arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Koupila jsem si hodinky přes jednu paní (ta je zřejmě objednávala z USA). Hodinky přišly v pořádku s návodem a takovou malou knížečkou (zřejmě ten záruční list), kde jsou uvedeny pobočky po celém světě, ale není zde nikde datum nákupu. Bohužel se mi s hodinkami stala taková nepřijemná věc k reklamaci. Ale nevím jak postupovat? Mám dojít na uvedenou adresu pobočky v ČR i s tím záručákem a oni mi to vezmou a opraví? Nemáte některá podobnou zkušenost, jak zacházet s tímto záručním listem?

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Vezmi s sebou fakturu, kde je i datum prodeje. Předpokládám, že ten záručák nemáš potvrzený. Ale nejjednodušší je asi vážně dojít do tý pobočky, tam ti řeknou, co k opravě potřebujou.

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Právě, že fakturu nemám :-/. Poslala jsem paní na účet peníze (jedině tedy výpis z účtu, ale to je asi hloupost) a ona mi je pak poslala. No snad to nák vyřídí k mý spokojenosti. Jednou jsem zas chtěla ušetřit, protože ty hodinky jsou v normálních obchodech jinak předražený a koukám, že se mi to asi vymstí .

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To je teda na ***, já dělám v jednom internetovým obchodě a nemáme problém případně fakturu doposlat, některý firmy v dnešní době už záručáky ruší, např. Tefal. Ale pokud si to koupila od nějaké soukromé osoby, tak je to s tou fakturou horší no

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Hmm myslela jsem si to . Právě já jsem se před koupí ptala paní, jestli je k tomu nějaká záruka a ona mi odpověděla, že mezinárodní záruční list. Tak jsem se uklidnila, ale když pak přišla ta knížečka (zřejmě ten záručák) bez jakýhokoliv razítka, data apod. tak mě to znepokojilo a koukám právem. No jsem zvědavá jak na mě budou v obchodě reagovat. Jinak moc děkuji za odpověď.

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nemáš za co, pokud ti to na první pobočce nevezmou tak nezoufej a zkus zajít jinam, ono se to všude liší, vím o čem mluvím. V nějakým servisu věci opraví jen s fakturou, jinde potřebujou českej, potvrzenej záručák

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dík za tip, to je dobrej nápad. Oběhnu popřípadě všechny a snad se někde chytím. Tak snad to není tak ztracený .

arrow
profile_image
elllla
od 21. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

V prípade Guess hodiniek tiež predávajúce na mmb s obľubou vypisujú, že je na ne 10 ročná medzinárodná záruka, len zabudnú dodať maličkosť, že hodinky je potrebné zaslať do U.S. Nechcem byť negatívna, ale pochybujem. Keď nemáš žiaden doklad o kúpe nemáš ako preukázať dátum kúpy. V každom prípade za skúšku nič nedáš, držím palce.

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji elllla: maličkosť, že hodinky je potrebné zaslať do U.S.

hmm tak v tom bude zakopaný pes :-/. Zkusím to no a popř. se zeptám kolik by odstranění vady stálo , děkuji

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené