arrow
profile_image
VeruMili
od 12. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat.... používám tužidlo na objem od wellaflex ( dřív i jiný značky) a dávám si ho pouze ke kořínkům. Ale....všimla jsem si že třeba po dvou dnech mám, právě tam kam sem si dala to tužidlo, suchou pokožku. Mám tam takový stroupky nebo tak neco.....máte to taky??nevim co s tím....

arrow
profile_image
z.pepa
od 2. 1. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To je normální, tužidlo (i lak na vlasy) vysušuje a u citlivé pokožky to může způsobit i šupinky.

arrow
profile_image
VeruMili
od 12. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

aha...no tak to je hezky....a co potom tedy používat na objem??dneska jsem si umyla vlasy a nedala si tužidlo.....a je to znát...jenže ty vlasy nejsou tak načechrany (((

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené