arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky, chci se zeptat, jestli některá z Vás neužívá lék Loradur mite? Jde mi o to, že jsem začala brát lék na nespavost (konečně začíná působit), který má dost vedlejších účinků, které ovšem postupně ubývají. Jedním z nich je ale i to, že strašně moc zadržuji vodu a oteču tak, že mi to dělá třeba přes boky 5 cm a na váze 4 kila během jednoho dne! Jsem ráda, že konečně začínám spát, takže na radu obvodního, ať si nechám ve spánkové poradně napsat něco jiného na spaní, když mě to teda zavodňuje, neberu ohledy, protože tohle je snad moje poslední naděje. Nechci se toho léku vzdát, ale nechci být tak zavodněná. Moje mamka Loradur mite bere právě na otékání (máme to v rodině), tak jsem si ho zkoušela od ní dvakrát vzít a krásně jsem do pár hodin splaskla. Má s ním někdo podobnou zkušenost, potažmo s vedlejšími účinky? Obvodní mi ho nechtěl předepsat, že prý nechce, abych řešila vedlejší účinky jednoho léku jiným lékem. Jenže já se toho léku na spaní vzdát nechci.

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ještě bych dodala, že se prolévám čistícími čaji a dvakrát týdně chodím na lymfodrenáž a to nepomáhá.

arrow
profile_image
Asterisk
od 1. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zajid do lékárny a zeptej se magistra, ten ti poradí. Pokud je něco volně prodejného, tak to bude vědět nejlíp a může to doporučit a pokud ne, tak ti pomůže stejně jen lékař. Hodně štěstí .

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Asterisk:
Dneska jsem právě byla ve dvou lékárnách a v obou mi lékárnice doporučily jen různé čaje Jinak to jsou léky na předpis...to by ani tolik nevadilo, brala bych je od mamky, která je bere už léta, ale bojím se, jestli můžu.

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Rianka: Obvodní mi ho nechtěl předepsat, že prý nechce, abych řešila vedlejší účinky jednoho léku jiným lékem.

S tím spaním Ti rozumím, jenže jakmile začneš brát prášky na spaní prý už není cesta zpět. Vytváří se na nich závislost, a pak už jinak neusneš. Existují např. skupina lehkých antidepresiv, která se na účely spaní taky předepisují (např. Trittico) - nechceš zkusit raděj to? (Předpokládám teda, že byliny a homeopatika už jsi asi zkoušela - to je volně prodejné v lékárně)

Obecně pokud se u léku projevuje vedlejší účinek, tak by se asi měl přestat brát, přijde mi to jako hazardování s vlastním zdravím.

arrow
profile_image
Minette
od 4. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Rianka: mi lékárnice doporučily jen různé čaje

A už jsi ty čaje někdy zkoušela? Čaj je to "nejslabší" asi, pak ale jsou různé preparáty z těchto bylin i ve formě tablet (to by mělo být účinnější), pak jsou homeopatika. Pak bych raděj zkusila ta antidepresiva a léky přímo na spaní asi až jako úplně poslední možnost.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Rianka:
Rozhodně bych vyzkoušela Melatonin,ten Ti neublíží a budeš spát dobře.
U nás je stále na předpis,ale třeba na Slovensku už je volně prodejný.
http://www.melatonin.cz/

Cituji Rianka: Jedním z nich je ale i to, že strašně moc zadržuji vodu a oteču tak, že mi to dělá třeba přes boky 5 cm a na váze 4 kila během jednoho dne! J

Toto znám a beru Refluin a hodně pomáhají lymfomasáže a taky bylinkové čaje od Janči.Já používám ledvinový.Taky cvičím a je to běh na dlouhou trať,musíš vydržet.

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Minette:
Jojo, já vím, proto jsem napsala lék, ne jen "prášek" Tohle období mám naštěstí za sebou a teď beru totiž konečně Trittico a právě po něm otékám...beru ho asi 4tý týden...první dva týdny hrozný jiný vedlejší účinky, ale ty už skoro všechny polevily...Jen to zavodnění mě trápí...Právě, že všude slyším, že Trittico je šetrné, tak si myslím, že pokud moje tělo na něj reaguje tím, že zadržuje vodu, tak by se snad s tím Loradurem snesl...
Reaguji na SOLU:
Díky, ale bohužel už jsem zkoušela a nezabíral... jinak jsem to asi fakt napsala špatně, teď už prášky (hypnotika) na spaní neberu, ale právě Triticco.

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na SOLU:
A ten Refluin je co, prosím tě? Jinak čaje jsem zkoušela od toho bylinkáře, teď si nemůžu vzpomenout, jak se jmenuje , a od Lerosu...V pátek mi přijde Lymfodren od Ryoru, tak zkusím ještě ten...ale právě mi přijde, že ty čaje jsou proti tomu, jak je to způsobené tím Triticcem, slabé

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Rianka: brala bych je od mamky, která je bere už léta, ale bojím se, jestli můžu.

Šmarjá, tak tedˇse tady křižuju - zrovna stojím za lékárenskou tárou
To si fakt myslíš, že ty léky jsou na recept jen tak ze srandy? Loradur se předepisuje hlavně lidem s hypertenzí (vysokým tlakem), ano, může být i na otoky, protože působí močopudně a tím odvodňuje - silně odvodńuje, má vliv na tlak i srdeční činnost - rozhodně ho neber jen tak, od mamky Promiń,já nechápu, jak Tě to vůbec mohlo napadnout...

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na eileen11:
Já vím, samozřejmě není radno si s tím zahrávat. Moje mamka teda vysoký tlak nemá, bere ho jen na otoky a vím i o víc lidech, kteří ho mají právě jen pro odvodnění, tak proto jsem myslela, že je hlavně na to. Jinak napadlo mě to celkem snadno, ono zkus se během pár hodin takhle zavodnit, vypít tři litry vody a jít z toho jen jednou za den na toaletu a takhle to praktikuj pár dní a taky se začneš cítit zoufale...Jak jsem psala, vyzkoušela jsem čaje, lymfodrenáže, ale nic mi na to nepomohlo, tak jsem si zkusila vzít tohle, co to udělá...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Rianka: Díky, ale bohužel už jsem zkoušela a nezabíral...

To je škoda a jak si měla silný?

Cituji Rianka: A ten Refluin je co, prosím tě?

Mám to na to šílené otékání,odvodňuje a ničí tím pádem otoky,já také mám dny kdy mám až 5kg nahoře díky zavodnění.

arrow
profile_image
eileen11
od 1. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Rianka: zkus se během pár hodin takhle zavodnit

já si to zkusila, sice v jiné situaci, ale chápu, jaké to je, ale myslím si, že o tom užívání Loraduru by měl tvůj lékař vědět, asi ví, proč ho nechtěl předepsat, ale možná to vidím moc profesně. Pěkně to napsala

[cituji=Minette]Obecně pokud se u léku projevuje vedlejší účinek, tak by se asi měl přestat brát, přijde mi to jako hazardování s vlastním zdravím.

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na SOLU:
Myslím, že to byly 2 mg. Teď jsem se radovala, že na mě konečně něco zabírá, protože po 2/3 Triticca krásně spím 8 hodin, ale to otékání je hrozné...bojím se, aby mi to jenom nestoupalo víc a víc Předtím jsem se taky trochu zavodňovala, ale nebylo to nijak zvlášť, stačily lymfodrenáže a voda s citronem po celý den, ale na to Triticco je tohle a čaje bohužel krátký

arrow
profile_image
Rianka
od 26. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na eileen11:
To sice jo, ale vzdát se naděje na cestu ven z dlouholeté nespavosti, jen tak nechci On je problém spíš v tom, že si ani nejsem moc tím svým obvodním jistá. Kdybych věděla, že opravdu ví, tak bych pochopila...Ale když jsem mu například řekla, že na nespavost teď beru Trittico (což už většina obvoďáků zná a začíná předepisovat), tak to začal hledat ve slovníku a říkal, že to slyší poprvé v životě...a že to je přeci antidepresivum, ať to radši neberu, když nemám deprese Proto když jsem na něj vybalila to, jestli by mi nemohl teda doporučit něco šetrného na odvodnění, tak se zalekl a rezolutně odmítl.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené