arrow
profile_image
Maládama
od 7. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, je možné že mi padají vlasy po L carnitinu?Nepozoruje někdo něco podobného?

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Také ho užívám, konkrétně 70 000 a vypadávání vlasů nepozoruju....Hledala bych příčinu jinde.

Ahoj, carnitine beru taky, ale vypadávání jsem nezaznamenala. Myslím, že to nemá vliv. A to beru 100 000.. dokonce více jak DDD.

arrow
profile_image
Maládama
od 7. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já sem teď cca 14 dnů jej neměla a jako by přestaly padat míň a teď jsem zase začala cvičit a brát jej a zase mi padají. Je to divný

Mně vypadávají vlasy tím, že se na hlavě více potím. Když mám mastnou hlavu. Např. když jedu na kolo, tolik se nezpotím a je to ok. Když jsem chodívala běhat tak mi padaly, protože ze mě uplně lije. Tím jsem měla mastnější vlasy. Carnitinem nevím, jestli to bude. Ale každé tělo reaguje jinak.

arrow
profile_image
sheldonovka
od 12. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vlasy ti mohou padat, ale jenom v důsledku se stravou...takže pokud ti chybí vitamíny, tak je doplňuj...L-carnitinem takové zkušenosti nemám..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené