arrow
profile_image
Darbujana
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Pokud není prošlý tak to rozhodně není na reklamaci.O příšerné kvalitě krému můžete maximálně napsat výrobci,ale drogerie toto nebude řešit.

arrow
profile_image
Love.Heels
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gadruna: nebo mě napadlo napsat mail na weleda cz, připojit jim i pár odkazů na diskuse a chtít po nich vyjádření co si o tom myslí a jak je možné, že mají tak problematické krémy z hlediska uživatelského komfortu a nic s tím nedělají.

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Love.Heels: Pokud bych to měla přirovnat ke kosmetice, tak kdybych si např. koupila řasenku a po otevření bych zjistila, že chybí kartáček, byla by to vyloženě závada a na reklamaci bych šla. Nevyhovující krém je ale něco jiného.

Přesně tak. Stejné je to např. se šampóny Syoss. Ty také spoustě lidem nevyhovují a nadávají na ně (včetně mě), ale nikdy by mě nenapadlo je reklamovat a vykřikovat, že výrobek je tím pádem nekvalitní. Není, jenom mi prostě nesedí, to je všechno

u šamponu se dá vada prokazovat těžko (to by mě taky nikdy nenapadlo reklamovat), ale tohle je jasná chyba v konzistenci krému, ne chyba mého obličeje nebo ruky a jejich interakce s krémem. Když zajdu na Weleda ústředí, které mají v Praze na Andělu a řeknu tam někomu od nich ať si nanese na kousek kůže ten krém, počká několik minut, pak si na tom místě přejede prstem a zbydou mu jenom žmolky, tak si myslím, že neuznání reklamace by bylo hodně bláhové a sprosté. To samé když zkusí udělat prodavačka z DM. Myslím, že vada se dá v tomto případě prokázat dobře.

arrow
profile_image
Love.Heels
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Gadruna: Tak to zkus, sama jsem zvědavá jak pochodíš.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já myslím, že za zkoušku nic nedáš. 4stovky by mě taky štvaly, takže zkus jít zpět, nech si zavolat vedoucí a uvidíš, co ti řekne. Na to tuty nebudeš první, kdo tam přišel vrátit nějaký výrobek, takže uvidíš a výsledek nám sem určitě napiš.
Možná to bude k ničemu, ale za zkoušku nic nedáš.

arrow
profile_image
Kubacis
od 14. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Love.Heels: To by se v těch drogeriích nedělalo nic jiného.

A myslíš, že se to neděje? Nevyhovující by znamenalo, že by se po něm třeba opupínkovala, nesedl jejímu typu pleti, ale pokud má tohle krém napsáno na obalu, že je vhodný pod make-up, tak jasně neplní svůj účel, navíc bych se vsadila, že nebude jediná, kdo tam s tím přijde/přišel.

Zítra to půjdu zkusit a určitě dám vědět jak jsem pochodila. Když mi peníze nevrátí v DM napíšu do Weledy, připojím odkazy na četné diskuze o drolivosti jejich krémů a budu chtít jejich stanovisko. Jelikož v tomto případě mám pocit, jakoby ten krém po vyrobení vůbec na nikom nezkusili, krému jsem vyzkoušela už tuny, ale tohle je ten největší propadák. Jinak Weledu nechci hanit, měla jsem od nich sprcháče, šampón, olej na celulitidu a se vším jsem byla maximálně spokojená, takže jsem dost překvapená z tohoto krému.

arrow
profile_image
Elinkaaa
od 19. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

U Rosmana toto jde, ale u DM nevím...

Spíš než reklamaci v DM bych zvolila tuto cestu stížnosti přímo k výrobci.

Cituji Gadruna: ...a nebo mě napadlo napsat mail na weleda cz, připojit jim i pár odkazů na diskuse a chtít po nich vyjádření co si o tom myslí a jak je možné, že mají tak problematické krémy z hlediska uživatelského komfortu a nic s tím nedělají.

Cituji Gadruna: Když zajdu na Weleda ústředí, které mají v Praze na Andělu a řeknu tam někomu od nich ať si nanese na kousek kůže ten krém, počká několik minut, pak si na tom místě přejede prstem a zbydou mu jenom žmolky

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já bych ho reklamovat šla. Krém slibuje, že je vhodný pod makeup a to očividně není, čili na obalu jsou lživé údaje. Jistě, DM za to nemůže, ten ti ho jen prodal, ale má možnost si to vyřídit se samotným výrobcem. Rozhodně bych to šla zkusit!

arrow
profile_image
ILChazz
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mitternacht: Krém slibuje, že je vhodný pod makeup a to očividně není, čili na obalu jsou lživé údaje

To je totéž, jako když se na make-upu píše, že vytvoří dokonalou, sametově hebkou pleť, že řasenka udělá efekt umělých řas nebo čisticí gel zbaví pleť akné a černých teček. Jen blázen nakupuje podle toho, co tvrdí v reklamě a na obale.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Prosím, mám dotaz, když už je tu tato diskuze.. Před nedávnem jsem si koupila tvářenku Maybeline a jde o to, že konzistence produktu po otevření byla diametrálně odlišná od konzistence testeru. Tester byl pudrový, skoro krémový a moje tvářenka je spíše jako dost tuhý pudr, skoro ji nelže nanést. Netřeba dodávat, že jsem si ji kupovala právě kvůli konzistenci Co byste dělali s tímto? Děkuji

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já bych reklamovala. Byla bych velmi slušná, a snažila se domluvit ne na vrácení peněz, ale že si za tu cenu koupím něco jiného.
Všecko jde

arrow
profile_image
Love.Heels
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji ILChazz: To je totéž, jako když se na make-upu píše, že vytvoří dokonalou, sametově hebkou pleť, že řasenka udělá efekt umělých řas nebo čisticí gel zbaví pleť akné a černých teček. Jen blázen nakupuje podle toho, co tvrdí v reklamě a na obale.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené