arrow
profile_image
Fejmy
od 14. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám na Vás dotaz, zda mi někdo poradí, jestli můžeme vypovědět smlouvu, když je to měsíc co nám nedodali zaplacený nábytek.

Objednávali jsme si postel a úložný šuplík pod postel u firmy Hane nábytek ( HANE Interier ). Postel nám dodali 25.2.2013 ( cca po 14 dnech od objednávky ) a až při předání postele jsme se dozvěděli, že nám paní na prodejně při platbě za zboží zapomněla říct, že nepřišel šuplík..prý bude volat.

Nestalo se - musel tam volat přítel a paní mu do tel zdělila, že šuplík nenaložili, že se ozve do dvou dnu co a jak. Když se nám neozvali do konce týdne, šli jsme na prodejnu a jiná paní nám tvrdila, že se vůbec nevyrobil, ať si počkáme 14 dnu než ho dovezou. Budiž. Po 3 týdnech, kdy firma nekomunikovala jsme šli opět na prodejnu a že už šuplík bude...ale dodneška nic pořád se jen vymlouvají a je vše divné.

Dne 25.3. to bylo měsíc co dovezli postel - je to tedy už více jak měsíc co čekáme na šuplík . Máme právo na zrušení objednávky na šuplík a vrácení peněz? Firma nikde nemá obchodní podmínky :-/ nevím jak věc řešit. Už jsme tak zhnuseni, že šuplík ani nechceme! Prosím o RADU.

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kouni do smlouvy - je tam termín dodání? Odkaz na jejich obchodní podmínky (že jsou třeba zveřejněny na netu apod.)?

arrow
profile_image
Fejmy
od 14. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ve smlouvě je pouze orientační termín dodání 14 dnů ( to nám po této lhůtě přišla pouze postel)). bohužel Hane interier nemají na svých stránkách NIKDE uvedené obchodní podmínky, ale myslím si, že na prodejně by je měli mít abych se do nich koukla, to by mi měla prodavačka ukázat....ale jak píši 25.3. to byl měsíc, co nám přišla postel....fakt už mě to nebaví čekat, nejvíc mi vadí, že firma vůbec nereaguje, zboží má zaplaceno a ani nejsou schopni zavolat a informovat co se děje, že je třeba zpoždění atd...proto bych nejraději odstoupila od smlouvy...

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

V tom případě bych odstoupila od smlouvy s poukázáním na ustanovení § 517 OZ. Dala bych jim přiměřenou lhůtu k splnění (týden mi přijde dostatečný), jak požaduje zákon, a pokud by šuplík nedodali, odstoupila bych v části smlouvy o šuplíku pod postel. Vzhledem k okolnostem je logické, že jste chtěli postel užívat společně s šuplíkem a ne mít postel a za velmi dlouho dobu teprve šuplík - materiál se opotřebovává a fakt by mě štvalo mít ošoupanou dřevěnou postel a šuplík pod postelí ze stejného materiálu, který ale bude dokonalý, protože bude nový.

arrow
profile_image
Fejmy
od 14. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No 1.3. nám ženská slíbila že tedy bude šuplík do 14 dnu, že se nevyrobil....tři týdny jsme čekali,nikdo se neozval a byli jsme se tam ptám až minulý týden 20.3 jak to vypadá prý to bude v pondělí 25.3. včera celý den nevolali, přítel tam jel po práci se ptát a prý mají pokažené auto...dneska se ale bohužel celý den taky nikdo neozval takže to jdeme zrušit nedodrželi původní ustanovení smlouvy dodání do 14 dnu nedodali ani do měsíce tak to zkusíme vypovědět...

arrow
profile_image
debbie
od 21. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ty jim vubec nemusis psat, ze trvas na splneni a dat jim dalsi tyden. Celou tu dobu od dodani postele bezela ta primerena lhuta ktera se poskytuje dle OZ pri nepodstatnem poruseni smlouvy, nyni bych jim uz napsala, ze od smlouvy jako takove odstupujes. Pokud byste postel nepouzivali, coz nepredpokladam, bylo by to lehci..takhle si zrejme neco strhnou za opotrebeni, pokud je neco videt..

arrow
profile_image
LittleCharm mojeid
od 6. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji debbie: Celou tu dobu od dodani postele bezela ta primerena lhuta ktera se poskytuje dle OZ pri nepodstatnem poruseni smlouvy, nyni bych jim uz napsala, ze od smlouvy jako takove odstupujes.

Pravda, to mě na první pohled hned nenapadlo Zakladatelko, normálně odstupte od smlouvy, lhůlta již byla dostatečná.

arrow
profile_image
mell
od 29. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Můžu napsat naší zkušenost s prodejnou Asko. Měli jsme objednanou sedačku , termín dodání 1.týden v prosinci 2012. Jelikož jsme sedačku chtěli mít na manželovy narozeniny, což nevyšlo , tak jsme její dodání neurgovali a vyčkávali na její dodání. Když se do poloviny ledna nikdo neozval. tak jsem napsala odstoupení od smlouvy dle obč. zák. , kupodivu tento bod měli i ve s vých obch. podmínkách. Nebyl žádný problém , paní obratem odpověděla , že to předává účtárně k vrácení zaplacené zálohy ve výši 12tis. A světe div se druhý den volali , jestli jsme si to nerozmysleli ,. že sedačka byla naskladněna a je připravena k odběru. Právě , že jsem už byla tak znechucena tím čekáním , že jsem na odstoupení trvala. Sedačka byla objednána 16.10.2012 a naskladnili ji někdy kolem 20.1.2013 a to byl německý výrobce . Takže dle nějakého paragrafu, který si již nepamatuji , je možnost odstoupení od smlouvy z prodlení dodání a pokud k prodlení dojde je povinnost dodavatele o této skutečnosti včas a řádně informovat odběratele

To bych byla taky dost znechucená a od smlouvy bych taky odstoupila, to jednání je fakt hrozný. Neřeknu, kdyby člověka pravidelně informovali, že jsou nějaký problémy a zdržení, ale toto!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené