arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gatty: Ano, ta přišla až s těmi hodinkami.
To je jasná jejich chyba, takže rozhodně to jentak být nenechám.

Co je to za tak skvělé hodinky,že ti stojí za takové nervy?Příště si vyber nějaký seriozní eshop a budeš mít klid.
Hodinky jim pošli zpět spolu s mailem,kde je vyznačeno,že jsi objednala hodinky bílé a objednávka ti byla mailem potvrzena.Jen pozor,potvrzení objednávky je něco jiného než mail,který ti přijde hned po objednání zboží.

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No já si právě přes e-shopy moc nekupuji, jednou za dloouhou dobu si něco koupím a jak říkáš, takové nervy.
Co mi na e-mail přišlo k objednávce bylo:

Byla vytvořena objednávka číslo xxx
Děkujeme za vytvoření objednávky prostřednictvím našeho e-shopu....

Číslo objednávky: xxx
Jméno:
Příjmení:
Ulice:
PSČ:
Město:
Obec:
Stát: Czech Republic
E-mail:
Telefon:
Poznámka:
Dodavatel xxx
A pak souhrn. Část - je v obrázku výše.
Označení, název, popis, kusů/cena, DPH, cena celkem, doprava

Reaguji na Tiakia:
Jaký by v tom byl případný rozdíl?

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Myam:
Napíšu, moc doufám, že to dobře dopadne.

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gatty: případný rozdíl?

Seriozní eshop posílá mail,kde je opět kopie objednávky a text v tom smyslu,že zboží bylo odesláno na vaší adresu,je možné sledovat balíček a případně další info ke zboží.
To co máš v mailu ty,je jen vygenerovaný mail o vytvoření objednávky na netu,pak právě chodí ještě potvzení o odeslání zboží,protože ti nic takového neposlali,tak jsi vlastně nezjistila,že hodinky budou černé.

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Tiakia:
Jo, promiň, já myslela, že je nějaký rozdíl mezi tím co mi přišlo a ještě případně něčím jiným, "lepším".
Pak to, že to vyexpedujou mi přišlo.
Dobrý den,
na základě Vaší objednávky na našem eshopu, nebo u našich spolupracovnic vám bude Vaše zásilka dnes vyexpedována. Pokud zásilka nedorazí do pěti pracovních dní, tak se informujte na Vaší dodací poště. Když zásilka nebude na poště, tak nás, prosím, kontaktujte.

V případě jakékoliv nesrovnalosti ve Vaší zásilce (například faktura není kompletní a podobně), nás prosím kontaktujte na adrese xxx...

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Gatty: V případě jakékoliv nesrovnalosti ve Vaší zásilce (například faktura není kompletní a podobně), nás prosím kontaktujte na adrese xxx...

ty jsi je kontaktovala a napsali ti,že zboží bylo pouze v černé barvě ano?Pak jim pošli mailem tu objednávku,kde je bílé hodinky a kód zboží s tím,že pokud zboží nebylo v bílé,tak nemělo jít objednat.Prostě bych jim milé hodinky vrátila i za cenu,že by neproplatili poštovné pokud je tedy nechceš.

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ano, kontaktovala jsem je, i s přiloženou objednávkou, na čež mi ta paní napsala to, co je na obrázku výše.
Přitom musela moc dobře vidět, že právě v objednávce je 2x "bílé".
Nerada bych přišla o to poštovné, i když vím samozřejmě, že závratná částka to není. Ale už z principu...

Cituji Myam: Ne, pokud zboží vrátíš v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí,(můžeš bez důvodu) tak máš nárok na vrácení peněz JEN ZA ZBOŽÍ, poštovné ti nejsou povinni vracet!

Ze zákona ji musí vrátit přesně částku, uvedenou na faktuře, tzn. částku za zboží plus poštovné.
Reaguji na Gatty: nemusíš se vůbec s paní dohadovat, oznam jim na e-mail, že vracíš zboží ve 14 denní lhůtě a požaduješ vrácení peněz na účet xx, vůbec s nimi nemusíš řešit důvod vrácení.

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mercy1:
A poštovné, co teď budu platit vlastně navíc?
Zde
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.

Reaguji na Gatty: V případě, že by jsi jen tak vracela zboží ve 14 denní lhůtě, protože Ti prostě nevyhovuje, měla jsi jiné představy atd., tak by Ti vrátili částku + poštovné, které jsi zaplatila, ale nevrátili by Ti to poštovné, kdy věc zasíláš zpět, není jejich chyba, že si zákazník špatně vybere.. V Tvém případě se jedná o jejich pochybení a rozhodně si můžeš trvat na tom, že chceš proplatit i toto poštovné, bohužel, pokud to není seriózní e-shop, nevyhoví Ti... Rozhodně Ti ale musí vrátit to první poštovné, které jsi platila se zbožím. Je dobré před nákupem mrknout na Heureku, tam najdeš i recenze na e-shopy

arrow
profile_image
Gatty
od 20. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mercy1:
Děkuji

Ano, tam se často koukám a tento e-shop má i dobré hodnocení.
Ale jedna má známá říkala, že hodnocení často dělají sami zaměstnanci,
takže ne vždy také na to asi spoléhat...

..

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Můžu se zeptat, co to bylo za eshop? Aby si třeba ostatní dali pozor. Jak koukám na ten mail, co Ti ta paní odepsala, tak moc seriozně teda nepíše, no

arrow
profile_image
Myam
od 6. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mercy1: Ze zákona ji musí vrátit přesně částku, uvedenou na faktuře, tzn. částku za zboží plus poštovné.

Jo máš pravdu, takhle je to teď nově.

Cituji Gatty: na fotu byly bílé, ale v textu bylo 2x uvedeno, že se jedná o černé hodinky.

Pokud nebylo napsáno přímo v názvu velkými písmeny ČERNÉ tak požaduj zpátky i to druhý poštovný, já teď taky omylem poslala bundu jiné velikosti, než paní měla objednanou a musela jsem vrátit poštovné- to základní + to, co zaplatila ona za vrácení, protože to je ostuda, když se pošle něco jinýho nebo když jim trvá, než odešlou zboží, já sama už čekám na 4 objednávky a někteří se neuráčili ani objednávku vůbec vyřídit ...

Kdyby oni ti tu objednávku nepodělali, tak tys nic nevracela a neutratila za to další peníze, takže ať ti hezky vrátí všechno, co jsi za to ty utratila!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené