arrow
profile_image
EliPatti
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jinak už se u mě začali projevovat i další hypo.....
oteklá víčka, oteklé nohy, únava, roztřepené nehty, bolest kloubů a svalů, nechutenství, zapomínám, jsem totálně zpomalená a jako praštěná.....paráda prostě

arrow
profile_image
beruškaa
od 1. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahojky,moc by mě zajímalo,kdy pocítíš změny po lécích,jak se budeš cítit a jaké prášky dostaneš.Ta únava je děsná- přijdu z práce sednu si do křesla a spím,začínají mě bolet klouby -to je pro mě nové.ahoj

arrow
profile_image
EliPatti
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na beruškaa: Ahoj, počítej tak 4-6 týdnů než to najede..........během toho se ti může únava zhoršit.........tak stim počítej. ale pak ta úleva z toho za to stojí......

arrow
profile_image
Adluna
od 14. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na beruškaa: a tys dostala léky na zvýšení funkce? Já když jsem je dostala, tak jsem rozdíl tedy cítila hned 1. den, co jsem si vzala 1. prášek.. Byla to jako injekce energie

arrow
profile_image
beruškaa
od 1. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj,na endo. jdu poprvé 17.1 2014 a 19.1 2014 jedem lyžovat do Alp /vysněná dovolená/ a já nevím jestli mám začít brát prášky hned nebo počkat až přijedu.Už jsem nechtěla endo. přeobjednávat,protože mají moc lidí já čekám 2 měsíce.Podle příznaků /malátnost,spavost,zimouřivost/ si myslím,že mám sníženou funkci štítné žlázy. ahoj

Ahoj, myslím, že účinky jsou hodně individuální. Já jsem bohužel účinky nezpozorovala ani po 2 měsících. Mám sníženou funkci, ale výsledky mi různě kolísají, takže mi léky nasazují a vysazují. Bohužel jsem nezhubla, neměla víc energie, prostě nic. Ale ty můžeš být úplně jiný případ. Věřím, že ti zaberou

arrow
profile_image
Adluna
od 14. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na beruškaa: to na to nemá vliv, normálně je ber hned jak ti je dají

arrow
profile_image
Adluna
od 14. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Fluffy: to je dost divný jestli ti nedali moc slabé..
nebo třeba ta únava je způsobená nečim jiným.
Jako fakt můžu potvrdit (a je to i v jiných tématech o šž) že pokzd byla snížená, člověk se potácel jako mrtvola a od braní léků máš hned energie jako po adrenalinovém zážitku..

arrow
profile_image
beruškaa
od 1. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

děkuju za radu

arrow
profile_image
EliPatti
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na beruškaa: Euthyrox ani Letrox ti nezabere ihned, je to substitucni hormon s pozvolnym najezdem.......takze pokud dostanes leky, tak je klidne zacni brat i na dovolene na horach. Jinak ja mam k Hypofunkci i autoimunitni zanet SZ, zacala jsem brat Euthyrox pred tydnem, zatim nepozoruji nic.........

arrow
profile_image
Siiri
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji beruškaa: Ahoj,na endo. jdu poprvé 17.1 2014 a 19.1 2014 jedem lyžovat do Alp /vysněná dovolená/ a já nevím jestli mám začít brát prášky hned nebo počkat až přijedu

A už máš výsledky krve? protože jen tak ti prášky nedají, pošlou te na krev a podle výsledku předepíší leky. takže je možne, že je dostaneš až po horách.

arrow
profile_image
beruškaa
od 1. 11. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj obvodní doktorka mi brala krev ,TSH12.6 to je prý trochu zvýšené a FT4 12,6 to je v normě a mám zvýšený cholesterol,měla jsem se objednat na endo.

arrow
profile_image
EliPatti
od 7. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na beruškaa: no to je trochu vic, hranici hodonota je 5, v nekterych laboratorich i 4.
ja mam pres 5, k tomu ten zanet a beru 50 Euthyroxu...........myslim, ze 50tku by jsi mela dostat taky........

arrow
profile_image
Veronyiy
od 16. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, chtěla bych vás poprosit o malou radu... Před měsícem mi na krevních testech vyšlo, že mám hormon TSH na hraně, ale ještě je prý v normě a není zvýšený. Obvodní doktorka mi řekla, že se zatím nemusím ničeho obávat, že to může být jen nějaký výkyv, ať přijdu na kontrolu za půl roku... Jak tak ale čtu vaše příspěvky, mám strach, abych nezačala přibírat Myslíte, že je to možné, když mám hormon "na hraně", ale ještě v normě? Moc děkuji za případné odpovědi

Cituji Veronyiy: mám strach, abych nezačala přibírat

Ahojky, myslím, že zatím můžeš být klidná. Určitě by sis všimla, že jsi najednou hrozně unavená a během krátké doby ti bude vše těsné atd... není nic jednoduššího, než rychle zavolat a objednat se k doktorce.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené