnit. Nedokázala mi udržet hormonální rytmus tak, že jsem třeba krvácela i během užívání, z ničeho nic..
Určitě to není nic dramatického, to se stane. Ale pokud by to trvalo i další dny, došla bych si třeba jinam na gynekologii, třeba někam do nemocnice a oni by Ti píchnuli injekci na zastavení. Ale určitě se pak ke svému lékaři objednej.
Nevím, odkud jsi, ale já jsem z Prahy, mám lékařku na Praze 10, když byl problém (jako např.pouhá mykóza atd., zašla jsem do Vinohradské nemocnice a tam se postarali, bez řečí..).
Pro Tvůj klid, čím dříve tam dojdeš, tím lépe..

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To se stává dost často, že najednou stávající antikoncepce začne dělat problémy a dochází k tkzv. průnikovému krvácení. Tvůj gynekolog ti pak navrhne změnu antikoncepce. Těžko se ale tad budeme domlouvat o tom jak silné krvácení máš. Pokud je tak silné a neustále se zesiluje a mohlo by dojít za ty 2 týdny k výrazné krevní ztrátě, tak neporodleně navštiv gynekologickou ambulanci v nemocnici. Krvácení může mít i jiné příčiny a takhle budeš také klidnější.

arrow
profile_image
Lillo
od 4. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

antikoncepciu jednej znacky uzivam uz skoro 4 roky tak mozno to naozaj bude tym, a menstruaciu mam silnu tak ze za 3 hodiny je tampon uplne nasiaknuty az presiaknuty co by aj bolo v norme keby to uz nie je 7. den, no určite pojdem niekam s tym, dakujem za rady.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené